Kerhon spot ja SS5000
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Kerhon spot ja SS5000
Tulevana tiistai aamuna n.07.00 pistetään kerhon spotti tulille jossain päin Eurooppaa. Tavoitteena kurvailla viiden päivän ajan siellä sun täällä.
6 x SS1000, SS1000Fin, SS1000AR12, SS1000AR13, SS1000AR14, SS1000AR15, SS10000AR16, SS1000AR17, SS1600K, SS2000K, SS3000K, SS3000Baltic, BB2500K, BB1500Fin, 2xBB1500GOLD, 2x BB2500K GOLD, BB3000 GOLD, N-G 72
Re: Kerhon spot ja SS5000
5-pv. = tartteeko varapattereita varata mukaan......
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Kerhon spot ja SS5000
Ei pitäisi jos lähdössä laittaa uudet Litium paristo. Kyllä se laite muillakin paristoilla toimii mutta ilmeisesti melko herkkä jännitteen tippumiselle. Parhaimmillaan laite on toiminut yli kymmenen päivää putkeen samoilla paristoilla mutta sitten joillakin bilteman paristoilla toisena päivänä alkanut vilkuttamaan punaista. Myös käyttölämpötilalla saattaa olla suuri merkitys. Sitten pitää muistaa joka vuorokausi sammuttaa ja käynnistä laite uusiksi laite lakkaa lähettämästä signaalia 24h käytön jälkeen.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
- Täyden kympin perse
- Viestit: 245
- Liittynyt: 22 Maalis 2010, 21:08
Re: Kerhon spot ja SS5000
onkohan siinä laitteessa jotain vikaa, mulla on tuo ensimmäisen version laite ja litium paristoilla toi on toiminut ihan hyvin ,
toulta sitä voi seurailla ... http://share.findmespot.com/shared/face ... uNX9WjeyEg
toulta sitä voi seurailla ... http://share.findmespot.com/shared/face ... uNX9WjeyEg
Eihän se matka mitään, tauot ratkaisee...
Re: Kerhon spot ja SS5000
Tämä ajo peruuntui yhteensattumien johdosta.
-pekka-
-pekka-
6 x SS1000, SS1000Fin, SS1000AR12, SS1000AR13, SS1000AR14, SS1000AR15, SS10000AR16, SS1000AR17, SS1600K, SS2000K, SS3000K, SS3000Baltic, BB2500K, BB1500Fin, 2xBB1500GOLD, 2x BB2500K GOLD, BB3000 GOLD, N-G 72
-
- Kuuraperse
- Viestit: 456
- Liittynyt: 04 Joulu 2009, 14:46
- Kerho: Dusty Wobbls
- Paikkakunta: Joroinen
Re: Kerhon spot ja SS5000
Tuo käyttölämpätila on juuri se joka vaatii Lithium paristot, joilla on suuri läpötila-alue.Timo Räisänen kirjoitti:Ei pitäisi jos lähdössä laittaa uudet Litium paristo. Kyllä se laite muillakin paristoilla toimii mutta ilmeisesti melko herkkä jännitteen tippumiselle. Parhaimmillaan laite on toiminut yli kymmenen päivää putkeen samoilla paristoilla mutta sitten joillakin bilteman paristoilla toisena päivänä alkanut vilkuttamaan punaista. Myös käyttölämpötilalla saattaa olla suuri merkitys. Sitten pitää muistaa joka vuorokausi sammuttaa ja käynnistä laite uusiksi laite lakkaa lähettämästä signaalia 24h käytön jälkeen.
LiMnO2 paristo on yleisin kulutus litium paristo ja sen markkinaosuus on noin 80% litium paristojen markkinoista. Se on valmistettu edullisista materiaaleista ja se soveltuu hyvin pitkäikäiseen käyttöön. Se pystyy toisaalta myös kuljettamaan korkeita virtapulsseja ja sillä on laaja lämpötila-alue. Li-SOCl2 paristo on tarkoitettu alhaisen lämpötilan sovelluksiin, joten se toimii myös hyvin alhaisissa lämpötiloissa aina -55 °C asti.
Life isn't about how to survive the storm...But how to dance in the rain!
Twenty grand and twenty miles is not an adventure!
APRILA ETV 1000, ISO ELUKKA 660 RR, ELUKKA 640, KTM 450 RR, SUZUKI SI, APRILA SR 50, POLARIs 450
Twenty grand and twenty miles is not an adventure!
APRILA ETV 1000, ISO ELUKKA 660 RR, ELUKKA 640, KTM 450 RR, SUZUKI SI, APRILA SR 50, POLARIs 450