2T-päristin SS1000

Yksin ajaminen tympii? Kokemusta kaivataan mukaan tai kokemusta jaettavana? Ilmoittaudu täällä!
BemAri

2T-päristin SS1000

Viesti Kirjoittaja BemAri »

No juu
Kun sitte kaikenmoista mieleen tuleekin, tämä kuitenkin toteutettaneen ajokaudella 2018.
Otsikon mukainen ajo on suunnitteilla... siis 2-tahti laitteella.
Matkaan mukaan tähän tapahtumaan "pääsee" vain 2-tahti moottorilla varustetulla moottoripyörällä.
Ilmoittautumiset voi laittaa tähän viestiketjuun tai sähköpostilla ari.puonti@ibafinland.fi

Tää on nyt sitte niitä teema-ajoja varmaankin.
Ei oo ihan tiukkapipojuttuja mut lähetään koittaan,
jos ajoon ilmoittautuu mun lisäksi joku muukin, niin koitan hommata huoltoauton matkaan (no ihan varmuuden vuoksi :) )

Reittisuunnittelu voitais toteuttaa ympyräreittinä eli matkaan voi liittyä missä kohtaa reittiä vaan, reitti tietysti tehdään ilmoittautuneiden starttipaikan (kotipaikan) mukaan, ylimääräisten metrien minimoimiseksi.

Omalta kohdaltani varustelu on jo alkanut... eikä tämän asian kanssa sovi lähteä matkaan ennen hyviä ennakkovalmisteluja.

Kuva
Viimeksi muokannut BemAri, 18 Kesä 2017, 00:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Corsari
Tinatakamus
Viestit: 76
Liittynyt: 01 Elo 2015, 22:55
Kerho: Konepyöräklubi ry
Paikkakunta: Pori

Re: 2T-päristin SS1000

Viesti Kirjoittaja Corsari »

Nonni. Voi helv.. On kyllä haastetta ainakin!
Vauhti korjaa virheet.
Jii-PeeÄs
Valurautahanuri
Viestit: 110
Liittynyt: 28 Syys 2014, 12:19

Re: 2T-päristin SS1000

Viesti Kirjoittaja Jii-PeeÄs »

No hitto miks ei?!?! Mulla on tallissa -72 Kawasaki Mach IV, pitää ilmeisesti laittaa talven aikana nippuun, jotta pääsee mukaan. Ja jos ajattelitte jotain kamaa ottaa mukaan, niin hommatkaa toinen huoltoauto; tuohon ekaan ei mahdu muuta ku mun keskisylinterin männät! :D

-jp-
BemAri

Re: 2T-päristin SS1000

Viesti Kirjoittaja BemAri »

Noh niin
Eipä toteutunut tämä alkuperäisen aikataulun suunnitelmien mukaan.
Mut koitetaan uudelleen 2021 Toivotaan että nyt päästään matkaan!
Tästä savunhajuinen ja -värinen erikoiskunniakirja.

Samoilla suunnitelmilla mennään kuin aloitusviestissä
Laittakaa ilmoittautumisia tulemaan sähköpostiin niin päästään reittisuunnitelman kimppuun :)

t nimim. "IC Planeta5"
Vastaa Viestiin