Kerhon spot ja SS5000

Alueelta on nähtävissä menossa olevat ajosuoritukset
Kerro milloin ja mitä olet ajamassa.
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Velpek60
Tinatakamus
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 16:58
Kerho: LMP
Paikkakunta: Loimaa

Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja Velpek60 »

Tulevana tiistai aamuna n.07.00 pistetään kerhon spotti tulille jossain päin Eurooppaa. Tavoitteena kurvailla viiden päivän ajan siellä sun täällä.
6 x SS1000, SS1000Fin, SS1000AR12, SS1000AR13, SS1000AR14, SS1000AR15, SS10000AR16, SS1000AR17, SS1600K, SS2000K, SS3000K, SS3000Baltic, BB2500K, BB1500Fin, 2xBB1500GOLD, 2x BB2500K GOLD, BB3000 GOLD, N-G 72
perttip
Valurautahanuri
Viestit: 116
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 15:31

Re: Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja perttip »

5-pv. = tartteeko varapattereita varata mukaan...... :?:
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Ei pitäisi jos lähdössä laittaa uudet Litium paristo. Kyllä se laite muillakin paristoilla toimii mutta ilmeisesti melko herkkä jännitteen tippumiselle. Parhaimmillaan laite on toiminut yli kymmenen päivää putkeen samoilla paristoilla mutta sitten joillakin bilteman paristoilla toisena päivänä alkanut vilkuttamaan punaista. Myös käyttölämpötilalla saattaa olla suuri merkitys. Sitten pitää muistaa joka vuorokausi sammuttaa ja käynnistä laite uusiksi laite lakkaa lähettämästä signaalia 24h käytön jälkeen.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
pepperooni
Täyden kympin perse
Viestit: 245
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 21:08

Re: Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja pepperooni »

onkohan siinä laitteessa jotain vikaa, mulla on tuo ensimmäisen version laite ja litium paristoilla toi on toiminut ihan hyvin ,
toulta sitä voi seurailla ... http://share.findmespot.com/shared/face ... uNX9WjeyEg
Eihän se matka mitään, tauot ratkaisee...
Velpek60
Tinatakamus
Viestit: 75
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 16:58
Kerho: LMP
Paikkakunta: Loimaa

Re: Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja Velpek60 »

Tämä ajo peruuntui yhteensattumien johdosta.
-pekka-
6 x SS1000, SS1000Fin, SS1000AR12, SS1000AR13, SS1000AR14, SS1000AR15, SS10000AR16, SS1000AR17, SS1600K, SS2000K, SS3000K, SS3000Baltic, BB2500K, BB1500Fin, 2xBB1500GOLD, 2x BB2500K GOLD, BB3000 GOLD, N-G 72
CapoSakke
Kuuraperse
Viestit: 456
Liittynyt: 04 Joulu 2009, 14:46
Kerho: Dusty Wobbls
Paikkakunta: Joroinen

Re: Kerhon spot ja SS5000

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Timo Räisänen kirjoitti:Ei pitäisi jos lähdössä laittaa uudet Litium paristo. Kyllä se laite muillakin paristoilla toimii mutta ilmeisesti melko herkkä jännitteen tippumiselle. Parhaimmillaan laite on toiminut yli kymmenen päivää putkeen samoilla paristoilla mutta sitten joillakin bilteman paristoilla toisena päivänä alkanut vilkuttamaan punaista. Myös käyttölämpötilalla saattaa olla suuri merkitys. Sitten pitää muistaa joka vuorokausi sammuttaa ja käynnistä laite uusiksi laite lakkaa lähettämästä signaalia 24h käytön jälkeen.
Tuo käyttölämpätila on juuri se joka vaatii Lithium paristot, joilla on suuri läpötila-alue.
LiMnO2 paristo on yleisin kulutus litium paristo ja sen markkinaosuus on noin 80% litium paristojen markkinoista. Se on valmistettu edullisista materiaaleista ja se soveltuu hyvin pitkäikäiseen käyttöön. Se pystyy toisaalta myös kuljettamaan korkeita virtapulsseja ja sillä on laaja lämpötila-alue. Li-SOCl2 paristo on tarkoitettu alhaisen lämpötilan sovelluksiin, joten se toimii myös hyvin alhaisissa lämpötiloissa aina -55 °C asti.
Life isn't about how to survive the storm...But how to dance in the rain!
Twenty grand and twenty miles is not an adventure!


APRILA ETV 1000, ISO ELUKKA 660 RR, ELUKKA 640, KTM 450 RR, SUZUKI SI, APRILA SR 50, POLARIs 450
Vastaa Viestiin