Haku löysi 9 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja Remington
- 20 Kesä 2018, 21:37
- Keskustelualue: Matkakertomukset
- Aihe: Tsingis-Kaanin jalanjäljillä, osa II
- Vastaukset: 50
- Luettu: 44815
Kiitoksia Harri reissuraportoinnista - mukavaa luettavaa.
Hatunnosto, että jaksoit kirjoitella päivittäiset kuulumiset vielä pitkienkin ajopäivien päätteeksi.
Hyvää Juhannusta ja loivaa palautumista reissulta

- Kirjoittaja Remington
- 14 Kesä 2016, 20:35
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: NG72 2016 ryhmä II
- Vastaukset: 33
- Luettu: 30987
Onnittelut vain kaikille sinne etelän lämpöön ja isot kiitokset viikonlopun ja alkuviikon ”viihdetarjonnasta” Spotin välityksellä

- Kirjoittaja Remington
- 12 Kesä 2016, 15:11
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: NG72 2016 ryhmä II
- Vastaukset: 33
- Luettu: 30987
Pääjoukon matkantekoa seurattu paikan päällä.
Hyvin näytti ajo maistuvan ja hyvät on ilmatkin.

- Kirjoittaja Remington
- 11 Kesä 2016, 22:36
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: NG72 2016 ryhmä II
- Vastaukset: 33
- Luettu: 30987
Tässä webkameralinkki [http://nordkapp.kystnor.no/]pääjoukon lähtöhetkille (näpsyttele esille klo.11:15 kuva). Tiedustelijat etenee tasaista tahtia. Pienet ylimääräiset ympyrät niin Tierpin kuin myös Helsingborgin paikkeilla, mutta matkailu avartaa ;) Aikataulun puolesta näyttäis kumminkin kaikki ol...
- Kirjoittaja Remington
- 23 Touko 2016, 18:24
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: NG72 2016 ryhmä I
- Vastaukset: 42
- Luettu: 36957
Onnittelut ajosta.
PS. Sen verran suomalainen kuitenkin, ettei pulkalla yli ajeta

- Kirjoittaja Remington
- 21 Touko 2016, 19:40
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: NG72 2016 ryhmä I
- Vastaukset: 42
- Luettu: 36957
Ei voi kun hattua nostaa ajosuoritukselle.
Tasaista ja tehokasta menoa aamusella täällä Etelä-Ruotsissa ja sama näyttää jatkuvan.
En jäänyt sitten enempää häiritsemään kun teillä tuskin isommasti luppoaikaa on.
Lykkyä tykö loppurykäykselle.
- Kirjoittaja Remington
- 13 Loka 2015, 17:47
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: Timantin metsästystä
- Vastaukset: 276
- Luettu: 349289
Kiitokset selvennyksestä ja hatunnosto Zoltanille viikonlopun näytöksestä.
Matkailua parhaimmillaan (vaikka sitten joku SS5000K sattuukin täyttymään siinä sivussa)

- Kirjoittaja Remington
- 12 Loka 2015, 20:17
- Keskustelualue: Ajo Päällä
- Aihe: Timantin metsästystä
- Vastaukset: 276
- Luettu: 349289
Aloittelija on nyt aivan ymmällään. Valistakaapa kokeneemmat. Ei kai sitä nyt sentään yhdellä ajosuorituksella (esim. BB2500K GOLD) saa samalla kertaa kuitattua yhteensä 7 eri ajoa kunhan vain maksaa tarkastusmaksut jokaiselle vaihtoehdolle erikseen? Tuntuis äkkiseltään, ettei sellainen olisi ihan h...