SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Alueelta on nähtävissä menossa olevat ajosuoritukset
Kerro milloin ja mitä olet ajamassa.
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Oltiin tuolla viiden hengen porukalla saattamassa pojat matkaan.

Neljän ensimmäisen lähtöajat olivat klo 5:40 - 5:44 ja Hampe lähti pienien teknisten ongelmien vuoksi vähän myöhemmin klo 5:53. Ajo ajetaan nyt ns. myötäpäivään ja keli lähtöhetkellä on -18 astetta, pientä tuulta ja maassa on pöllyävää uutta lunta.

Käytettävä ajokalusto näkyy täällä olevista kuvista.

Kaikilla muilla oli sähköistäkin vaatetusta, mutta Juha luotti täysin kerrospukeutumiseen. Ruotsalaisten pyörissä on oheisten kuvien mukaiset nastat.

Tässä pääryhmän lähtö video.

ja Hampen lähtö video

Jaakon spotti

Juhan spotti

Bennyn spotti

Hampen spotti

Huoltoauto 1 Harri spotti

Huoltoauto 2 Juha ja Pekka spotti
Viimeksi muokannut Pekka Autio, 08 Tammi 2016, 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda GL 1800 Goldwing
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5001
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP ry, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Neste Inari!

Pokantie sujui huolto-/turva Bemulta viisi minuuttia nopeammin kuin olin suunnitellut. Ajoittain melko reipastakin lumisadetta. Tällä hetkellä lämpötila -11C. Peräkärryä (Inarista Inariin) odotellaan. Pyörien pitäisi saapua suunnitelman mukaisesti klo 08.09

-Harri.mopomies-
-1 156 545 km (01/06/83 - 10/03/24)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 229 894 km (03/06/00 - 17/07/22)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7119
Jouoksa
Jaloteräskankku
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 17:52
Paikkakunta: Lohja

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Jouoksa »

Ahaa - siksi siis Harrin spotti näyttää vielä Inaria.

Spotwalla sivulla näkyy Harrin lisäksi vain 3 Sportia: Hampe, Pekka ja Juha?

https://spotwalla.com/locationViewer.php?id=253

Ismo näyttää valinneen pohjoisen sijasta eteläisen reitin...:)

Me muut ilmeisesti lämpimissä kotikatsomoissamme - eikä syyttä, sillä Lohjalla nyt -28,4.
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Spotwalla ei taaskaan näy pysyvän mukana, kannattaa käyttää spottilinkkejä ja Hampe on tainnut unohtaa spotin kokonaan.
Honda GL 1800 Goldwing
Jouoksa
Jaloteräskankku
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 17:52
Paikkakunta: Lohja

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Jouoksa »

OK. Siis Harrin spotti yhteisellä sivulla onkin itseasiassa oikeassa paikassa kun sitä vertaa muiden omiin spotti sivuihin.

Eiköhän tässä tilannekuva ala kohta hahmottua...
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Seppo tuli juuri sisälle ja Juhalla on näkyvyyden kanssa ongelmia ja hän jättää sen vuoksi pelin kesken. Pojat tulivat Inariin klo 7:57 ja lähtivät klo 8:14. Hampea ei vielä näkynyt tuolloin.
Honda GL 1800 Goldwing
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Tampere moro nääs!
Ransun kans lähdettiin intoa puhkuen Leviltä 5.40 ajo-ohjelman mukaisesti.
Ruotsin Hamppia ei näkynyt startissa, mutta me neljä lähdettiin paanalle, minä Ransulla peränpitäjäksi.
Alkumatkasta visiiri tuppasi huurtumaa mutta kerrospukeutuminen oli muuten onnistunut. Ei tarvinnut gerbiiliä tulille laittaa kahvanlämmittimistä puhumattakaan. Lämpötila oli noussut odotettua nopeammin ollen jo yli -20.
Teknisten ongelmien vuoksi, "olisiko ollut kesä öljyt ketjuissa," jo 100 km ajon jälkeen olin noin tunnin jäljessä aikataulusta, joten päätin keskeyttää ajon.
Huoltotiimi varmaankin selvitää lopullisen teknisen syyn.
Hampen kanssa vaihdoin omalla kääntöpaikallani muutaman sanan ja hänelläkin oli huurtumisongelmaa laseissa.
Kaikesta huolimatta ei harmita suuremmin yritetty on joten jää haasteita tulevaan.

Turvallista matkaa kaikille.

Seppo
#1036
Honda GL 1800 Goldwing
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Harri oli tulossa Karasjoelle ja kaikki kolme moottoripyörää ovat nyt edellä. Pakkasta on auton mittarin mukaan -25 astetta ja samaa sääennustekin näyttää. Käsittämättömiä lämpötilaeroja, kun Harrin Yle Lapin haastattelun aikaan joskus klo 9:00 lämpötila oli -9 astetta.
Honda GL 1800 Goldwing
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Huoltoauto ja Hampe ovat juuri nyt tätä kirjoitettaessa Lakselvissä, Benny ja Jaakko ovat jo paikan ohittaneet. Lämpötila on -10 - -12 välillä, -25 asteen lämpötila oli kuitenkin vain hetkellinen piikki.
Honda GL 1800 Goldwing
CapoSakke
Kuuraperse
Viestit: 456
Liittynyt: 04 Joulu 2009, 14:46
Kerho: Dusty Wobbls
Paikkakunta: Joroinen

Re: SS1000 Arctic Butt ajoseuranta

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Pekka Autio kirjoitti:Huoltoauto ja Hampe ovat juuri nyt tätä kirjoitettaessa Lakselvissä, Benny ja Jaakko ovat jo paikan ohittaneet. Lämpötila on -10 - -12 välillä, -25 asteen lämpötila oli kuitenkin vain hetkellinen piikki.
Tuossa on aina todella isot erot, kun tullaan vuoren yli meri-ilmastoon.
2011 Polar Butt ajossa meren puolella oli -6-11C ja Karsjoella -28...
https://arcticbutt.wordpress.com/
Life isn't about how to survive the storm...But how to dance in the rain!
Twenty grand and twenty miles is not an adventure!


APRILA ETV 1000, ISO ELUKKA 660 RR, ELUKKA 640, KTM 450 RR, SUZUKI SI, APRILA SR 50, POLARIs 450
Vastaa Viestiin