HMPK:n SS1000 20.-21.5.2011

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
JTK [Juk_Ka]
Tinatakamus
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Huhti 2009, 19:41
Kerho: IBA Finland
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: HMPK:n SS1000 20.-21.5.2011

Viesti Kirjoittaja JTK [Juk_Ka] »

IppuMan kirjoitti:Kyllä tänne voi rekisteröityä kuka tahansa ilmoittamalla sähköpostiosoitteensa.
Ei rekisteröitymishyväksyntää tarkasteta ajorekisteristä. En minä ainakaan ole niin tehnyt. Ups, Olisikohan pitänyt?
No kappas, olen siis jälleen todistanut väärin :oops:

Jotenkin minulle on jäänyt sellainen käsitys, että rekisteröityminen on vaatinut IBA-jäsenyyden ja sitähän taas ei
saa ilman ajoa. Vai saako senkin, ehkä? :shock:
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: HMPK:n SS1000 20.-21.5.2011

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

vaatinut IBA-jäsenyyden ja sitähän taas ei saa ilman ajoa. Vai saako senkin, ehkä? :shock:
Ei saa.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
PowerPro
Fillaristi
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Touko 2009, 08:58
Kerho: HMPK

Re: HMPK:n SS1000 20.-21.5.2011

Viesti Kirjoittaja PowerPro »

Mä voin kertoa omat kokemukseni tästä reissusta, vaikka en ensikertalaisena mukana ollutkaan, yksi SS1000 ajo oli jo tätä ennen takana.

Isommalla porukalla ajettaessa tuntuu tauot ja taukokäyttäytyminen olevan todella tärkeämmässä roolissa kuin yksin tai pienellä porukalla ajettaessa. Nyt pidettiin taukoja selvästi useammin kuin mun ekassa ajossa, jossa meitä oli vaan kaksi. Mun mielestä isoin ongelma tuli siitä, että kun kärki oli jo lähdössä, niin häntäpää veti vasta kypärää päähän. Tästä johtuen sitten kärjessä ajaneet joutui melkein joka tauon jälkeen pysähtymään ja odottelemaan, jotta saatiin taas koko porukka kasaan. No, aikataulu oli sen verran väljä, ettei tuosta haittaa ollut. Mutta paremmalla etukäteis sopimisella tämä olisi vältetty.

Mulle henkilökohtaisesti tuntuu sopivan paremmin aikainen aamustartti, kuin tämä iltalähtö. Jukan pointti siitä, että iltalähdössä saadaan kylmä aamuyö vastaan aikaisemmin, pitää tietysti paikkansa. Mutta monella, kuten mullakin, oli varmaan ennen starttia pitkä päivä jo takana, jolloin väsymys saattoi iskeäkin pahemmin aamuyön tunteina. Mun edellisessä ajossa me startattiin aamulla klo 04:00 ja oltiin perillä seuraavana yönä klo 02:00 ja se tuntui sopivan paremmin ainakin mulle.

Mutta takuulla ikimuistoinen reissu kaikille mukana olleille ja onnittelut kaikille uusille rautaperseille!

Pekka T
Vastaa Viestiin