SS2000K joka muuttui SS1000:ksi tai sitten ei...

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
Jii-PeeÄs
Valurautahanuri
Viestit: 110
Liittynyt: 28 Syys 2014, 12:19

Re: SS2000K joka muuttui SS1000:ksi tai sitten ei...

Viesti Kirjoittaja Jii-PeeÄs »

Tämäkin vanha hölmöily on nyt (toivottavasti) paikattu, äsken tipahti ajopaperit postilaatikkoon. Reitti oli periaatteessa tuo alkuperäinen, mutta vastapäivään ajettuna. Lähtö perjantaina 05:22 Eltsun Unskalta itäkautta Joensuuhun, Vaaralan kautta Juvalle ja sieltä pistot kolmoskehän kautta Tampereelle ja Turkuun, lopetus Eltsuun. Eli sellainen vähän venytetty etelän tähti. Kilometrejä tuli noin 2035 ja aikaa paloi 22h20min, eli ihan ajettava ajo, ainakin jos hyödyntää maksimaalisesti moottoriteitä sekä nopeusrajoituksia ja noudattaa sellaista lähes gold -tyyppistä taukokuria. Mulle ei tullut yhtään raportoitavaa yli 20min breikkiä. Ja tuostakin ajoajasta voisi nipistää ainakin vartin pois valitsemalla vähän tolkullisemmat paikat aloitukselle ja lopetukselle, tähän ajoon esim. aloitus Hemohessiltä ja lopetus Nihtisillan ABC:lle. Mutta laiskana miehenä en viitsi ajaa terveisiä, joten pyrin aloittamaan/lopettamaan ajoni noille lähihuoltsikoille, eli Eltsuun tai Tullinpuomille ja siitä laiskuudesta sitten kärsii.
Reissussa oli mukana kaksi uutta varustetta, joita testailin samalla. Uusi kypärä on Schberth E1 ja täytyy todeta että kyllä lippa on poikaa kun joutuu ajamaan matalaa Arskaa vastaan. Yksi Gessulla ajamisen hyviä puolia on se, että kukaan ei katso vinoon jos sulla lipallinen potta, laitapa sellanen jonkun FJR:n kanssa! :lol: Ei paluuta lipattomaan kypärään. Toinen uusi varuste oli Gerbingin lämpötakki ja täytyy sanoa että olen vaikuttunut! Pitkähihainen tekninen kerrasto, Gerbing ja Rukka Cosmic toimi loistavasti reissun +8 - +26 asteen lämmöissä ja se jatkuva varustesulkeinen on nyt lopullisesti ohi. Mahtava kampe!

-jp-
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5001
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP ry, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: SS2000K joka muuttui SS1000:ksi tai sitten ei...

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Revanssihenkeä! Kesken jäänneet "projektit" pakkaavat " meillä itse kullakin kummittelemaan" pitkäänkin...
Toivotaan parasta ajotarkastukseen, eiköhän tällä kertaa ole kulmatkin kohdillaan
;)

-Harri.mopomies-
-1 156 545 km (01/06/83 - 10/03/24)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 229 894 km (03/06/00 - 17/07/22)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7119
Spaddu
Pumpulipeppu
Viestit: 2
Liittynyt: 02 Tammi 2016, 11:47
Kerho: BKF

Re: SS2000K joka muuttui SS1000:ksi tai sitten ei...

Viesti Kirjoittaja Spaddu »

Yleistynyt mobiilitankkaus on aivan yliveto tankkausten, kilometrien yms. tallentamiseen.
Kaikki on jälkikäteen tulostettavissa toimivilla laitteilla kotona. Lippujen ja lappujen keräämisen sijaan.........
Vastaa Viestiin