Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 - 214 772

2012 Rautaperse® Kestotestin keskustelu käydään täällä.
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Wesa on ilmeisesti kuitenkin pysähtynyt Gumslövissä koska sieltä tuli Spotin OK viesti. Sinänsä källin tuntuista tämä moterni tekniikka kun zoomasin lähelle Spotin lähettämään pisteeseen ja valitsin karttapohjan sijaan satelliitti kuvan missä näkyy huoltoaseman pihalla olevat ajoneuvot, tuli tunne että seuraa online Wesan ajoa aloin etsimään kuvasta missä Pannari.
http://www.findmespot.com/mylocation/?i ... /12.05177E
Näinhän tilanne ei aivan vielä ole mutta arvatenkin pian, kunhan saadaan IBAF omat satelliitit taivaalle ;)
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Kuivassa kelissä mennään . Wesa kertoi tämän päivän olleen hieman tahmeapi kuin eilinen . Pannarin ylemmästä pleksistä toinen kiinnitysruuvi (se missä oli turva kiinnike naville) tippunut ja sitä on joutunut korjaamaan teipillä ja nippusiteillä .
Lisäksi kortin toimivuus ongelmia ollut parissakin paikassa joten ylimääräistä aikaa on palanut näissäkin . Ennen yhtä majoituksessa aikatalun mukaisesti .
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Pannarin ylemmästä pleksistä toinen kiinnitysruuvi (se missä oli turva kiinnike naville) tippunut ja sitä on joutunut korjaamaan teipillä ja nippusiteillä .
Wesa pääsee juuri Saksan nopeille teille mutta pleksi voi hidastaa menoa tai se pitää poistaa viipottamasta jos ei ole kunnolla kiinni.
Tarvike ei ole origininaalin veroinen, ei edes kestänyt viittäkymmentä tuhatta. Tai mutteri jäi löysälle kun OnRoad huolto sääti pleksiä shellin pihalla menneellä viikolla. Nyt taitaa varikon varaosaruuvilaatikosta olla jotain hyötyä, kaivetaan sieltä sopivin ruuvi ja sovitellaan tilalle.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Ei hätiä mitiä , huoltoryhmä jo matkalla korjaamaan pleksiä . Ruuvilaatikosta kourellinen mukaan ja ryhmä liikkeelle . :o
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Spot on alkanut pelittämään klo 7.08 aamulla Suomen aikaa. Toivottavasti mies ja pyörä ovat riittävässä iskussa, kokemuspohjaisesti tuo Baltian ja Puolan läpiajo syö miestä.
Honda GL 1800 Goldwing
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Wesa kertoo toisen päivän sään olleen hyvä. Odottaa nyt hiukan huolissaan tulevaa via baltican röykytystä kuinka paljon ruuveja tippuu matkalle. Lähtö 3. ajo päivään tapahtui suunnitelman mukaisesti klo 7:00. Spotti kuittaukset tulivat eilen tutuilta huoltoasemilta yhtä lukuunottamatta joka näytti olevan keskellä autobahnaa. Olisko olut paikka missä piti korjata pleksiä?.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5001
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP ry, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Oderjoki ylitetty ja samalla siirrytty Saksasta Puolaan. Hieman myöhemmin saattaa paikallinen sunnuntain paluuliikenne hidastaa menoa. Baltian läpiajo yöaikaan on yleensä liikenteen puolesta hiljaista. Toki tarkkana on syytä olla.

-Harri.mopomies-
-1 156 545 km (01/06/83 - 10/03/24)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 229 894 km (03/06/00 - 17/07/22)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7119
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Pozanin korkeudelta tuli Spotin OK viesti ja täplä on huoltoaseman kohdalla joten tauko paikalla ja koska se oli tämän päivän toinen spot-viesti arvelen että ensimmäinen legi oli noin 358km ja aikaa oli kulunut 3h14m. Tuosta voi päätellä ettei moottoritiellä ole ruuhkaksi asti liikennettä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5001
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP ry, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Puolan pääkaupunki Varsova lähestyy. Siellä siirrytäänkin Via Balticalle (E67), jota pitkin ajetaan loppumatka Tallinnaan. Tietämättä Wesan tarkkaa reittisuunnitelmaa, niin vaihtoehtonahan on oikaista Lomzan kautta tietä S 61 tai kiertää E67-tietä Bialystokin "kulman" kautta. Kilometrien riittävyys varmaankin ratkaisee em. reittivalinnan. Via Baltica on suunniteltu joskus tulevaisuudessa kulkemaan Lomzan kautta suoraan Suwalkiin. Bialystok-Augustow väli on paikoin mutkikas ja hidas eikä sitä ole suunniteltu nykyiselle valtavalle rekkaliikenteelle.

http://wikitravel.org/fi/Via_Baltica
http://www.autoliitto.fi/matkailu/matka ... a-baltica/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Via_Baltica

-Harri.mopomies-
-1 156 545 km (01/06/83 - 10/03/24)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 229 894 km (03/06/00 - 17/07/22)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7119
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 31 SS3000 Baltic Wesa Huuska 209 612 -

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Bialystokin "kulman" kautta näyttää Wesa ajaneen ja pysähtyneen ottamaan kuitin kulmapisteestä. Baltian läpiajo on vuorossa yön aikana onneksi sääennusteet lupaavat vielä kelvollista ajokeliä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Vastaa Viestiin