Superviikonloppu 2014 kohdekäyntitodistus normaalisti
-
Betty Boop
Re: Superviikonloppu 24 – 25.5.2014, ei kohdekäyntitodistust
NO HUH HUH mitä potaskaa!!! Porilaisilla ei ole mitään osuutta tai arpaa tähän kohde käynti todistukseen!!! Kylläpäs on nyt Porilaiset haukuttu turhaan
Itse käyn kesken joka perseajoa koirankin kusettamassa Porissa eikä ole mitään ongelmaa vaikka poikkeisi montakin kertaa kotona, reitin voi suunnitella ihan miten vaan osaa! Ja näin lyhyellä varoitus ajalla muutos tuli kyllä puskista 
-
Lasse
- RST-ahteri
- Kerho: IBA
- Viesti:
Sori Porilaiset jos olen käynyt vähän lämpöisenä. Puoliksi huumorilla olen tätä koittanut heittää (hymiöt) josta myös aurajokirannassa tänään Olavin ja harrimopomiehen kanssa keskusteltiin. Mielestäni ihan mielenkiintoista vääntöä.
Uskon kyllä nyt Betty Boop viestistä että Porilaisilla ei ole tähän osaa eikä arpaaja uskon myös Pekkaa. Betty Boopin kanssa kyllä täysin samaa mieltä että lyhyellä varoitusajalla tuli kyllä muutos ja varmasti heille puskista. Tämä muutos itseänikin häiritsee tässä eniten.
Muokatkaa nyt joku ihmeessä BemArin superviikonloppu tapahtuma viestiketjuun kohta tai laittakkaa muutoksesta viesti myös ko.viestiketjuun. "Ajajat saavat tapahtumakeskuksesta mukaansa virallisen kohdekäyntitodistuksen, joka hyväksytään ajon tarkastuksessa polttoaine- tai muuta kuittia vastaavana. Eli tankkausta ei välttämättä tarvitse tehdä Porissa. Muu ajon dokumentointi on tehtävä kuten säännöissä määrätty."
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... =11&t=1848
Uskon kyllä nyt Betty Boop viestistä että Porilaisilla ei ole tähän osaa eikä arpaaja uskon myös Pekkaa. Betty Boopin kanssa kyllä täysin samaa mieltä että lyhyellä varoitusajalla tuli kyllä muutos ja varmasti heille puskista. Tämä muutos itseänikin häiritsee tässä eniten.
Muokatkaa nyt joku ihmeessä BemArin superviikonloppu tapahtuma viestiketjuun kohta tai laittakkaa muutoksesta viesti myös ko.viestiketjuun. "Ajajat saavat tapahtumakeskuksesta mukaansa virallisen kohdekäyntitodistuksen, joka hyväksytään ajon tarkastuksessa polttoaine- tai muuta kuittia vastaavana. Eli tankkausta ei välttämättä tarvitse tehdä Porissa. Muu ajon dokumentointi on tehtävä kuten säännöissä määrätty."
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... =11&t=1848
Pohjois-Thaimaata moottoripyörillä,
FACEBOOK ryhmä:
--> Pohjois-Thaimaan ajajat
FACEBOOK ryhmä:
Enpä usko, että kenenkään tarvitsee reittiänsä tämän muutoksen takia muuttaa, siinähän on SEO asema 400 metrin päässä; tuskinpa kenenkään vuosiajokilometrit siihen muutokseen kaatuu?
Jos jollain jää käynti viidestä lisäminuutista kiinni (se suffelikuitti siitä SEOlta), niin hämmästelen sitäkin.
Kieltämättä muutoksia tullee vähän liian myöhään, mutta uskon että niiden kanssa kaikki voi kuitenkin hyvin elää.
Mielestäni Sirolan kilometrejä ei voi missään muodossa hyväksyä tarkastuksessa (kun ei ole kuittia eikä siten kellonaikaa, milloinka paikalla olisi käyty), mutta katsotaan saadaanko hallituksen suunnasta vielä jotain tarkennusta asiaan!
