Ajo no 21 SS1600K Petri Terhelä 188630-190325
Ajo no 21 SS1600K Petri Terhelä 188630-190325
Petri starttaa liikkeelle puolenyön jäkeen. Valitettavasti uusi spotti ei pelitä vielä.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Petri soitti jostain savonmaalta ja takana 1100km ,startti 00:01 ,matka joutunut mukavasti
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- RST-ahteri
- Viestit: 729
- Liittynyt: 22 Elo 2010, 16:23
- Kerho: IBA
- Paikkakunta: Naantali
- Viesti:
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Harrimopomieskin olisi savonmaalla tienpäällä, Iisalmen ja Kuopion välillä tällä hetkellä.
Pohjois-Thaimaata moottoripyörillä,
FACEBOOK ryhmä:
--> Pohjois-Thaimaan ajajat
FACEBOOK ryhmä:
--> Pohjois-Thaimaan ajajat
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Ensimmäinen ajo pulkassa..
Toinen heti kun on pirtsakka olo..
Toinen heti kun on pirtsakka olo..
11/2011-10/2017 183/366
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Petri tuli vastaan Pihtiputaan korkeudella matkalla kohti etelään. Morjestin kotelosta ja kohta tuli soitto perään. Ei niin että olisi kotelokuskin tehvehdyksiä huomannut mutta kyseli Pannarin palautus juttuja. Kelit oli todella vaihtelevat aurinkoa ja kovia sade kuuroja Keski-Suomi.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Tarkotus oli aloittaa molemmat ajot samana päivänä.
SS1600K (klo 00.03-18.47)
SS2000K (klo 23.47-22.58)
la reitti:vantaa-laihia-helsinki-mikkeli-kitee(ponuralli)-kuusankoski-tku.
helsinki-mikkeli välillä vähäistä sadetta..Mikkelistä otin yhden dooriksen kyytiin ja vein ponuralliin.
siideritölkki levähti pannarin sivulaukussa.. itsekin viihdyin vajaa tunnin ponurallissa ja pannari sai hetken rauhaa,mitä nyt uteliaat vähän ihmetteli.
su reitti:tku-vantaa-laihia-hki-kärsämäki-porvoo-tku.
Niinkun Timo jo sanoikin,niin tänään muutama olematon(tuskin paljaalla silmällä havaittava)ukkoskuuro jyväskylän pohjoispuolella.
lämpimät kelit myös yöllä..
Pannariin 3827km lisää ja ajon lopetuskilsat:192457..+helsingistä asti pelkääjän paikalla olleen Ismon parhaillaan suorittama siirtoajo.
SS1600K (klo 00.03-18.47)
SS2000K (klo 23.47-22.58)
la reitti:vantaa-laihia-helsinki-mikkeli-kitee(ponuralli)-kuusankoski-tku.
helsinki-mikkeli välillä vähäistä sadetta..Mikkelistä otin yhden dooriksen kyytiin ja vein ponuralliin.
siideritölkki levähti pannarin sivulaukussa.. itsekin viihdyin vajaa tunnin ponurallissa ja pannari sai hetken rauhaa,mitä nyt uteliaat vähän ihmetteli.
su reitti:tku-vantaa-laihia-hki-kärsämäki-porvoo-tku.
Niinkun Timo jo sanoikin,niin tänään muutama olematon(tuskin paljaalla silmällä havaittava)ukkoskuuro jyväskylän pohjoispuolella.
lämpimät kelit myös yöllä..
Pannariin 3827km lisää ja ajon lopetuskilsat:192457..+helsingistä asti pelkääjän paikalla olleen Ismon parhaillaan suorittama siirtoajo.
11/2011-10/2017 183/366
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 2078
- Liittynyt: 25 Syys 2009, 09:12
- Kerho: TFMK
Re: Ajo no 21 SS1600K Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Ajot 21 ja 22 on jaettu eri ketjuiksi.
Honda ST 1100, Kawa KLE 500, BMW F650 GS, MG 750 Nevada Club, Tunturi Poni
Mile Eater Member
Mile Eater Member
Re: Ajo no 21 2xSS1000 Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Tällainen "tilastokukkanen" on ollut joskus itselläkin mielessä. Näitähän on ollut aiemminkin, mutta silloin sai vielä noita tuplasuorituksia, kun ajoi esim. BB1500 ja SS1000, jolloin tuon lyhyemmän ajon sai "kaupan päällisenä" kunhan vain toimitti tarvittavat dokumentit molempien ajojen osalta (kilometrit siis oli pääosin yhteisiä molemmissa ajoissa)! Hieman ollaan sääntöjen hengen rajamailla/harmaalla alueella, kun monipäiväisiin ajoihin ollaan turvallisuussyistä laitettu sääntö, että toisen ajopäivän voi aloittaa aikaisintaan 24h kuluttua ensimmäisen alkamisesta. No toisaalta viimevuoden sääntömuutokset poistivat muiden ajopäivien välisen 24h säännön, kunhan ajon lähtöön nähden vain 24h kerrannainen toteutuu!puuhis98 kirjoitti:Tarkotus oli aloittaa molemmat ajot samana päivänä.
SS1600K (klo 00.03-18.47)
SS2000K (klo 23.47-22.58)
JH
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: Ajo no 21 SS1600K Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Lainaus edellisestä:
Hieman ollaan sääntöjen hengen rajamailla/harmaalla alueella, kun monipäiväisiin ajoihin ollaan turvallisuussyistä laitettu sääntö, että toisen ajopäivän voi aloittaa aikaisintaan 24h kuluttua ensimmäisen alkamisesta. No toisaalta viimevuoden sääntömuutokset poistivat muiden ajopäivien välisen 24h säännön, kunhan ajon lähtöön nähden vain 24h kerrannainen toteutuu!
Hieman itsekkin tuota pähkäilin,mutta ajattelin säännön tarkoituksen olevan riittävän lepoajan varmistamiseksi.
Näissä ajoissa tuo 5h oli minulle riittävä. Ja saivarrellen:toisaalta kumpikaan ajopäivä ei ollut toinen ajopäivä
36h ajoissa ei ymmärtääkseni ole pakollista taukoa ja uskon tiettyjen ajojen olevan vaikeaa,jos tauon vähimmäis pituudeksi määriteltäisiin tuo 5h..
Jos tuo 24h sääntö on tässä yhteydessä merkittävä tekijä,harmaalla alueella liikuttiin,mutta sopii pimeälle motoristille.
Hieman ollaan sääntöjen hengen rajamailla/harmaalla alueella, kun monipäiväisiin ajoihin ollaan turvallisuussyistä laitettu sääntö, että toisen ajopäivän voi aloittaa aikaisintaan 24h kuluttua ensimmäisen alkamisesta. No toisaalta viimevuoden sääntömuutokset poistivat muiden ajopäivien välisen 24h säännön, kunhan ajon lähtöön nähden vain 24h kerrannainen toteutuu!
Hieman itsekkin tuota pähkäilin,mutta ajattelin säännön tarkoituksen olevan riittävän lepoajan varmistamiseksi.
Näissä ajoissa tuo 5h oli minulle riittävä. Ja saivarrellen:toisaalta kumpikaan ajopäivä ei ollut toinen ajopäivä
36h ajoissa ei ymmärtääkseni ole pakollista taukoa ja uskon tiettyjen ajojen olevan vaikeaa,jos tauon vähimmäis pituudeksi määriteltäisiin tuo 5h..
Jos tuo 24h sääntö on tässä yhteydessä merkittävä tekijä,harmaalla alueella liikuttiin,mutta sopii pimeälle motoristille.
11/2011-10/2017 183/366
Re: Ajo no 21 SS1600K Petri Terhelä 188610-xxxxxx
Ei liene tarkoituksenmukaista aloittaa tässä(kään) yhteydessä yleistä sääntökeskustelua. Ajettu mikä ajettu - siitä onnittelut! Suoritus oli innovatiivinen, vaativa ja kova mutta upea!!
Ajotarkastajat tarkastavat ajon normaalisti - kuten aina. Jos haasteita tai epäselvyyksiä niin ajokoordinaattori tulkitsee ajon jne suhteessa sääntöihin ja keskustelee ajajan kanssa - kuten aina tilanteen sitä vaatiessa.
Jos ajo antaa jälkeenpäin aihetta täsmennyksiin, uusiin tulkintoihin tai ohjeisiin, niin ajokoordinaattori tiedottaa asiasta kaikille vastaisuuden varalle.
Onnittelut ja kiitokset Petrille sekä kahden vuorokauden ajosta että osallistumisesta erinomaisella tavalla pannarin kestotestiin.
Ajotarkastajat tarkastavat ajon normaalisti - kuten aina. Jos haasteita tai epäselvyyksiä niin ajokoordinaattori tulkitsee ajon jne suhteessa sääntöihin ja keskustelee ajajan kanssa - kuten aina tilanteen sitä vaatiessa.
Jos ajo antaa jälkeenpäin aihetta täsmennyksiin, uusiin tulkintoihin tai ohjeisiin, niin ajokoordinaattori tiedottaa asiasta kaikille vastaisuuden varalle.
Onnittelut ja kiitokset Petrille sekä kahden vuorokauden ajosta että osallistumisesta erinomaisella tavalla pannarin kestotestiin.