Sivu 1/1

Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km

ViestiLähetetty: 29 Touko 2012, 16:57
Kirjoittaja Timo Räisänen
Pannari tuli ajosta ja otettiin heti varikolle huoltoon. Öljyt ja suodatin on vaihdettu, paikkoja rasvattu ja tarkastettu nestepintoja ja annettu valohoitoa otsalamput hehkuen.
Pyörä on valmiina ja odottaa että Pitkäsen Pertti tulee noutamaan pyörän takaisin tosi toimiin.

Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -

ViestiLähetetty: 29 Touko 2012, 19:08
Kirjoittaja Timo Räisänen
Spotti kertoo että Pannari on taas tienpäällä.

Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -

ViestiLähetetty: 29 Touko 2012, 21:24
Kirjoittaja perttip
Pannari kävi vasta tutustumaan "Kytäjän kioskiin", mutta aamulla starttaa ajoon... :mrgreen:

Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -

ViestiLähetetty: 30 Touko 2012, 11:25
Kirjoittaja Zoltan
Pertsa lähtenyt liikkeelle 8:48 Hyvinkäältä ja nyt mies ilmoittautui Juvalta .
Pannarin ajoominaisuksista hän kertoi:" Niin on kuin junassa istuisi, mutta otan paksummat hanskat käyttöön" Lämpöä +13 kello 11:23 eikä kahvalämppäreitä .
Spotti pultattiin ja toivottavasti alkaa kohta näyttää reittiä .

Hienosti pelittää seuranta taas . 1 täppä ilmestyi .

http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT

Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -

ViestiLähetetty: 30 Touko 2012, 19:23
Kirjoittaja Zoltan
Malmilla tankilla ja suunta kohti Uttia .

Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km

ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 11:13
Kirjoittaja Zoltan
Pertti aamulla hyväntuulisena varikolle ennen seitsemää ja varmaan kertoo oman kokemuksensa kestotestipyörästä myöhemmin .
Km- määrä näkyy olevan 145540 ajettua km .

Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km

ViestiLähetetty: 31 Touko 2012, 21:42
Kirjoittaja perttip
No niin, ajon rasituksista hiukan toivuttu,paperit niputettu ja laitettu postiin. Itse ajo sujui vaivattomasti, erilaisella järjestelyllä olisi ollut mahdollista vaikka SS2000K.
Pannarista piti jokin arvio antaa....
Ensinnä, ajoasento varsin "moottoripyörämäinen", Gessun jäljiltä jopa hieman etukeno, satula hyvän tuntuinen, tuntuma säilyi myös ajomatkan ajan.
Liikkeelle lähdettäessä tuli sellainen värinätön ja junamainen tunnelma, mittaristo erinomaisen selkeä esim. lokikirjan täytössä, ei tarvitse kikkailla virtaavaimen ja nappuloitten kanssa.
Jarrujen teho, eikä pleksin toiminta, ei ehkä tätä päivää.... jos olisi oma "ajokampe", kokeilisin reikäsahaa johonkin kohtaa pleksiä, sen verran kova oli kypärämelu, ja tuuli niskaan, varsinkin moottoritienopeuksissa, myös kahanlämppärit olisi tarpeen, ainakin nyt olleissa lämpötiloissa.
Polttoainetta meni hyvinkin kohtuullinen määrä, ( n.5.1L./100km. sisältäen runsaasti moottoritie ajoa).
Muuten toiminta oli Hondamaisen vaivatonta ja selkeää. Ihan positiivinen kuva jäi .
Kiitos "kerholle" ( +aktiivinen varikkopäällikkö) tälläisen kokeilumahdollisuuden järjestämisestä.

Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km

ViestiLähetetty: 01 Kesä 2012, 21:47
Kirjoittaja Timo Räisänen
Pertti bongattiin Utin ABC huoltamolla
Kuva