Sivu 1/2

Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-209358

ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 12:31
Kirjoittaja Zoltan
Pekka lähtee paluumatkalle noista kilometreistä . Ei paljoa olis enää tarvis ajaa niin 100t olisi täynnä . Talkoohenkeä kysytään nyt ?

KALENTERISSA VIELÄ MUUTAMA TYHJÄ PÄIVÄ JÄJELLÄ !!!!!!!!!!!!!!

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-209xxx

ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 20:32
Kirjoittaja Zoltan
Jyväskylästä ilmoitus : Ajohaluja riittää ja BB2500K menossa .

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 09 Syys 2012, 22:42
Kirjoittaja Timo Räisänen
Vesa Oksanen viestitti iltapäivällä
Pannari bongattu Tupoksen ABC:llä klo 15.43. Mies voimissaan ja pyörä pelannut hyvin. Seuraava tankkaus Jyväskylässä ja sieltä Loimaalle tauolle ja matka jatkuu edelleen.

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 08:15
Kirjoittaja Zoltan
Pekka käynyt kääntymässä kehä III.lla mutta ruuhka ollut sellainen että suunnannut pyörän kohti pohjoista . Seurataanpa tilannetta.............

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 09:47
Kirjoittaja Timo Räisänen
Pekalla on todella kuntokäyrä kohdallaan, ensin pohjalle vuosiajo ja heti perään 2500K. Kestotesti team kiittää ja kumartaa.

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 09:52
Kirjoittaja Zoltan
Kello 10 tankkaus Hemohessillä ja matka jatkuu ..........Spotti vilkuttaa punaista ,muttaei hätää Vantaan varikkon huolto vaihtaa spottiin patterit lennossa tankkauksen yhteydessä .
Hankita Jumbon Glas Ohlssonilta .

km-lukema 208480

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 11:39
Kirjoittaja Timo Räisänen
Pikainen pysähdys Hemohes Shellillä, paikalla Pekka ja Kestotesti on the road service
Kuva
Pyörä oli toiminut moitteettomasti tarvittiin vain pientä pikasäätöä pleksiin joka likaisena ja märkänä oli hiukan korkea haitaten näkyvyyttä varsinkin yö pimeässä.
Pekka oli hyvätuulisen ja pirteän oloinen matka ei näyttänyt painavan. Nuotit oli teipattu näkyville
Kuva
ja Pekka kertoi hioneensa pikatankkaus ajat minimiin pienin käytännön keinoin kuten kuvasta tarkkasilmäiset voivat havaita. ;)

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 13:37
Kirjoittaja Pekka Autio
Timo Räisänen kirjoitti:Pikainen pysähdys Hemohes Shellillä, paikalla Pekka ja Kestotesti on the road service
Kuva
Pyörä oli toiminut moitteettomasti tarvittiin vain pientä pikasäätöä pleksiin joka likaisena ja märkänä oli hiukan korkea haitaten näkyvyyttä varsinkin yö pimeässä.
Pekka oli hyvätuulisen ja pirteän oloinen matka ei näyttänyt painavan. Nuotit oli teipattu näkyville
Kuva
ja Pekka kertoi hioneensa pikatankkaus ajat minimiin pienin käytännön keinoin kuten kuvasta tarkkasilmäiset voivat havaita. ;)


Näyttää bensaluukun sarana jääneen raolleen, voi se Hondassa olla toki "ominaisuuskin" :lol:

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 14:05
Kirjoittaja Timo Räisänen
Kyllä ExPannaristi tietää.
Bensaluukun auki jääminen on ominaisuus, jota on pariin otteeseen otteeseen kesän aikana säädetty kuntoon. Nytkin huoltokaksikko ryntäsi sen kimppuun mutta Pekka sanoi sen toimivan moitteettomasti ja jättävänsä sen tarkoituksella auki. Siinä saattaa säästää minuutin kun ei tarvitse avainten kanssa värkätä varsinkin kun virtalukkokin ajoittain vaatii huolellista avaimen asettamista toimiakseen moitteettomasti. Seuraavassa huollossa roiskitaan rasvaa lukkopesiin.

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

ViestiLähetetty: 10 Syys 2012, 15:21
Kirjoittaja Juha Helin
Moottoripyörän lisävaruste Rautapersekäyttöön: lukkiutumaton polttoainetankin korkki :D

Uudessa Pannarissa lukko on peijakas korkissa, ei auta tuo temppu. Itsekin joskus miettinyt jos pitäisi toista avainta mukana ja sillä avaisi korkin. Menee kyllä vähän minuutti-hifistelyksi ...