Jos jollain jää käynti viidestä lisäminuutista kiinni (se suffelikuitti siitä SEOlta), niin hämmästelen sitäkin.
Kieltämättä muutoksia tullee vähän liian myöhään, mutta uskon että niiden kanssa kaikki voi kuitenkin hyvin elää.
Mielestäni Sirolan kilometrejä ei voi missään muodossa hyväksyä tarkastuksessa (kun ei ole kuittia eikä siten kellonaikaa, milloinka paikalla olisi käyty), mutta katsotaan saadaanko hallituksen suunnasta vielä jotain tarkennusta asiaan!
JH
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
Honda GL 1500 Gold Wing, +77000 Ironbutt mailia
11/12kk-64/366pvm-31/31pv-39/53vko-SS1000-SS1600K-SS1000F-AR12-AR13-AR14-AR15-AR16-SS2000K-SS2000-SS2000F-SS3000-BB1500-BB2500K-BB1500F-BB1500G-BB2500KG-BB3000K-Winterbutt-Saukkion malja
-
Betty Boop
No kyllä Lasse se tuli muidenkin viesteistä ilmi, että Sirola jää monelta nyt käymättä. Muuta selitystä ei tähän millään keksi kuin että hallituksen jäsenet itse ovat päättäneet ajaa vuosiajon juuri kyseisenä viikonloppuna 
-
Lasse
- RST-ahteri
- Viesti:
Mites ton viime vuoden superviikonlopun ajon suhteen meni ? menikö silloin sirola kulmapisteestä?JMJH66 kirjoitti:
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... =11&t=1416
Entä 2012 superviikonloppu?
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... f=11&t=967
FACEBOOK ryhmä:
FACEBOOK ryhmä:
-
Lasse
- RST-ahteri
- Viesti:
Betty Boop, mul on kyl sympatiat nyt täysin Porilaisten puolella. Sori vielä. 
FACEBOOK ryhmä:
FACEBOOK ryhmä:
-
BemAri
Pitää nyt pikku kommenttini myös laittaa Konepyöräklubilaisena ja Porilaisena.
Olemme pyrkineet tekemään tapahtumakeskusta Sirolaa IBAFinlandin toiveiden mukaisesti ja toteuttamaan järjestelyt jäsenistön ja kuljettajien etujen mukaisesti, puuttumatta itse ajon sääntöihin ja ohjeisiin millään tavalla. Konepyöräklubi tarjoaa yhden pysähtymispaikan ja siellä jotain ohjelmaa ja särvintä IBAF kustantamat kahvit ja makkarat.
Ei tartte sitte tämänkään tähden
:
"Raati" on tehnyt päätöksensä ajon säännöistä ja näillä mennään tänä vuonna. Mutta muutos tuli tiedoksi ehkä liiankin lähellä tapahtumapäivää.
Tapahtumakeskuksen ja Konepyöräklubin puolesta toivotan kaikille Turvallisia kilometrejä Rautaperseajojen parissa.
sekä Tervetuloa poikkeamaan Sirolassa Superviikonlopun aikana, vaikka ette ajossa olisikaan.!
Ari Puonti
Pori
Konepyöräklubi ry
Olemme pyrkineet tekemään tapahtumakeskusta Sirolaa IBAFinlandin toiveiden mukaisesti ja toteuttamaan järjestelyt jäsenistön ja kuljettajien etujen mukaisesti, puuttumatta itse ajon sääntöihin ja ohjeisiin millään tavalla. Konepyöräklubi tarjoaa yhden pysähtymispaikan ja siellä jotain ohjelmaa ja särvintä IBAF kustantamat kahvit ja makkarat.
Ei tartte sitte tämänkään tähden
Juuri näin, vuosiajo tässä näyttää aiheuttaneen tätä soppaa:elpee kirjoitti:Tuota nuin...mikäs pakko kenenkään on Porissa.... Itse ajattelin käyvä nielemässä piruuttani porilaisten makkarat poies, oppivatpahan prkl....
