PARISUHDE PERSEILYÄ

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
ZZR1100
Kermaperse
Viestit: 43
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 13:18
Kerho: Trampbikers

PARISUHDE PERSEILYÄ

Viesti Kirjoittaja ZZR1100 »

Näin varttuneemmalla iällä on kiva muistella vanhoja, ei aina niin hyviäkään aikoja. Mutta meillä tuo parisuhde perseily sai alkunsa jo silloin kun olin juuri vienyt nuorikkoni vihille ja vietimme hääjuhlaa. Silloin kirjoitettiin sellainen vuosiluku kuin 2010. Menin häissä pitämässäni puheessa lupaamaan vastavihitylle vaimolleni että antaisin seuraavana kesänä hänelle sellaiset kyydit ettähän muistaisi tapahtuman vielä vanhainkodissakin.
Niinpä kesäkuussa 2010 määräsin vaimon istumaan pyörän päälle taakseni ja ajoimme SS1600K:n. Ajon jälkeen vaimo ilmoitti ettei tuo niin ihmeellistä ollut joten elokuussa 2010 määräsin vaimon uudelleen taakse istumaan. Ajoimme SS2000K:n. Nyt kuulemma tuntui jo hieman mutta ei tarpeeksi.
Näin syttyi pieneen likaiseen mieleeni että seuraavana keväänä ajaisimme SS2000 ja samalle kesälle SS5000 Suomen rajojen sisällä. Kuten kaikki tiedämme, meni IBA:n hallitus muuttamaan ajovaatimuksia. Minua tietysti ensin hieman sieppasi tuollainen muutos mutta vilkkaan mielikuvituksen omaavana keksin nopeasti vaihtoehtoja. Lähdimme keväällä ajelemaan ja kaatuilemaan Balkanin maihin. Maisemat olivat upeita, Bosnian miinakentät pelottavia sekä Serbian ja Bosnian rajalla oleva rautatiesilta kova kun kokeilimme liukua sitä selällämme, ja pyörä kyljellään. Ajamalla tulimme kuitenkin takaisin Suomeen ja ryhdyin suunnittelemaan SS2000 reittiä.
Onnistuin mielestäni löytämään mielenkiintoisen ja hyvän reitin. Lähtöpäiväksi muotoutui 27.6.2011. Edellisenä päivänä tein sellaisen reilun 500km:n lämmittelylenkin ja kun illalla palasin huvilallemme Porvooseen, totesin reittisuunnitelman kadonneen. Kuumeisesti yritin muistella, miten se meni. Kahden aikaan yöllä sainkin mielestäni reitin tehtyä. En tosin ehtinyt tarkistaa sitä kun piti kiirehtiä nukkumaan. Ehdimmekin levätä ruhtinaalliset 2,5h ennen kuin kello herätti. Pikaisesti heitimme kannulliset kahvia naamariin ja suuntasimme Porvoon kuninkaanportin Shellille. Vaimo kipaisi sisälle kahvilaan ja haki kahdelta aamuvirkulta mieheltä nimet lähtötodistukseen. Tankkauskuitista löytyi kellonaika 06.11 joten matka sai alkaa.

Reitti oli Porvoo-Vaajakoski-Vantaan Nuolitie-Tampereen Lahdesjärvi-Vantaan Keimola-Laitila-Kankaanpää-Turun Moisio-Loviisan kuninkaantien ABC-Kouvolan Tuohikotti. Ensimmäisestä ajovuorokaudesta ei ole muuta mainittavaa kuin se että kolme eri Volvo-kuskia yritti haastaa meitä kilvanajoon mutta eihän sitä uskaltanut ZZR1400:lla lähteä kokeilemaan.Aikaa meillä kului 18h39min. Ajelimme sitten viiden kilometrin päässä olevaan kotiimme nukkumaan.

Toinen ajovuorokausi
Kello soitti 06.00. takana unta neljä tuntia ja mieli virkeä. Aamupalaksi ämpärillinen kahvia ja lautasellinen vaimon joskus aikoinaan valmistamaa makaronilaatikkoa. Ajokamppeet niskaan ja takaisin Tuohikotin ABC:lle. Lähtöaika klo. 07.32.

Nyt reitti oli Tuohikotti-Lapinlahti-Ämmänsaari-Kuusamo-Oulun Kaakkuri. Sitten samaa reittiä takaisin. Ouluun asti kaikki meni hyvin mutta siellä, hieman ennen Kaakkuria mulla lähti molemmista kämmenistä tunto ja kaasukäden olkapäätä särki kuin sinne olisi työnnetty puukkoa. Puolen tunnin jumppatauko ja vaimon suorittama hieronta mahdollistivat paluumatkan alkamisen. Paluumatkalla Ämmäsaaren sijaan tankkasimme Kajaanissa ja Lapinlahden Varkaudessa. Muutaman harhanäyn ja armottoman palelemisen jälkeen olimme takaisin Tuohikotissa kello 05.55. Meillä jäi aikaa käyttämättä kokonaista 16 minuuttia.

Nyt vaimo sitten keksi että kun hän on hieronut minun selkää ja hartioita kaksi vuorokautta niin minun pitäisi hieroa hänen hanuriaan sama aika. Saas nähdä, kuin äijän käy.

Nyt näin varttuuneena onkin sitten kiva odotella ajotarkastajan tuomiota ja naukata vaikka konjakkinaukku kohti äänitorvea.

Terv. Vesku 50v ja paljon nuorempi vaimo
CapoSakke
Kuuraperse
Viestit: 456
Liittynyt: 04 Joulu 2009, 14:46
Kerho: Dusty Wobbls
Paikkakunta: Joroinen

Re: PARISUHDE PERSEILYÄ

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Onnea vaan Veskulle ja paljon nuoremmalle vaimolle :lol:
Parisuhdeterapia on aina paikallaan.. Joten eikun alat hieroa...... :roll:
Life isn't about how to survive the storm...But how to dance in the rain!
Twenty grand and twenty miles is not an adventure!


APRILA ETV 1000, ISO ELUKKA 660 RR, ELUKKA 640, KTM 450 RR, SUZUKI SI, APRILA SR 50, POLARIs 450
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PARISUHDE PERSEILYÄ

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Sorry !

En minäkään keksi mitään pelastusta sinulle. Jatkaa vaan sitä hierontaa.

Wesa
ZZR1100
Kermaperse
Viestit: 43
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 13:18
Kerho: Trampbikers

Re: PARISUHDE PERSEILYÄ

Viesti Kirjoittaja ZZR1100 »

Nyt se on tehty. En ole varma, kumpi oli rankempaa, SS2000 vai hieronta. Hieronnassa pystyin paremmin hoitamaan tankkaukset mutta hartiat oli kovilla siinäkin. Mutta...
vaimo vaatii että nyt lähdetään ajamaan BB1500 Finland. Taitaa olla rautaperse nymfi!??
Sain kuitenkin anottua sen verran armoa vedoten korkeaan ikääni, että lähdemme vasta 3.8.2011. Joten ei kun hieromaan!!! |spank
Vastaa Viestiin