Timantin metsästystä
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Timantin metsästystä
Taitaa metsästys jatkua kun spotti liikkuu kohden etelää.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Timantin metsästystä
Taitaa olla pimeän timantin metsästys mielessä kun Rotterdamia kohden on reitti suuntautunut. Rotterdamin Ränni ja Romu on paikka mistä voi ostaa mitä tahansa, jopa (vähän) käyettyjä siltoja on ollut myynnissä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Timantin metsästystä
Veikkaisin, että vaimo lähettänyt miehen hakemaan laatuviiniä Ranskasta ja tuoretta patonkia.
T. Wesa
T. Wesa
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Timantin metsästystä
Spotista oli kuulemma paristo hyytynyt ja sitä metsästetään seuraavilta pysähdyspaikoilta mutta suunta on kuulemma pohjoiseen.
Samalla on tarkoitus suorittaa ensi kevään kultaryntäyksen ennakkosuunnittelua, tietyöt Hampurin ja Köpiksen kohdalla ovat kuulemma massiiviset ja hidastavat menoa, joten tarvetta vaihtoehtoiselle reitille olisi olemassa.
Samalla on tarkoitus suorittaa ensi kevään kultaryntäyksen ennakkosuunnittelua, tietyöt Hampurin ja Köpiksen kohdalla ovat kuulemma massiiviset ja hidastavat menoa, joten tarvetta vaihtoehtoiselle reitille olisi olemassa.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Timantin metsästystä
Timanttia metsästetty kahdeksasta maasta ja lämpötilat vaihtelivat plussalla 4-19 C välillä.
Aloitin SS1600K.lla ja jatkoin SS tonniin ,sitten seuraavaksi SS2000K-BB1500-SS2000-SS3000K-BB1500G-BB2500G-SS3000-SS5000K ja viimeeksi vielä sokerina pohjalle tuli toinen SS3000K .Kaikki täysin ajettu mutta kokonaan suunnittelematta .
Enemmille suorituksille ei ollut aikaa tällä reissulla .
Aloitin SS1600K.lla ja jatkoin SS tonniin ,sitten seuraavaksi SS2000K-BB1500-SS2000-SS3000K-BB1500G-BB2500G-SS3000-SS5000K ja viimeeksi vielä sokerina pohjalle tuli toinen SS3000K .Kaikki täysin ajettu mutta kokonaan suunnittelematta .
Enemmille suorituksille ei ollut aikaa tällä reissulla .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Näin sitä Amerikan malliin... Onneksi olkoon meidän nuorelle kapinalliselle
Sääli ettei aika riittänyt kerralla kaikkiin merkkeihin.
Tälläiset retket ovat ihanteellisia kerhon talouden kannalta. Yksitoista ulkomaan tarkastusmaksua ja vielä korotettuna jos kuittien koordinaatit unohtui.
Sääli ettei aika riittänyt kerralla kaikkiin merkkeihin.
Tälläiset retket ovat ihanteellisia kerhon talouden kannalta. Yksitoista ulkomaan tarkastusmaksua ja vielä korotettuna jos kuittien koordinaatit unohtui.
Re: Timantin metsästystä
Joo-o, ymmärtäisin, että on lähdetty ajamaan SS500K, jossa ensin täyttyi luonnollisesti SS1600K, sitten SS1000 jne aina SS3000K:hon asti, mutta sitten jatko, miten se siitä eteni suoraan BB1500G, vai tuliko sopivasti taukoja etsien tuollainenkin yhdistelmävaihtoehto (alusta SS1600K ja perään tuo BB1500G)?Zoltan kirjoitti:Timanttia metsästetty kahdeksasta maasta ja lämpötilat vaihtelivat plussalla 4-19 C välillä.
Aloitin SS1600K.lla ja jatkoin SS tonniin ,sitten seuraavaksi SS2000K-BB1500-SS2000-SS3000K-BB1500G-BB2500G-SS3000-SS5000K ja viimeeksi vielä sokerina pohjalle tuli toinen SS3000K .Kaikki täysin ajettu mutta kokonaan suunnittelematta .
