Sivu 4/4

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 -

ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 14:57
Kirjoittaja Lasse
harrimopmies kirjoitti:
Paluumatka etelään lienee "turistiajelua" virkistävässä vesisateessa.


Pohjoisessa heitetty yksi sivuajo, veikkaan että ykai tonninen vielä tykö. ;)

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 -

ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 15:08
Kirjoittaja Ismo Mannila
Lasse kirjoitti:harrimopmies kirjoitti:
Paluumatka etelään lienee "turistiajelua" virkistävässä vesisateessa.


Pohjoisessa heitetty yksi sivuajo, veikkaan että ykai tonninen vielä tykö. ;)


Jos Oulussa tonni täynnä niin Pudasjärven takana koukaten kotiin paluu on vasta puolikas.
Yhteensä puolitoista, joten tulppaus jää jos viralliseksi ajoksi tulee BB1500.
Heittääkö hukkaan 'turhat' vierailut AR12 paikoissa vai ajaako ylimääräisen Pudasjärven lenkin 'hämäykseksi'.
Vai olisko haussa kuitenkin vielä motarisahaus 800 km toisen tonnisen loppumatkan täyttämiseksi.
Kyllä sekin aamuun mennessä selviää.

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 -

ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 15:13
Kirjoittaja Zoltan
harrimopomies kirjoitti:Moi!

(ehkä?)

-Harri.mopomies-


Juuri näin ;)

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 -

ViestiLähetetty: 04 Loka 2012, 17:54
Kirjoittaja Zoltan
Kilometrejä reisussa tuli 2500 ja risat et silleen . Timolta tarkempi kuvaus myöhemmässä lähetyksessä . Onnittelut Pannarin "tulppauksesta"

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 - 228 262

ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 00:24
Kirjoittaja Timo Räisänen
Reissu heitetty ja muutamaa kokemusta rikkaampana palattu kotia.
Kestotesti Pannarin tavoite 100 000 kilometriä kesässä saatiin päätökseen ja Honda osoitti että Moottoripyörät on tehty ajettaviksi.


Alkuperäinen suunnitelma oli ajaa AR12 kaikkien kymmenen kohdepisteen kautta tai BB1500 ja molemmat tuli tehdyksi.
AR12 ajoa en varmaankaan laita tarkastukseen koska onhan BB1500 pidempi ajo jne. Tai sitten välttelen ennakolta sisäpiiri väitöksiä jos alkaisin vänkäämään viimeisen mittarin kellovirheestä, se oli noin 15 minuuttia edellä ja AR12 ajo meni ajaltaan pitkäksi.
Tarkempi juttu ajosta löytyy täältä
http://www.ibafinland.fi/ibaf_cms/index.php?option=com_content&view=article&id=382:bb1500-ar-2012&catid=79:juttuja-2012&Itemid=137

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 - 228 262

ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 08:13
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Hieno matkatarina, jossa hyviä valokuvia! SS1000 AR12:n loppu oli sujunnut siten kuin arvelinkin ts. minuuttipeliksi menee ehtiminen ABC Linnainmaan automaatille Oulussa. Tätä se on nämä suomalaisten bensa-asemien kuittejen kellonajat! No, on kuva ja päivämäärä kamerasta, kuva navista ja kellosta. Onneksi tämä ajosuoritus on sinulla jo "plakkarissa" niin ei harmita niin paljoa. SS1000 AR12 kymmenellä vierailukohteella on mahdollista. Tiukkaa, mutta siis mahdollista. Edellyttää mielestäni starttia joko Helsingistä tai Aavasaksalta. No, tulipahan "tulppaus" Pannarin kestotestiin ja pyörävanhus pääsi onnellisesti takaisin Vantaan varikolle :D

PS. SS1000 AR12/BB1500 AR12. Tämä varmasti kirvoittaa mieliä tulevan ajokauden vuosiajon suunnittelijoilla...

-Harri.mopomies-

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 - 228 262

ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 08:47
Kirjoittaja Lassi
Onko tuon tarinan tarkoitus päättyä kohtaan 7 Vanha Rauma? vai jatkuuko se jossain muualla?

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 - 228 262

ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 09:28
Kirjoittaja Timo Räisänen
Näyttää olevan tietotekninen ongelma, Microsoft IE selain sensuroi lopun jutun, muilla selaimilla näkyy loppuun asti.
Tutkin missä vika.
Taisin löytää ja yritin korjata.

Re: Ajo no 38: Timo Räisänen päätösajo 225 636 - 228 262

ViestiLähetetty: 06 Loka 2012, 10:06
Kirjoittaja Lassi
Nyt näkyy koko tarina, hieno juttu ja onnittelut siitä mitä nyt sitten päätätkin tarkastuttaa....