Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-209358

2012 Rautaperse® Kestotestin keskustelu käydään täällä.
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-209358

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Pekka lähtee paluumatkalle noista kilometreistä . Ei paljoa olis enää tarvis ajaa niin 100t olisi täynnä . Talkoohenkeä kysytään nyt ?

KALENTERISSA VIELÄ MUUTAMA TYHJÄ PÄIVÄ JÄJELLÄ !!!!!!!!!!!!!!
Viimeksi muokannut Zoltan, 10 Syys 2012, 20:25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-209xxx

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Jyväskylästä ilmoitus : Ajohaluja riittää ja BB2500K menossa .
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Vesa Oksanen viestitti iltapäivällä
Pannari bongattu Tupoksen ABC:llä klo 15.43. Mies voimissaan ja pyörä pelannut hyvin. Seuraava tankkaus Jyväskylässä ja sieltä Loimaalle tauolle ja matka jatkuu edelleen.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Pekka käynyt kääntymässä kehä III.lla mutta ruuhka ollut sellainen että suunnannut pyörän kohti pohjoista . Seurataanpa tilannetta.............
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Pekalla on todella kuntokäyrä kohdallaan, ensin pohjalle vuosiajo ja heti perään 2500K. Kestotesti team kiittää ja kumartaa.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2724
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond

Re: Ajo no 29 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Kello 10 tankkaus Hemohessillä ja matka jatkuu ..........Spotti vilkuttaa punaista ,muttaei hätää Vantaan varikkon huolto vaihtaa spottiin patterit lennossa tankkauksen yhteydessä .
Hankita Jumbon Glas Ohlssonilta .

km-lukema 208480
Viimeksi muokannut Zoltan, 10 Syys 2012, 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Pikainen pysähdys Hemohes Shellillä, paikalla Pekka ja Kestotesti on the road service
Kuva
Pyörä oli toiminut moitteettomasti tarvittiin vain pientä pikasäätöä pleksiin joka likaisena ja märkänä oli hiukan korkea haitaten näkyvyyttä varsinkin yö pimeässä.
Pekka oli hyvätuulisen ja pirteän oloinen matka ei näyttänyt painavan. Nuotit oli teipattu näkyville
Kuva
ja Pekka kertoi hioneensa pikatankkaus ajat minimiin pienin käytännön keinoin kuten kuvasta tarkkasilmäiset voivat havaita. ;)
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Pekka Autio
Jaloteräskankku
Viestit: 914
Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
Kerho: mp69
Viesti:

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Pekka Autio »

Timo Räisänen kirjoitti:Pikainen pysähdys Hemohes Shellillä, paikalla Pekka ja Kestotesti on the road service
Kuva
Pyörä oli toiminut moitteettomasti tarvittiin vain pientä pikasäätöä pleksiin joka likaisena ja märkänä oli hiukan korkea haitaten näkyvyyttä varsinkin yö pimeässä.
Pekka oli hyvätuulisen ja pirteän oloinen matka ei näyttänyt painavan. Nuotit oli teipattu näkyville
Kuva
ja Pekka kertoi hioneensa pikatankkaus ajat minimiin pienin käytännön keinoin kuten kuvasta tarkkasilmäiset voivat havaita. ;)
Näyttää bensaluukun sarana jääneen raolleen, voi se Hondassa olla toki "ominaisuuskin" :lol:
Honda GL 1800 Goldwing
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Kyllä ExPannaristi tietää.
Bensaluukun auki jääminen on ominaisuus, jota on pariin otteeseen otteeseen kesän aikana säädetty kuntoon. Nytkin huoltokaksikko ryntäsi sen kimppuun mutta Pekka sanoi sen toimivan moitteettomasti ja jättävänsä sen tarkoituksella auki. Siinä saattaa säästää minuutin kun ei tarvitse avainten kanssa värkätä varsinkin kun virtalukkokin ajoittain vaatii huolellista avaimen asettamista toimiakseen moitteettomasti. Seuraavassa huollossa roiskitaan rasvaa lukkopesiin.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Juha Helin
RST-ahteri
Viestit: 565
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 23:45
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Ajo no 30 Pekka Soini BB2500K 206765-20xxxx

Viesti Kirjoittaja Juha Helin »

Moottoripyörän lisävaruste Rautapersekäyttöön: lukkiutumaton polttoainetankin korkki :D

Uudessa Pannarissa lukko on peijakas korkissa, ei auta tuo temppu. Itsekin joskus miettinyt jos pitäisi toista avainta mukana ja sillä avaisi korkin. Menee kyllä vähän minuutti-hifistelyksi ...
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily - eikä sekään ole kovin tärkeää
Vastaa Viestiin