Sivu 1/1

Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 22 Huhti 2013, 11:48
Kirjoittaja Ismo Mannila
Aloitetaan jäsentiedustelut yhdistyksen saamiseksi kasaan.

Ehdotan että yhdistyksen jäsenmaksu on 100€ ja sillä saa ajo-oikeusosuuden.
Jäsen saa varata itselleen ajoajan ja yksi varaus voi olla voimassa kerrallaan.
Jos Pannarille ei ole varauksia, voi sen saada käyttöön vaikka ajaoaikavaraus olisin voimassa.
Ajo-oikeudesta peritään erillinen maksu (Kustannukset pitää laskea ja määritellä maksun suuruus).
Jos toiminnan päättyessä kaikkia varoja ei ole käytetty ne palautetaan jäsenille. (Miten, sitä pitää vielä miettiä).

Ehdotuksia saa esittä miten yhdistys toiminta tulisi järjestää ja organisoida.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 23 Huhti 2013, 08:46
Kirjoittaja Timo Räisänen
Vapaata ajatuksen Vantaata vuodatan..
Mikä olisi se hinta minkä olisin halukas maksamaan että minulla olisi kerran kesässä mahdollisuus ajaa pannarin kaltaisella hyvällä matkapyörällä yksi IBA-ajo. :?: No sotii hiukan sitä vastaan että en laskisi kovin tarkkaan mitä moottoripyöräilyyn käytän taitaa kulua kuitenkin enemmän kuin johonkin ns. välttämättömään..... ;)

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 12:11
Kirjoittaja Timo Räisänen
Toisen kaltainen ehdotus tuli Pro Pannari yhdistyksen säännöiksi.
Jäsenet osallistuvat pyörän ostoon tasa osuuksilla, mikä hinta lienee tulee olemaan.
Kulut jaetaan sen mukaan kuinka paljon ajaa vuodessa. Pidetään siis kirjaa kiinteistä- ja huoltokuluista ja ajetuista kilometreistä ja kauden/vuoden lopuksi jyvitetään kulut ajettujen kilometrien suhteessa.

Mielestäni melko yksinkertaista ja kannatettavaa.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 13:53
Kirjoittaja Pekka Autio
Timo Räisänen kirjoitti:Toisen kaltainen ehdotus tuli Pro Pannari yhdistyksen säännöiksi.
Jäsenet osallistuvat pyörän ostoon tasa osuuksilla, mikä hinta lienee tulee olemaan.
Kulut jaetaan sen mukaan kuinka paljon ajaa vuodessa. Pidetään siis kirjaa kiinteistä- ja huoltokuluista ja ajetuista kilometreistä ja kauden/vuoden lopuksi jyvitetään kulut ajettujen kilometrien suhteessa.

Mielestäni melko yksinkertaista ja kannatettavaa.


Järkevän oloinen ehdotus, nyt vaan sitten sellainen tarjous Pannarista, että ko yhdistys saa sen.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 22 Touko 2013, 14:46
Kirjoittaja Ismo Mannila
Olen mukana.
Kimppa Pannari porukka vaan ilmoittautumaan.
Nyt vaan muut halukkaat mukaan, niin tiedetään missä mennään.
Enää ei ole montaa päivää jäljellä.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 07:24
Kirjoittaja Ismo Mannila
Ei tämä nyt oikein näytä etenevän.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 09:00
Kirjoittaja Timo Räisänen
ProPannarilla pitäisi olla jokin ylevä tavoite, esim. tehdä Kestotestipannarista Suomen eniten ajettu Pannari ja näin ollen se arvokkain PanEuropean :idea:
Ei niin mitään hajua kuinka paljon ajettuja Pannareita on liikenteessä, luultavasti aivan hirveesti :?:
Täkynä olisi että pyörä olisi myynnissä, jossain MP-verkkokaupassa, mutta toisin kuin muilla pyörillä tämän hinta nousisi aina sitä mukaa mitä enemmän kilometrejä olisi takana ja tavoitteena olla se Suomen eniten ajettu ja Arvokkain. :!:
:arrow: Kyllä sitten voisi olla tunkua päästä yhdistykseen mukaan mutta silloin kyllä sen osuuden arvo olisi jo huomattavasti kovempi kovempi kuin nyt yhdistystä perustettaessa.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 12:52
Kirjoittaja Ismo Mannila
Tavoite on ajaa Pannarilla kilometrejä lisää. Ja paljon.
Yksin se kestää vaan paljon paljon kauemmin, mutta ei näytä tunkua ajajista olevan.

Timo Räisänen kirjoitti:Täkynä olisi että pyörä olisi myynnissä, jossain MP-verkkokaupassa, mutta toisin kuin muilla pyörillä tämän hinta nousisi aina sitä mukaa mitä enemmän kilometrejä olisi takana ja tavoitteena olla se Suomen eniten ajettu ja Arvokkain. :!:


En oikein ymmärrä miten tämä arvonnousu voisi realisoitua.

Re: Pro Pannari yhdistys

ViestiLähetetty: 23 Touko 2013, 13:29
Kirjoittaja Timo Räisänen
En oikein ymmärrä miten tämä arvonnousu voisi realisoitua.

Kun kun Kestotesti Pannarilla ajetaan enemmän kuin millään muulla pannarilla ja näin todistetaan sen olevan se kaikkein kestävin pyörä ja samalla nousee tällaisen kulttipyörän ja valio yksilön hinta kohisten. Tosi Honda kuskit, keräilijät ja museot suorastaan kilpailevat tästä pyörästä = arvon nousu.
Tämä luonnollisesti ilahduttaa nyt Pro Pannari yhdistykseen liittyviä ja harmittaa niitä, jotka eivät nyt heti hoksanneet alkaa Pro Pannari omistajaksi ja ehkä Bemari kuskeja. ;)