Ajo no 32: SS2000K Oiva Lepola 214 772 - 217 002

2012 Rautaperse® Kestotestin keskustelu käydään täällä.
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Ajo no 32: SS2000K Oiva Lepola 214 772 - 217 002

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Pannarille ehdittiin tehdä pikainen tarkastus ja pyörä suuntasi jo uuteen ajoon.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
WesaH
Täyden kympin perse
Viestit: 769
Liittynyt: 25 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ajo no 32: SS2000K Oiva Lepola 214 772 -

Viesti Kirjoittaja WesaH »

Katteita purettiin ja jäähdytysnestettä lisättiin Baltikissa menetetyn tilalle (4dl). Lisäksi Ruotsissa pudonnut tuulisuojan kiinnitysruuvi korvattiin uudella, mutta eri näköisellä. Timo mittasi samalla renkaiden kulutuspinnat ja laskeskeli, että käytössä olevat renkaat eivät taida ihan riittää.

Wesa
harrimopomies
Timanttiperse
Viestit: 5001
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
Kerho: RaMP ry, IBA Finland
Paikkakunta: Turku

Re: Ajo no 32: SS2000K Oiva Lepola 214 772 -

Viesti Kirjoittaja harrimopomies »

Moi!

Vielä ei SPOT ole liikkunut. Milloinka startti? Tänään illalla vaiko huomenna aamuhämärissä?

-Harri.mopomies
-1 156 545 km (01/06/83 - 10/03/24)-

*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 229 894 km (03/06/00 - 17/07/22)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-

S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?

IBAF member 14
IBA member 7119
Timo Räisänen
Jaloteräskankku
Viestit: 4105
Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
Kerho: IBAF
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajo no 32: SS2000K Oiva Lepola 214 772 - 217 002

Viesti Kirjoittaja Timo Räisänen »

Oiva on satelliittia nopeampi kaveri, hän ehti ajaa 2230km ilman että nasa, cia, kgb, fsb tai kukaan muukaan avaruus vakoilua harrastava ehti huomata mitään.
Todellisuudessa kävi niin että Oivan lähtö myöhästyi hiukan sovitusta ja meidän piti hoitaa pyörän luovutus jättämällä se tallin ulkopuolelle kun omat kiireet pakottivat lähtemään muihin harrastuksiin. Ei laitettu spottia näkösälle ettei vorot vie eikä Oiva ollut laittanut sitä esille kun oli keskittynyt ajamiseen. Reitti oli suurin piirtein Vantaa-Mikkeli-Joensuu missä alkoi kova vesisade Kajaani-Kuusamo-Kemijärvi-Sodankylä-Rovaniemi-Oulu-Raahe-Kokkola-Vaasa-Tampere-Vantaa. Matka oli sujunut hyvin ja sateen loputtua oli kamppeet kuivuneet ajamalla. Tämä oli Oivalle jo toinen reissu Pannarilla ja kehui pyörää hyväksi matkapyöräksi.
Kuva
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Vastaa Viestiin