RP ajo itsessään oli selkeää. Tiet 2-5 -kaistaisia ja normaalisti vetivät pienellä pujottelulla ihan hyvin. Suuremmissa kaupungeissa tosin huonolla ajoituksella saattaa käydä että kaikki 5 kaistaa seisoo pakallaan. Edellisellä käynnillä hikoiltiin Tampan ruuhkassa varmasti pari kolme tuntia. Nyt ajo kaupungin ohi veti huomattavasti nopeammin.
Wingin ja harrikan navigaattoriin kohteiden syöttäminen oli oma "hupinsa". Aina ei edes saman tiedon syöttäminen antanut samaa tulosta kohteesta tai reitistä. Tien päällä sitten arvottiin kenen navin mukaan milloinkin mennään. Onneksi ei ollut mitään kiirettä ja kelikin oli sopiva.
Tuosta tankkauksesta vielä tarkennus eli koritilla oli turha yrittää maksaa millään asemalla. Monesti yritettiin matkan varrella ja homma toppasi siihen että pyydettiin viisinumeroista koodia. No ei siinä auttanut vaikka yritti numeroita lisäillä omasta päästä. Lopulta tuli ohje ottaa yhteyttä cashieriin. Eli siis ensin pyörä tankille, sitten heittämään jonkinkokoinen seteli kassalle/maksu luottokortilla, sitten tankkaamaan ja vielä paluu kassalle hakemaan vaihtorahat ja kuitti tankkauksesta. Onneksi ei ollut 40 pyörän kimppa-ajo. No oppihan tuossa aika nopeasti tietämään paljollako harrikka tarvitsi menolientä missäkin kohtaa neulan sijaintia polttoainemittarissa.
Vähän reilumpien nopeusrajoitusten ja hyvien teiden ansiosta ajoon meni aikaa aika lailla tasan 18 tuntia. Kyllä se sitten silti seuraavana päivänä oli mukava pitää taukopäivä altaassa kelluen, nahkaa polttaen ja suomalaista jallua (+vähän paikallista lientä) nauttien.