IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

IBA Finlandin tapahtumiin sekä muihin mp-tapahtumiin liittyvä keskustelu
Antti Meriö
EVP
Viestit: 140
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 05:37
Kerho: IBA Finland
Paikkakunta: Kaarina

IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Antti Meriö »

Tarkempia ohjeita löytyy osoitteesta http://www.ibafinland.fi/tapahtumat.php ... %20Meeting :!:

Viikonlopun aikana tulee ilmoitus myös webbisivujen etusivulle, mutta foorumilaiset saavat hiukan etumatkaa. Kaikkihan muistavat että majoituspaikkamäärä on rajoitettu, nopeat syövät kirjaimellisesti hitaiden eväät. Ennakkoilmoittautuminen sähköpostitse on pakollinen, paitsi lauantain päiväkävijöille. Päiväkävijöille ruokailu sun muu tarjoilu Rautilakeskuksen normi hinnaston mukaisesti.

Niille jotka eivät aiemmin ole osallistuneet: IBA Meetingejä on järjestetty vajaat 10 vuotta, aluksi Jämsänkoskella ja nyttemmin mutkan kautta muutamana vuonna Vehmaalla, Rautilakeskuksessa. Konsepti on myös muuttunut matkan varrella. Meno on kuitenkin edelleen taatusti rauta(perse)istä!

Rohkeasti mukaan myös uudet kasvot, mukaan mahtuu kunhan ilmoittautuu ajoissa. :idea:
Terveisin,

Antti
----
Eläkkeelle viranpalveluksesta - Nyt pitäisi olla aikaa, pitäisi niin...
juvander
RST-ahteri
Viestit: 657
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 18:46
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja juvander »

Tänne mennään taas tänäkin vuonna!
Trampbikers
Kermaperse
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 00:44
Kerho: Trampbikers
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Trampbikers »

Tramppareita tulossa 7henk.
http://WWW.TRAMPBIKERS.COM
2xSS1000, SS2000K, BB2500K, 2xSS1600K, SS2000
Juha Helin
RST-ahteri
Viestit: 565
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 23:45
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Juha Helin »

Ja mukana kuin peräpukama. Niille jotka ei ole aiemmin olleet lyhyesti ohjelmasta:
- perjantai-iltana saunomista, grillausta, rautaperseaiheista keskustelua liemiruuan siivittämänä
- launtaina päivällä luontopolkukilpailu, pieni ajelureissu, rautaperseaiheinen kilpailu, illalla saunomista, grillausta ja palkintojen jakoa
- sunnuntaina kotiin
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily - eikä sekään ole kovin tärkeää
ametrine
Kermaperse
Viestit: 37
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 22:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja ametrine »

Toivottavasti petipaikat eivät ole jo kaikki varattu...

Kaksi uutta naamaa Kouvolasta olisi innokkaana tulossa :D .

Ilmottautumissähköposti on ainakin laitettu kirjekyyhkyllä matkaan.. tai siis bittiavaruuteen , josko se löytäisi perille, kyyhkyllä veisi liikaa aikaa :shock:
Kaikki mikä ei ole hukassa löytyy...yleensä...
Trampbikers
Kermaperse
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 00:44
Kerho: Trampbikers
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Trampbikers »

Palkitaanhan siellä suurin kerho?
Siis mistä kerhosta on eniten rautapersuksia paikalla.
http://WWW.TRAMPBIKERS.COM
2xSS1000, SS2000K, BB2500K, 2xSS1600K, SS2000
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4207
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Ei maksa vaivaa. IBA Finland voittaa 100% osanotolla :D
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Trampbikers
Kermaperse
Viestit: 34
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 00:44
Kerho: Trampbikers
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Trampbikers »

Jarjestävää seuraa ei hyväksytä
http://WWW.TRAMPBIKERS.COM
2xSS1000, SS2000K, BB2500K, 2xSS1600K, SS2000
Jukka Palkki
Huurreperse
Viestit: 65
Liittynyt: 09 Maalis 2009, 21:23
Kerho: IBA Finland

Re: IBA Meetingin ilmoittautumisaika alkoi!!!

Viesti Kirjoittaja Jukka Palkki »

Mukana ollaan jos viel paikkoja löytyy 8-)
IBA Member #14258
Vastaa Viestiin