Viikonlopun aikana tulee ilmoitus myös webbisivujen etusivulle, mutta foorumilaiset saavat hiukan etumatkaa. Kaikkihan muistavat että majoituspaikkamäärä on rajoitettu, nopeat syövät kirjaimellisesti hitaiden eväät. Ennakkoilmoittautuminen sähköpostitse on pakollinen, paitsi lauantain päiväkävijöille. Päiväkävijöille ruokailu sun muu tarjoilu Rautilakeskuksen normi hinnaston mukaisesti.
Niille jotka eivät aiemmin ole osallistuneet: IBA Meetingejä on järjestetty vajaat 10 vuotta, aluksi Jämsänkoskella ja nyttemmin mutkan kautta muutamana vuonna Vehmaalla, Rautilakeskuksessa. Konsepti on myös muuttunut matkan varrella. Meno on kuitenkin edelleen taatusti rauta(perse)istä!
Rohkeasti mukaan myös uudet kasvot, mukaan mahtuu kunhan ilmoittautuu ajoissa.