Kyllä minä niin mieleni pahoitin

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kyllä minä niin mieleni pahoitin

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Mikä oli tilanne Saksan moottoriteillä? Oliko vielä paljon hidastavia tietöitä ja ruuhkia?
Erityisesti kiinnostaa Hampuri, Hannoverin ja Berliinin alue. Ajattelin käydä siellä vähän mopoilemassa ensiviikolla.

Wesa
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kyllä minä niin mieleni pahoitin

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Spotti kertoo että paluu on Puolan ja viaBaltican kautta vaikka Zoltan oli kovasti epäileväinen että lähteekö Puolan ruuhkiin.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Kyllä minä niin mieleni pahoitin

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Tiedustelu lähti liikkeelle puheenjohtajan ehdotuksesta . Katsottu yöllä Latvian puolen A1 ja A2 kunto kun aikaa oli rusaasti käytössä (se taas oli seuraus ajoohjeiden noudattamisesta Puolan liikenteessä "pitää vaan puskea menemään . Vilkku päälle kyllä ne vastaantulijat väistää ja niihän ne teki tällä kertaa ainakin).Niinkuin Spotin näyttämästa voi todeta ja kirjata ajotodistus papereihin . Liettuan puolella oli Kaunasin jälkeen tie täynnä auton romua . Just tapahtunut kolmen auton mälli joista yksi ihan kasassa turvatyynyt lauenneena ja ihmisiä juoksenteli pimeällä tiellä huitoen varoituksia .Sain kuitenkin pujoteltua romujen keskeltä paikan ohi teilaamatta ketään .
A1 hyväkuntoista LT.lle sopivaa pintaa, tosin paikoitellen raskaan liikenteen rengasurat jotka sateella täyttyvät vedestä mutta ei niin pahat kuin Puolan teillä.
A2 ajoin A4.n risteyksestä vain 6km (vaikka tarkoitus oli käydä raja-asemalla ottamassa kohdekäyntitodistukseen leima) Tiessä pintavaurioita ja katkeamia sekä ajourapainumia tasaisesti 5-10m välein . Rynkytys oli sellaista että heitin ympäri Garkalnen/Malpilssin risteyksessä ja dokumentoin käännöksen tarkastusta varten Timolle . GS miehille tie erinomaisessa kunnossa (nehän on tottuneet epätasaisiin maasto-olohin) .
Hamburi-Hannover-Berliini akseli erinomaisessa ajokunnossa . Ruuhkia ei osunut kohdalleni A2 ollenkaan ja tietöitäkään ei haitaksi asti .
Ajoin A2 mennen tullen ja matka joutuu ja maisemat vaihtuu reippaasti joten soveltuu erittäin hyvin Rp-ajoihin .
Tuossa tukikohdan linkki :

http://www.hotel-a2.de/

Kiitos Timolle tiedustelukomennuksesta . Se helpotti ratkaisun tekoa , että lähdenkö alaspäin ajamaan vesisateeseen ja mahdollisesti kolme päivää sateessa takaisin vai aurinkoisille ja kuiville Puolan teille missä vallitsee joustava ajokulttuuri.


Oli hienoa lähteä reisuun vain ajamaan ,ainoana ohjeena lähtiessä Balticin ekapäivän nuotit . Tuo Skotlanti on ollut listalla ja siihen ratkaisuun taas vaikutti Ranskan 29 asteen helle . Ei kun laivaan ja kanaalin yli vasaemmalle kaistalle .
Kilometrejä kertyi reilu 8000km 6.ssa ajovuorokaudessa joustavilla säännöillä .
Kiitoksia mukana seuranneille ......................kausi jatkuu vielä pyörän huollon jälkeen . Vielä on yksi korkkaamaton rengassatsi varattu tälle kaudelle .

http://share.findmespot.com/shared/face ... iU3qQ9tzPB

Hieno laji , aina olen tykännyt .
Viimeksi muokannut Zoltan, 09 Loka 2011, 15:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Kyllä minä niin mieleni pahoitin

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Nyt on hyvä mieli ;)

http://share.findmespot.com/shared/face ... iU3qQ9tzPB


Hieno laji , aina olen tykännyt
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Vastaa Viestiin