Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km
Pannari tuli ajosta ja otettiin heti varikolle huoltoon. Öljyt ja suodatin on vaihdettu, paikkoja rasvattu ja tarkastettu nestepintoja ja annettu valohoitoa otsalamput hehkuen.
Pyörä on valmiina ja odottaa että Pitkäsen Pertti tulee noutamaan pyörän takaisin tosi toimiin.
Pyörä on valmiina ja odottaa että Pitkäsen Pertti tulee noutamaan pyörän takaisin tosi toimiin.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -
Spotti kertoo että Pannari on taas tienpäällä.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -
Pannari kävi vasta tutustumaan "Kytäjän kioskiin", mutta aamulla starttaa ajoon...
Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -
Pertsa lähtenyt liikkeelle 8:48 Hyvinkäältä ja nyt mies ilmoittautui Juvalta .
Pannarin ajoominaisuksista hän kertoi:" Niin on kuin junassa istuisi, mutta otan paksummat hanskat käyttöön" Lämpöä +13 kello 11:23 eikä kahvalämppäreitä .
Spotti pultattiin ja toivottavasti alkaa kohta näyttää reittiä .
Hienosti pelittää seuranta taas . 1 täppä ilmestyi .
http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT
Pannarin ajoominaisuksista hän kertoi:" Niin on kuin junassa istuisi, mutta otan paksummat hanskat käyttöön" Lämpöä +13 kello 11:23 eikä kahvalämppäreitä .
Spotti pultattiin ja toivottavasti alkaa kohta näyttää reittiä .
Hienosti pelittää seuranta taas . 1 täppä ilmestyi .
http://share.findmespot.com/shared/face ... oxthog8rRT
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Ajo nro: 7. SS1000 143 697 -
Malmilla tankilla ja suunta kohti Uttia .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km
Pertti aamulla hyväntuulisena varikolle ennen seitsemää ja varmaan kertoo oman kokemuksensa kestotestipyörästä myöhemmin .
Km- määrä näkyy olevan 145540 ajettua km .
Km- määrä näkyy olevan 145540 ajettua km .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km
No niin, ajon rasituksista hiukan toivuttu,paperit niputettu ja laitettu postiin. Itse ajo sujui vaivattomasti, erilaisella järjestelyllä olisi ollut mahdollista vaikka SS2000K.
Pannarista piti jokin arvio antaa....
Ensinnä, ajoasento varsin "moottoripyörämäinen", Gessun jäljiltä jopa hieman etukeno, satula hyvän tuntuinen, tuntuma säilyi myös ajomatkan ajan.
Liikkeelle lähdettäessä tuli sellainen värinätön ja junamainen tunnelma, mittaristo erinomaisen selkeä esim. lokikirjan täytössä, ei tarvitse kikkailla virtaavaimen ja nappuloitten kanssa.
Jarrujen teho, eikä pleksin toiminta, ei ehkä tätä päivää.... jos olisi oma "ajokampe", kokeilisin reikäsahaa johonkin kohtaa pleksiä, sen verran kova oli kypärämelu, ja tuuli niskaan, varsinkin moottoritienopeuksissa, myös kahanlämppärit olisi tarpeen, ainakin nyt olleissa lämpötiloissa.
Polttoainetta meni hyvinkin kohtuullinen määrä, ( n.5.1L./100km. sisältäen runsaasti moottoritie ajoa).
Muuten toiminta oli Hondamaisen vaivatonta ja selkeää. Ihan positiivinen kuva jäi .
Kiitos "kerholle" ( +aktiivinen varikkopäällikkö) tälläisen kokeilumahdollisuuden järjestämisestä.
Pannarista piti jokin arvio antaa....
Ensinnä, ajoasento varsin "moottoripyörämäinen", Gessun jäljiltä jopa hieman etukeno, satula hyvän tuntuinen, tuntuma säilyi myös ajomatkan ajan.
Liikkeelle lähdettäessä tuli sellainen värinätön ja junamainen tunnelma, mittaristo erinomaisen selkeä esim. lokikirjan täytössä, ei tarvitse kikkailla virtaavaimen ja nappuloitten kanssa.
Jarrujen teho, eikä pleksin toiminta, ei ehkä tätä päivää.... jos olisi oma "ajokampe", kokeilisin reikäsahaa johonkin kohtaa pleksiä, sen verran kova oli kypärämelu, ja tuuli niskaan, varsinkin moottoritienopeuksissa, myös kahanlämppärit olisi tarpeen, ainakin nyt olleissa lämpötiloissa.
Polttoainetta meni hyvinkin kohtuullinen määrä, ( n.5.1L./100km. sisältäen runsaasti moottoritie ajoa).
Muuten toiminta oli Hondamaisen vaivatonta ja selkeää. Ihan positiivinen kuva jäi .
Kiitos "kerholle" ( +aktiivinen varikkopäällikkö) tälläisen kokeilumahdollisuuden järjestämisestä.
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4105
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ajo nro: 7. Pertti Pitkänen SS1000 143 697 - 145 540 km
Pertti bongattiin Utin ABC huoltamolla
Jäähdyttelevä Patarautahanuri