Päivä alkoi sateisissa merkeissä Ruotsissa ja Tukholmassa tuli sitten kaatamalla . Aamuruukassa ei nähnyt muuta kuin vesisumua ja kypärän sisäässä sitten höyrä .
Pienillä kiertoliittymillä selvittiin läpi mokomasta kylästä . Sade loppui kuin sreinään kun oltiin päästy motariulle ja ajopäivän lämmöt kohdallaan 22-25c plussalla.
Vaijerikaiteet on sitten syvältä ! kölkyttele rekkojen perässä 80 km tunnissa ja sitten asuntoautot ohittelee niitä ja siihen menee ohitusmahdollisuudet ............no jälleen kerran on vedetty päästä päähän .
Köpiksen iltaruuhkasta selvittiin suh helpolla vetämällä kaistojen välistä . Kielin kanava on kaunis katsoa mutta nyt ei siitä nähty mitään kun julmetun moinen sadekuuro just siinä kohtaa ja autotkin körötteli 2-30 km/h vaan . Ei kestänyt kuin 5 min ja sekin loppui kuin seinään .Jotenkin noista sadekuuroista tulee aina puheenjohtaja Pekka mieleen ja hänen NG72 ?
Nyt Foreca vinkit huomiselle reitille katsotaan ja pikkuisen unta palloon . Aika lähtee juoksemaan 7:36 kolmatta ajoapäivää Suomen aikaa.Baltikkia ei ole ajettu kuin vähän yli 40 kertaa ,ei ole jokamiehen ajo, vaikka siinäkään ei tarvitse ajaa kuin tonni päivässä minkä jokainen rautaperä on tehnyt.
Ismo Mannila kirjoitti:Perun puheeni. Yötauon suhteen.
Mopo liikkuu edelleen Berliiniä kohden.

Yötauko Schopsdorffissa ja pieni varmistus päälle .
http://www.hrs.de/hotels/de/deutschland ... 46683.html