N-G 72: Hondat liikkeellä

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: N-G 72: Hondat liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Taistelumieltä Esalle & Esalle. Arvaan kokemuksesta että v...taa mutta kyllä se siitä kokemukseksi jalostuu.
Toivottavasti saatte porukan kasaan ja hiukan balsamia haavoihin paluumatkalla.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
arikorho
Kermaperse
Viestit: 30
Liittynyt: 01 Kesä 2009, 14:06

Re: N-G 72: Hondat liikkeellä

Viesti Kirjoittaja arikorho »

Juha Helin kirjoitti: Tässä oli Murphy mukana:
- Saksan yöpuulle jäädessä juuri kun piti kääntyä, Esa tykitti Bläkkärin selaiseen vauhtiin että ajoi ohi risteyksen
- päästyään lopulta takaisin saksalaisen kaverin opastamana unohti suorittaa tankkauksen => lähti aamulla miltei týhjällä tankilla
Tutulta kuullostaa. Jos vakiorutiineihin tulee äkkimuutos, niin silloin ne alkuperäiset rutiinit unohtuvat. Tuosta pitänee yrittää oppia, että vaikka on kuinka "kiire", niin vakiorutiineihin pitää palata heti, kun mahdollista - ei saa oikaista!
Onnittelut läpiajaneille. Miten siellä Gibraltarilla olisi pitänyt ajaa, jotta pääsi kääntymään laillisesti tulliin? Minulla on 2006 kartat Zumossa, eikä se osannut opastaa minua perille. Piti ajelle suojateitä pitkin.
Juha Helin
RST-ahteri
Viestit: 565
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 23:45
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

BB 1500 Gold vielä heitettiin paluumatkalla

Viesti Kirjoittaja Juha Helin »

Ajettiin sitten paluumatkalla BB1500 Gold. Oli aika erilainen kokemus kuin nuo viikonloppuisin ajetut versiot. Startti oli Etelä-Ranskasta, Orangen kaupungista läheltä Marsellesia, leima 07:02. Aamuruuhkaan Lyoniin ja eka suunnistuspummi. Saksaan päästyä Freiburgin jälkeen 10 km tietyömää, jossa liikenne meni hidasta kävelyvauhtia. Frankfurtin pohjoispuolella työpaikkaliikenne puuroutti homman täysin viiden jälkeen. Vielä Göttingenin kohdalla 20 km työmaa. Sairaan kuumaa kaiken lisäksi, +33 ajoviimassa näytti Hondan mittari. Kovalla sisulla kuitenkin joten kuten aikataulussa Ustrup Ostiin. Mutta kaikki ei vielä ollut tässä. Glumslövissä näytti vielä hyvältä mutta juuri ennen Jönköpingiä taivas suorastaa aukesi. Niin järjettömästi tuli vettä, että meinasi huuhtoa pyörät ojan puolelle. Kovalla moraalilla ajettiin kuitenkin väkisin Tukholmaan, jossa vielä aamun liikenne seisoi sateesta johtuen pahasti. Jalkakäytävää käyttäen oikaisimme tankille ja leima 06:59. Yes.
Nyt olemme Vikingin paatissa ja lähes kaikki kamppeet läpimärkänä. Mutta kuitit on kuivia kiitos Minigrip-pussin. Niin ja Misukan Pilot Road 2 on hyvä sadekelin rengas, se tuli testattua autenttisessa tilanteessa.

Lähdettiin reissuun viime viikon torstaina, vähän yli 12 tkm.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily - eikä sekään ole kovin tärkeää
Jouoksa
Jaloteräskankku
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 17:52
Paikkakunta: Lohja

Re: N-G 72: Hondat liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Jouoksa »

Tarkkaa työskentelyä. Onneksi olkoon. - Mitä sitä nyt turhaa kiirehtimään, vaan käytettävissä oleva aika kannattaa käyttää rauhassa loppuun...
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: N-G 72: Hondat liikkeellä

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Juha Helinin matkakertomus kuvilla kuorrutettuna löytyy Juhan sivuilta.
http://www.j-helin.net/index.php?option ... &Itemid=26

Wesa
Vastaa Viestiin