Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136

2012 Rautaperse® Kestotestin keskustelu käydään täällä.

Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136

ViestiKirjoittaja Zoltan » 26 Elo 2012, 20:14

Mikko haki Pannarin varikolta ja lähti ajokaverin kanssa tutkimaan säätietoja . Lähtöaika ajoon ratkeaa optimaalisten sääolesuhteiden perusteella , joko ennen kukon nukkumaan menoa tai ennen kukon laulua . Seurataanpa spottia ..............

http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT
Hieno laji , aina olen tykännyt
Avatar
Zoltan
Täyden kympin perse
 
Viestit: 2238
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

ViestiKirjoittaja trubaduuri » 27 Elo 2012, 03:43

Ei sitte menny ku suunniteltii... Päästiin aloitus tankkaukseen kun huomattiin että pukkaa höyryä koneesta ja lämmöt on koholla.. tankattiin ja kokeiltiin vielä mutta todettiin että ei lähdetä pitemmälle.. palautettiin mopo tallille, viiden pysähdyksen taktiikalla... ss2000k typistyi ss15k.si... katellaan aamulla josko vika saataisiin korjattua ja päästäisiin reissuun
trubaduuri
Pumpulipeppu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 15:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

ViestiKirjoittaja WesaH » 27 Elo 2012, 12:38

Huoltojoukkue on tutkinut jälleen Pannarin höyrykonetta. Höyryn lähteeksi on ensimmäisten tietojen mukaan paljastunut haljennut vesiletku. Melkoinen purkuoperaatio on jälleen menossa ja sen jälkeen on löydettävä uusi ja sopiva muotoletku. Kestotestin loppu vaatii nyt paljon työtä huollolta.

Wesa
Avatar
WesaH
Täyden kympin perse
 
Viestit: 759
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

ViestiKirjoittaja Timo Räisänen » 27 Elo 2012, 13:14

Termostaatille tuleva ylempi vesiletku, joka menee koneen yli vasemman puolen sylinteriryhmälle on halki. Letku ei maksa paljoa mutta mutta.....
Letkun vaihto vaatii pyörän purkamista reippaan puoleisesti. Kaasari pitää saada irti että päästään näkemään mitä muuta. Kaasarin ruuvit ovat hapettuneet 22 vuodessa tiukkaan ja eivät lähteneet sovinnolla. Ilmaputsarin poistossa tärvättiin jo yksi. Kaasarissa on alipaineletkuja kuin sydänpotilaassa ja todettiin ettei tämä ole enää kevyttä huoltoa vaan paikalle pitää saada pannari tietäjä joka osaa sanoa miten homma tehdään. Pyörä kyllä saadaan omin voimin osiin mutta saadaanko toimivaksi. Päätettiin siis ottaa tuumaus tauko.
Kuva
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
 
Viestit: 3682
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Paikkakunta: Vantaa


Paluu Kestotesti 2012

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa