IBA Ralli 2011

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

IBA Ralli 2011

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Lisäsin sivuilleni matkakertomuksen tämän vuoden IBA Rallista ja sen oheistuotteena syntyneestä BB1500:sta.
http://www.wehu.suntuubi.com/?cat=32

Wesa
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: IBA Ralli 2011

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Oli mielenkiintoista lukea Wesan kisasta näin yksityiskohtaisesti.
Mietin tuossa kilpailun kulkua kun tapasin Wesan pohjanmaalla ja hän sanoin lähtevänsä kohden pohoista ja käyvänsä "ehkä vain" Ylivieskassa niin minä ajattelin että samalla taktiikalla ei sitten kannata alkaa kilpailla vaikka olin samaan suuntaa menossa, joten päätin kerätä menomatkalta kaikki havaitsemani sillat ja siitähän se "marjan poiminta" alkoi. Mihinkä aikaan olit Pattijoella? Minulla kuvissa on aika 20:53. Tuolloin minulle kirkastui ettei tästä taida maili-iloittelua tulla vaan on jatkettava paikkojen bongaamista.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: IBA Ralli 2011

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Pattijoen ABC:ltä olen saanut tankkauskuitin klo 20:03 ja kuvatiedoton kellonaika on 19:55.
Korsnäsissä tapaamisemme jälkeen ajoin lokikirjan mukaan Kokkolan ja Ylivieskan ennen Raahea (siis Pattijokea).

Wesa
Vastaa Viestiin