BB3000 Goldin metsästys jatkuu

Täällä voit kertoilla matkakokemuksiasi. Pidemmät ja etenkin kuvalliset tarinat pyydetään edelleen muokkaamaan webbisivuiksi, jolloin ne voidaan koota webbisivujen tarinalinkkisivulle.

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja harrimopomies » 11 Loka 2011, 22:09

Moi!

Edellinen tauko Brokenlandissa (A7 16 X 15) oli tosiaankin hiukan pidempi, jolla toivottavasti haettiin uskoa Tanskan ja Ruotsin läpiajoon ;) , sillä pimeys on jo päällä ja hetken kuluttua alkaa varmastikin myös lämpötila laskea. Sinänsä aikataulun puolesta homma on edelleen omissa käsissä.

PS. Tämä ei nyt tähän varsinaisesti kuulu mitenkään, mutta tuli (pystyi) saunottua pitkästä aikaa, joten virtaa riittää seurantaan :lol:. Helppoa se on täällä kotisohvalla, mutta täytyy muistaa että nyt kyseessä on eräs kovimmista rautaperseajoista, jonka taatusti muistaa jokainen joka tätä ajosuoritusta on yrittänyt. Viimeisen ison sillan jälkeen aletaan kysymään henkistä kanttia...

-Harri.mopomies-
-1 054 203 km (01/06/83 - 18/02/20)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
-IBAF Driver 217 853 km (03/06/00 - 17/02/20)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7114
Avatar
harrimopomies
Täyden kympin perse
 
Viestit: 4621
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Paikkakunta: Turku

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja juvander » 11 Loka 2011, 22:14

Onhan tuo kova ajo, lisä muistukseksi kun vielä saa kohdalle kolarin ja vielä selviää tästä + ajosta kunnialla maaliin...

Itse olisin kyllä säästänyt Ruotsin puolelle hieman enemmän luppoaikaa yllätysten varalle jos olisin nyt ollut Wesana ajamassa tätä...
Avatar
juvander
RST-ahteri
 
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja Jouoksa » 11 Loka 2011, 22:16

Tämähän menee sittenkin jännäksi... kuten 3000 goldit aina. Puolet marginaalista käytetty ja enää ei ole aikaa kuin yhteen "ylimääräiseen" stoppiin tai viivytykseen. Nyt kaikilla peukut pystyyn että keli, liikenne, tekniikka ja fysiikka kestää yön karmivan ja raastavan puristuksen sekä väännön väsymystä, luonnon voimia ja aikaa vastaan.

Kun tanskaan pääsee tulee hetkellinen hyvänolontunne, joka vaihtuu pian epätoivoksi ja epäuskoksi jolloin alkaa ihmetellä ja syyttää itseään miksi on taas tässä tilanteessa ja ajanut itsensä jälleen kerran kärsimään yksinäiselle öiselle taipaleelle. Nyt kysytään henkistä kanttia ja selkärankaa sekä oikeasti kykyä hallita itseään, kehoaan, alitajuntaansa ja ajatuksiaan. Viimeiset 8 tuntia on kuin olisi "ryssän helvetissä". Edes pelko vieläkin pahemmasta ei paljon auta. On vaan kestettävä, pidettävä pää kylmänä, ajatukset selkeinä ja ennenkaikkea ajettava ja ajettava...
Jouoksa
Jaloteräskankku
 
Viestit: 1707
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 17:52
Paikkakunta: Lohja

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja Timo Räisänen » 11 Loka 2011, 22:32

Helppoa se on täällä kotisohvalla, mutta täytyy muistaa että nyt kyseessä on eräs kovimmista rautaperseajoista, jonka taatusti muistaa jokainen joka tätä ajosuoritusta on yrittänyt. Viimeisen ison sillan jälkeen aletaan kysymään henkistä kanttia...

Täsmälleen samaa mieltä. Malmössa sillan jälkeen on ollut minullakin veden jakaja, siinä kun on ollut ennen puoltayötä tietää että ajo on ajettavissa mutta jos ja kun siihen tulee puolenyön jälkeen väsyneenä ja kylmissään on usko kovilla.
Nyt toivottavasti suurimmat sateet helpottavat ja baana maistuu niin kyllä Wesalla on mahdollisuudet onnistuneeseen ajoon.
Edit: Juoksa kirjoittaa oikein proosalliseen tyyliin just oikein miltä se tuntuu kun ajo on tiukoilla.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
 
Viestit: 3856
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja juvander » 11 Loka 2011, 22:35

Kova on tahti ja ajohalut vielä korkealla viimeisten leimojen perusteella:
- 44km: 135km/h
- 24km: 144km/h

On keskinopeudet kohdallaan viimeisillä vapailla osuuksilla!
Avatar
juvander
RST-ahteri
 
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja Zoltan » 11 Loka 2011, 23:20

Hitaasti tulee spotista täpliä
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse
Zoltan
Timanttiperse
 
Viestit: 2602
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja juvander » 11 Loka 2011, 23:31

Leimaa pukkaa, Koldingista 7½ tuntia Tukholmaan optimioloissa eli no hätä. Yksi ylimääräinen stoppi on vielä mahdollinen ja pakolliset kaksi voi olla vähän löysempiä. Kyllä se siitä.

Stoppi ollut tällä välillä, 91km ja 78km/h keskinopeus, aikaa paloi 1h15min...
Avatar
juvander
RST-ahteri
 
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja Zoltan » 11 Loka 2011, 23:50

Siinä oli kulma joten pakollinen pysähdys .
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse
Zoltan
Timanttiperse
 
Viestit: 2602
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja Timo Räisänen » 12 Loka 2011, 00:55

Isobelt ylitetty 0:14 Suomen aikaan joten Ruotsiin tulo menee yli puolen yön paikallista aikaa eli ns. epämukavuus vyöhykkeelle. Ylimääräisiä pysähdyksiä ei aikataulu juuri kestä. Täällä peukut pystyssä ja nukkumaan.
PS. Tätä ajoa seuratessa tarkastin ensimmäisen ajon uuden webrekisterin prosessin mukaan. Tässä vaiheessa muutos ei vielä näy ajajille mutta toivottavasti ensikesänä oman ajon tarkastuksen etenemistä voi seurata netistä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
 
Viestit: 3856
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu

ViestiKirjoittaja harrimopomies » 12 Loka 2011, 06:11

Moi!

Ruotsiin on saavuttu vähän jälkeen aamu yhden. Hyvin on matka taittunut Ruotsin viileähkössä yössä. Glumslöv noin klo 02.00 Tällä hetkellä pyörä liikkuu Nyköpingin paikkeilla. Matkaa ei ole enää paljon jäljellä. Södertäljen jälkeen alkanevat aamun työmatkaruuhkat.

-Harri.mopomies-
-1 054 203 km (01/06/83 - 18/02/20)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
-IBAF Driver 217 853 km (03/06/00 - 17/02/20)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7114
Avatar
harrimopomies
Täyden kympin perse
 
Viestit: 4621
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Matkakertomukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa