Sivu 2/3

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 07:37
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Tosiaankin hieman kosteaa näillä kulmin. Eiköhän nuo Jaappanilaiset pelitä viimeisen päälle. Ei muuta kuin lykkyä tykö loppumatkallekin ;)

-Harri.mopomies-

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 08:02
Kirjoittaja Pekka Autio
Turvallisia köröttelyjä ny sitten. Kommentoikaa onko Alakönkäällä paljon kalamiehiä :D

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 11:23
Kirjoittaja sf1234
Sade loppui Mäntyharjulla. Nyt Varkaus.
Kohta alkaa kuulua sumpin pihinää Möhkön suunnasta.
En tiennytkään kaimaanin bongaus harrastuksesta. Telkänpönttöjä ja niiden sisältöä hän on tutkinut koko matkan.
Puuttinin suojelijoita tuli vastaan satapäin eli polliiseja.
Matka jatkuu, Möhkön landing time 13.45

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 16:08
Kirjoittaja sf1234
Möhkön makoisat leivonnaiset syöty. Nyt matkalla pohjoiseen kohti Saariselkää yöpuulle.
Enää 700km tätäpäivää jäljellä.

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 19:56
Kirjoittaja JMJH66
sf1234 kirjoitti: . . . Enää 700km tätäpäivää jäljellä.


Rautaperse määrittelee päivän pituudetkin kilometreissä ;)! Päiviä löytyy pääpiirteittäin kolmen pituisia: suosituin pituus on 1600km/1000ml, mutta vähäisessä määrin myös olemassa 2000km ja 1500ml, tosin talviaikana on ollut yhtä poikkeusta lukuunottamatta vain noita ensiksi mainittuja! :D

Itse jaan ajatuksissani tuon pituuden vielä sadasosiin, kahdeskymmesosiin, kymmenesosiin, viidesosiin, neljäsosiin, kolmasosiin ja puolikkaaseen, jotta on jotain ajankulua ajaessa, kun pohtii paljonko päivää kulunut/kuluttamatta! Mutta yhtä kaikki, tällä määritelmällä päivä ei "kulu", ellei aja!

Turvallisia kilometrejä!

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 28 Heinä 2017, 22:11
Kirjoittaja Timo Räisänen
Mutta yhtä kaikki, tällä määritelmällä päivä ei "kulu", ellei aja!

Tai päivä kuluu hukkaan, muutoin rautaperä voisi pysäyttää ajan olemalla ajamatta ja se nyt ei vaan voi olla mitenkään mahdollista.
Tai kuten eräs vanha motoristi vastasi kun hänen ikäänsä kysyttiin että paljon miinus ne hetket kun olen ajanut niitä ei lasketa tai niiden määrä vähennetään vuosista kun aina kun hän ajaa tuntee nuorenevansa.

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2017, 07:05
Kirjoittaja sf1234
Makoisten unosten jälkeen nyt jo Nuorgamissa.
Täältä paluu Saariselälle aamupalalle.
Sitten Ko.passi suuntima kohti Raippaluotoa.
Keli +10 pilvipoutaa.
Enää 1400k.
Sr

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2017, 07:36
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Sopivasti ehditte pohjoisesta länteen kun nuo kesänaukioloajat ovat La/Lö 12-22 (Kuva kyltistä alempana). Vaikkakin tässä SS2000 Finland ajosuorituksessa on aina hyvä varmistaa etukäteen puhelimitse nuo kriittiset (Möhkö ja Raippaluoto) aukioloajat. Nuorgamista ja Hangostahan on tarjolla tankkauskuittia 24/7.

https://www.facebook.com/CafeCompass/

SS2000 Finland, Suomi tutuksi kahdessa vuorokaudessa (48 h):

Ajoreittiin tulee sisältyä käynti Suomen kiinteiden tieyhteyksien päässä olevalla eteläisimmällä (Hanko), pohjoisimmalla (Nuorgam), läntisimmällä (Raippaluodon Söderudden, Klobbskatin kalasatama) sekä itäisimmällä (Ilomantsin Möhkö) paikkakunnalla. Kohteiden käyntijärjestys vapaasti valittavissa mutta aloitus ja lopetus on oltava samalla huoltoasemalla
Em. pisteissä käynneistä tulee saada todisteeksi kuitti tai kohdetodistus
Muuten noudatetaan SS2000-ajon sääntöjä.

-Harri.mopomies-

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2017, 10:37
Kirjoittaja sf1234
Moro!
Aamupla syöty ja matka jatkuu.
Japanialaiset pelaa hianosti.
Sr

Re: Sr&Jr SS 2000 Finland

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2017, 14:57
Kirjoittaja sf1234
Matka puolessa. Kemiin saavuttiiin rapsakan vesisateen saattelemana.
Sadekamppeet päälle ja Kompassin tiedot tomppaan.
Sr