Pitäisköhän käydä morjestamassa, muutenkin pitäisi käydä ajelemassa ja tankkaamaassa poweria Orikedolla. Milaisessa haarukassa mahtavat saapua Orikedolle?
Lasse kirjoitti:
harrimopomies kirjoitti:Moi!
Mikäli maisemissa ollaan, niin jos mentäisiin siinä 20.00 paikkeilla odottelemaan?
Harri.mopomies-
Meinasin just kysellä että onko harrimopomies tonteilla mutta ei tarvitse enää. Sopii mainiosti! itse tankkaan varmaan jo vähän ennenkin.
Yritin olla tienvarressa ottamassa kuvia noin puolituntia ennen laskettua aikaa, mutta olivat ilmeisesti ainakin puolituntia etuajassa, eli jotain 19:45 orikedolla...
Käsittämätöntä kun en huomannut heitä missään vaiheessa. Itse istuskelin Orikedon Shellin pihalla alk. 19:10 . Harri tuli 19:45. 21:10 heitetttiin pyyhe kehään. Tankilla en huomannut käyneen kuin yhden harrikan ja yhden 1600 gtl bemarin siinä ajassa. Hieno kumminkin että ovat edelleen etuajassa.
Lasse kirjoitti:Käsittämätöntä kun en huomannut heitä missään vaiheessa. Itse istuskelin Orikedon Shellin pihalla alk. 19:10 . Harri tuli 19:45. 21:10 heitetttiin pyyhe kehään. Tankilla en huomannut käyneen kuin yhden harrikan ja yhden 1600 gtl bemarin siinä ajassa. Hieno kumminkin että ovat edelleen etuajassa.
Olivat ilmeisesti huomattavasti enemmän etuajassa, kuin arvioin. Eli se sininen VFR:n näköinen pyörä jonka näin sillalta ei ollutkaan Fobban. Näin alussa epäilinkin, mutta kun ketään muitakaan ei tullut... Mutta olisivatko todellakin olleet peräti tunti - puolitoista tuntia edellä? Jos niin, niin jännä aikataulu? Harmi ettei kenelläkään ilmeisesti ole spottia.
Mahdollista seurantaa varten pitäisi olla SPOT-linkki etusivulla, muuten menee aina hieman arvuutteluksi saapumisajat kulloisillekin välipisteille. En millään jaksanut uskoa, että olisivat olleet niin paljoa etuajassa turussa. Varsinkaan kun kyseessä on SS2000K ajosuoritus. Jotain ihmeellistä, kun Timon viesti on lähetetty klo 23.33 ja siinä puhutaan että ollaan turussa näihin aikoihin? Vai viitataanko tässä edellisiin viesteihin, joiden mukaan turussa oltiin jo ennen klo 20.00?
Ei voi tietää, mutta kai tämäkin vielä selviää...
-Harri.mopomies-
1 225 461 km (01/06/83 - 08/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-