Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136

2012 Rautaperse® Kestotestin keskustelu käydään täällä.
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-201136

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Mikko haki Pannarin varikolta ja lähti ajokaverin kanssa tutkimaan säätietoja . Lähtöaika ajoon ratkeaa optimaalisten sääolesuhteiden perusteella , joko ennen kukon nukkumaan menoa tai ennen kukon laulua . Seurataanpa spottia ..............

http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
trubaduuri
Pumpulipeppu
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 15:48
Kerho: jmk
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

Viesti Kirjoittaja trubaduuri »

Ei sitte menny ku suunniteltii... Päästiin aloitus tankkaukseen kun huomattiin että pukkaa höyryä koneesta ja lämmöt on koholla.. tankattiin ja kokeiltiin vielä mutta todettiin että ei lähdetä pitemmälle.. palautettiin mopo tallille, viiden pysähdyksen taktiikalla... ss2000k typistyi ss15k.si... katellaan aamulla josko vika saataisiin korjattua ja päästäisiin reissuun
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Huoltojoukkue on tutkinut jälleen Pannarin höyrykonetta. Höyryn lähteeksi on ensimmäisten tietojen mukaan paljastunut haljennut vesiletku. Melkoinen purkuoperaatio on jälleen menossa ja sen jälkeen on löydettävä uusi ja sopiva muotoletku. Kestotestin loppu vaatii nyt paljon työtä huollolta.

Wesa
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 26 SS2000K Mikko Koskela 201076-203xxx

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Termostaatille tuleva ylempi vesiletku, joka menee koneen yli vasemman puolen sylinteriryhmälle on halki. Letku ei maksa paljoa mutta mutta.....
Letkun vaihto vaatii pyörän purkamista reippaan puoleisesti. Kaasari pitää saada irti että päästään näkemään mitä muuta. Kaasarin ruuvit ovat hapettuneet 22 vuodessa tiukkaan ja eivät lähteneet sovinnolla. Ilmaputsarin poistossa tärvättiin jo yksi. Kaasarissa on alipaineletkuja kuin sydänpotilaassa ja todettiin ettei tämä ole enää kevyttä huoltoa vaan paikalle pitää saada pannari tietäjä joka osaa sanoa miten homma tehdään. Pyörä kyllä saadaan omin voimin osiin mutta saadaanko toimivaksi. Päätettiin siis ottaa tuumaus tauko.
Kuva
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Vastaa Viestiin