SS2000K

Alueelta on nähtävissä menossa olevat ajosuoritukset
Kerro milloin ja mitä olet ajamassa.
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja Maukka68 » 21 Joulu 2014, 18:04

Ole hyvä.

Mitenkä Petri noi nastat toimi ?

-maukka-
Maukka68
Jaloteräskankku
 
Viestit: 881
Liittynyt: 15 Elo 2010, 17:45
Paikkakunta: Turku

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja puuhis98 » 22 Joulu 2014, 09:38

Hyvin toimi!Eihän sitä edes huomaa ajavansa nastoilla suoraan ajaessa.. Pyörän ajo-ominaisuudet ja suorituskyky kasvaa huomattavasti nastarenkailla ;) Ajaisin kesälläkin nastoilla,jos laki sallisi ;) ...vitsi,vitsi... Tässä ajossa nastat kului paljon vähemmän kuin olisin luullut :o etupää uudenveroinen ja takanastat vain hieman kuluneet :shock: Suurin syy hyvään kestävyyteen taisi olla tien pinnassa... lähes koko matka märkä tie,nastat varmaan tykkkäsi siitä kun saivat viilennystä koko ajan :P Tässä ajossa myös polttoaineen kulutus yllätti positiivisesti: 1 syy oli varmaan,etten käyttänyt tankohanskoja laisinkaan..
8×SS1000,3×SS1600K,1×BB2500K,1×SS2000K 11/2011-10/2017
puuhis98
RST-ahteri
 
Viestit: 691
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
Paikkakunta: turku

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja puuhis98 » 22 Joulu 2014, 09:43

Maukka68 kirjoitti:Petri kääntöpisteellä, matkaa jäljellä 184,947km, aikaa ajaa takaisin Tiilimäen Nesteelle n.2h20min.

-maukka-
Kääntöpisteellä kuitin klo 20.40 aloitusaika 23.24 eli aikaa oli tuossa vielä 2h44min.. lopetus 22.05
8×SS1000,3×SS1600K,1×BB2500K,1×SS2000K 11/2011-10/2017
puuhis98
RST-ahteri
 
Viestit: 691
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
Paikkakunta: turku

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja Timo Räisänen » 22 Joulu 2014, 10:35

Tässä ajossa myös polttoaineen kulutus yllätti positiivisesti: 1 syy oli varmaan,etten käyttänyt tankohanskoja laisinkaan..

Vertaatko kesä vai talviajoihin? Rohkenisin arvata että talvinopeudet olivat kulutuslukemien kannalta suurempi tekijä kuin tankohanskat jos vertaat Transun kesäkulutukseen.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
 
Viestit: 3790
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja puuhis98 » 22 Joulu 2014, 11:18

Timo Räisänen kirjoitti:
Tässä ajossa myös polttoaineen kulutus yllätti positiivisesti: 1 syy oli varmaan,etten käyttänyt tankohanskoja laisinkaan..

Vertaatko kesä vai talviajoihin? Rohkenisin arvata että talvinopeudet olivat kulutuslukemien kannalta suurempi tekijä kuin tankohanskat jos vertaat Transun kesäkulutukseen.
kesäkulutukseen vertasin,kun talvivertailupohjaa ei ollut transulla.. kawassa tankohanskojen vaikutus onkin jo merkittävä kulutukseen,mutta transulla talvirajoitukset ovat varmaan tosiaan suurempi kulutuksen laskija.. :) Mutulla transun kulutus SS2000K ajossa hieman pienempi nastoilla,kun kesällä... Aikaa tosin tuhraantui nyt enemmän,kun kesällä. Ja bensahan on nyt taas halpaa,kuin joulumieli :P Itärajan takana ajo olisi jo ilmaista..
8×SS1000,3×SS1600K,1×BB2500K,1×SS2000K 11/2011-10/2017
puuhis98
RST-ahteri
 
Viestit: 691
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
Paikkakunta: turku

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja Maukka68 » 22 Joulu 2014, 16:46

puuhis98 kirjoitti:
Maukka68 kirjoitti:Petri kääntöpisteellä, matkaa jäljellä 184,947km, aikaa ajaa takaisin Tiilimäen Nesteelle n.2h20min.

-maukka-
Kääntöpisteellä kuitin klo 20.40 aloitusaika 23.24 eli aikaa oli tuossa vielä 2h44min.. lopetus 22.05


Tuota tuota....

Kanattaako papereita laittaa tarkastukseen, jos tuo lopetus on noin. ;)

-maukka-
Maukka68
Jaloteräskankku
 
Viestit: 881
Liittynyt: 15 Elo 2010, 17:45
Paikkakunta: Turku

Re: SS2000K

ViestiKirjoittaja puuhis98 » 22 Joulu 2014, 17:01

Ei kannata :lol: olisko 23.05 parempi? Niinhän se taisi ollakkin :P
8×SS1000,3×SS1600K,1×BB2500K,1×SS2000K 11/2011-10/2017
puuhis98
RST-ahteri
 
Viestit: 691
Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
Paikkakunta: turku

Edellinen

Paluu Ajo Päällä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron