Sivu 2/2

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 12 Kesä 2015, 19:56
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Vain me voimme tämän tietää keiden nimet tulevat samalla päivämäärällä korkkauslistalle ;) , jahka ajokoordinattori palaa huimalta reissultaan ja saadaan listat päivitettyä,

-Harri.mopomies-

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 14 Kesä 2015, 16:13
Kirjoittaja Zoltan
[quote="harrimopomies"
jahka ajokoordinattori palaa huimalta reissultaan

-Harri.mopomies-[/quote]

Oluen korkkauksia ei lasketa !

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 24 Marras 2015, 10:06
Kirjoittaja Zoltan
harrimopomies kirjoitti:Moi!

Vain me voimme tämän tietää keiden nimet tulevat samalla päivämäärällä korkkauslistalle ;) ,

-Harri.mopomies-


Korkkauslista virallistettu foorumille näköjään tämäkin ajon osalta . Täsmäisku korkkaukseen onnistui suunnitelman mukaisesti .Ajon julkaiseminen tapahtui lauantaina 9.5.2015 klo 14:00 jälkeen ja ajoahan ei voinut aloittaa ennen virallista julkaisua .Julkaisuaika juuri sopiva tökätä lapio hiilikasaan ja lähteä nauttimaan vapauden tunteesta keväisille masemille . Koska pääsunnittelija Foreca ei suositellut ajoa kotimaassa vaan näytti loistavaa ajokeliä sinne missä ranskanpullan siemenet itävät niin perjantaina 8.5.2015 Ruotsin laivaan ja lauantaina asemiin Kungeskurvan Scandic hotelliin odottelemaan lähtölupaa . Ajoa vaan ei alkanut ilmestyä IBAF.n sivuille joten jouduin tekemään muutaman tarkistussoiton Suomen kamaralle ennenkuin sain virallisen starttiluvan . Pienet kauneusunet otin kumminkin julkaisun jälkeen,lähto 19:00 pintaan, koska halusin välttää Köpenhaminan ja Hampurin ruuhkan ,onnistuen siinä myös täydellisesti.
Ajon ajoin ilman kiveen hakattua plääniä ja hyvä niin koska A2 Saksassa poikki pahan kolarin takia joten täyskäännös ja eteenpäin jälleen kohti Hollantia ja kanaalin rannikon kautta Ranskaan bongaamaan New Yorkin vastaranta . Ensimmäinen vuorokasi tuotti jo matkaa pikku Goldin verran joten pääsin pitämään normaalit 2 kpl 8h taukoa ajon aikana ja tekemään maisemien katselu koukkuja pikku paikkakunnille . Lähtöaika illalla mahdollisti ensimmäisen rypistyksen jälkeen normaalin vuorokautisen unirytmin ,tosin joissain ajoissa olen kiertänyt vuorokausisäännön ajoittamalla vrk.n lopetuksen ja uuden aloituksen ilman lepotaukoa ja lepotauon ottan 24 h sisälle yön pimeille tunneille.
Reitin ajoin ilman navia tienumerot osviittana ja euroopan kartta muistiversiona ,pientä varmuuskerrointa käyttäen matkan riittävyyden takia . NG72 jälkeen heti seuraava suosikkini .

Korkkaus onnistui mutta hiukan epäilen ettei tulppausta ole vielä suoritettu ?

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 04 Joulu 2015, 18:31
Kirjoittaja Zoltan
Tänään posti toi kunniakirjan hyväksytystä korkkauksesta, mutta SS5000K pinssiä ei kuoressa ollut yhtään kappaletta , onkohan ko. pinssiä olemmassakaan ?

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 05 Joulu 2015, 11:31
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Ei ole (ainakaan vielä...).

-Harri.mopomies-

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 04 Marras 2016, 19:10
Kirjoittaja Zoltan
Zoltan kirjoitti:Tänään posti toi kunniakirjan hyväksytystä korkkauksesta, mutta SS5000K pinssiä ei kuoressa ollut yhtään kappaletta , onkohan ko. pinssiä olemmassakaan ?


Tänään postissa kirjekuori missä 5 pinssiä ! Mielessä ajan kultaamat muistot Ranskan hienoista maisemista ............. ja mielen valtaa kaukokaipuu !

Re: SS5000K Korkkkaus

ViestiLähetetty: 09 Marras 2016, 15:59
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Komia on! Kerran vielä onnittelut korkkaajalle, nopeet ehtii... ;)

Tällä hetkellä SS5000K ajosuorittajia listalla reilut 20 kpl ja lisäksi muutama takapenkkiläinen.

-Harri.mopomies-