harrimopomies kirjoitti:Moi!
Ole nyt tarkkana, ettei naama vain pala
Koska paluu Pohjolan perukoille?
Timantin metsästys on kovaa puuhaa, siinä jokunen vuosi saattaa vierähtää, mutta taidat jo olla kalkkiviivoilla?
-Harri.mopomies-
Ajoon lähtö iltapäivällä estää naaman palamisen,aurinko seläntakana aamuin illoin. Tällä metsästyskaudella on vajaassa kahdessa vuodessa tullut ajettua
12 kpl ns. vaativia ajoja ,joukossa jopa yksi GN72 sekä kolme IBA Finland ajoa,mutta pitäisin näistä vaativimpana tuota BB1500F .
Viimeisessä ajossa lopetustankkauksessa pyörän mittarissa 2597km ja karttaohjeman kevytversiotarkastus (pelkät tankkaukset ilman tietulleja) antoi 2477km
BB1500G oli tavoitteena.
Lasselle tiedoksi tietullit yhteensä 134,55 € ja motion lotionin yhteensä 263,48 98okt kokonaismäärä 188,2 l .
Kalkkiviivoista ei vielä mitään tietoa kun matka kesken vaikka taas ollaan askel lähempänä tavoitetta . Ajatuksena on ollut tuoda saalis kotiin tämän vuoden aikana , mutta katsotaan miten metsästystä onnistuu jatkamaan.
Sivutuotteena Navigaattori sihteerille on tullut Platinatason vaativat ajot täyteen eikä kokonaismääräkään ole ihan vaatimaton.Olis siinä SeePeelläkin ahteri
kovilla ja mustan makkaran kulutus kova
Perjantaina pyörän huolto ettei ennen sitä ainakaan tulla Pohjolaan ja katsotaan millaista metsästyskeliä Foreca suunnittelu näyttää loppuviikolle .
Kyllä sumpille aina ehtii,paa soittaen !