Enemmille suorituksille ei ollut aikaa tällä reissulla .
Mutta mikä on sitten lopputulema, SS5000K + 1000 kilsaa turistiajoa loppuun vai mitä?
JH
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
Re: Timantin metsästystä
Olisko SS2000 ja SS3000k väärinpäin listassa? Tuskinpa kolmannen vuorokauden aikana on ehditty Euroopan liikenteessä ajaa 3000 km 24:ssä tunnissa, keskinopeudella +125km tunnissa, vaikka ei se ihan mahdotontakaan ole.
Jos ehditty, niin sitten loppu lista pitäisi ehkä olla muotoa: 1500G, 2500KG, 3000K ja sitten lopuksi kaikki 3 vrk:ta yhdessä eli ensin SS3000 ja sitten 5000K. Ja loppuun viimeiset 36 tuntia jossa se toinen 3000K.
Ps. Taisimpa sortua ajatusvirheeseen... Kyllä se Zoltanin listaus voi olla oikein, sillä toki ensimmäiseen SS3000K:hon voi hyödyntää jo toisen vrk:n tunteja ja kilometrejä.
Jos ehditty, niin sitten loppu lista pitäisi ehkä olla muotoa: 1500G, 2500KG, 3000K ja sitten lopuksi kaikki 3 vrk:ta yhdessä eli ensin SS3000 ja sitten 5000K. Ja loppuun viimeiset 36 tuntia jossa se toinen 3000K.
Ps. Taisimpa sortua ajatusvirheeseen... Kyllä se Zoltanin listaus voi olla oikein, sillä toki ensimmäiseen SS3000K:hon voi hyödyntää jo toisen vrk:n tunteja ja kilometrejä.
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Timantin metsästystä
Arvelen ettei kukaan tiedä mitä ajoja tuosta syntyy ei edes seppä itse
Goldilla oli tarkoitus kuulemma aloittaa mutta Köpiksen ja Hampurin tietöistä aiheutuneet ruuhkat sotkivat aikataulua niin paljon että sitten alettiin ajamaan vaiston varassa, tie vei miestä..
Hampurin kierto idänpuolelta suunniteltiin lennosta, jotta saataisiin kokemusperäistä tietoa tulevaan kultaryntäykseen. Siitä saadaan varmaan tietoa mutta ensi kommentit oli että oli Hampurin ohitus onnistui tosi helposti mutta valtatiepätkillä olevat rekat estivät nopean etenemisen vaikka rajoitus olisi sallinut reilumman vauhdin.
Goldilla oli tarkoitus kuulemma aloittaa mutta Köpiksen ja Hampurin tietöistä aiheutuneet ruuhkat sotkivat aikataulua niin paljon että sitten alettiin ajamaan vaiston varassa, tie vei miestä..
Hampurin kierto idänpuolelta suunniteltiin lennosta, jotta saataisiin kokemusperäistä tietoa tulevaan kultaryntäykseen. Siitä saadaan varmaan tietoa mutta ensi kommentit oli että oli Hampurin ohitus onnistui tosi helposti mutta valtatiepätkillä olevat rekat estivät nopean etenemisen vaikka rajoitus olisi sallinut reilumman vauhdin.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Timantin metsästystä
Aloittelija on nyt aivan ymmällään.
Valistakaapa kokeneemmat.
Ei kai sitä nyt sentään yhdellä ajosuorituksella (esim. BB2500K GOLD) saa samalla kertaa kuitattua yhteensä 7 eri ajoa kunhan vain maksaa tarkastusmaksut jokaiselle vaihtoehdolle erikseen?
Tuntuis äkkiseltään, ettei sellainen olisi ihan harrastuksen hengen mukaista
Valistakaapa kokeneemmat.
Ei kai sitä nyt sentään yhdellä ajosuorituksella (esim. BB2500K GOLD) saa samalla kertaa kuitattua yhteensä 7 eri ajoa kunhan vain maksaa tarkastusmaksut jokaiselle vaihtoehdolle erikseen?
Tuntuis äkkiseltään, ettei sellainen olisi ihan harrastuksen hengen mukaista