Joo järjestelyt ottaa aikansa ja osa ajajista taitaa olla talkoissa Sirolassa ja siirtävät oman ajonsa toiseen ajankohtaan:Fobba kirjoitti:Superviikonloppuna voi ajaa minkä ajon tahansa eikä tapahtumalla ole mitään tekemistä vuosiajon kanssa.
Harri "Fobba" Forsberg
IBAF vara-pj
Näin minäkin olin alunperin ymmärtänyt:Lasse kirjoitti:Joo, Porilaiset, superviikonloppuun,- ja vuosiajoon osallistujat voi nyt rauhassa syödä makkaraa ja uiskennella paljussa kun muilla pitää kiirettä...![]()
![]()
Tapahtumakeskuksen järjestely porukkaan kuuluen olimme varautuneet jo kohdekäyntitodistusten kirjoittamiseen. Tuskin porilaisten ajojen suorittamiseen olisi ollut vaikutusta vaikka oltais menty alkuperäisillä säännöillä.Antti V kirjoitti:....sillä eikö kumminkin tämän kohtauspaikan gluu ollut se käyntitodistus yhdessä paikassa ja....
"Raati" on tehnyt päätöksensä ajon säännöistä ja näillä mennään tänä vuonna. Mutta muutos tuli tiedoksi ehkä liiankin lähellä tapahtumapäivää.
Tapahtumakeskuksen ja Konepyöräklubin puolesta toivotan kaikille Turvallisia kilometrejä Rautaperseajojen parissa.
sekä Tervetuloa poikkeamaan Sirolassa Superviikonlopun aikana, vaikka ette ajossa olisikaan.!
Ari Puonti
Pori
Konepyöräklubi ry
Viimeksi muokannut BemAri, 14 Touko 2014, 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lasse
- RST-ahteri
- Viesti:
BemAri kirjoitti:

Uskon kyllä. Olavin kanssa oli juttua tänään teidän kerhon isosta panoksesta superviikonlopun suhteen ja teidän hienosta omasta kerhotilasta. Toivon kumminkin että joku teidän kerholaisista kerkeäisi ajamaan myös vuosiajon superviikonlopun yhteydessä. Sovittaa vaikka ajon niin että pääsee korkkaamaan paljun puuhiksen nenän edestä.Joo järjestelyt ottaa aikansa ja osa ajajista taitaa olla talkoissa Sirolassa ja siirtävät oman ajonsa toiseen ajankohtaan:
FACEBOOK ryhmä:
FACEBOOK ryhmä:
-
Betty Boop
Lasse anteeks pyyntö hyväksytty
On meitä kerholaisia useampikin (itseni lisäksi) kun ensin ajaa ajon ja sitten on töissä Siellä loppuviikonlopun. Se voi olla että minä ehdin korkkaamaan paljun 
Tähän voin vastata varmasti, koska olen tämän superviikonlopun aikanaan kehittänyt. Ekassa ja tokassa viikonlopussa kohdekäyntitodistus oli mitä tahansa bensa- tai ostoskuittia vastaava, ja se käsiteltiin tarkastuksessa vastaavasti. Hyötynä oli se, että ekalla kerralla Mikkelissä ja tokalla kerralla Porissa ei välttämättä tarvinnut tankata tai käydä ostoksilla kuittia hakemassa. Noilla kummallakaan kerralla ei ollut ajovalikoimassa tämänvuotisen vuosiajon tyyppistä ajoa, joka nyt aiheuttaa tämän keskustelun.Lasse kirjoitti:
Mites ton viime vuoden superviikonlopun ajon suhteen meni ? menikö silloin sirola kulmapisteestä?
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... =11&t=1416
Entä 2012 superviikonloppu?
http://keskustelu.ibafinland.fi/viewtop ... f=11&t=967
Henkilökohtaisesti en näe tässä mitään ongelmaa ja itse fiksiivisesti Porissa tai lähialueella asuvana en vain voisi suorittaa vuosiajoa samalla kun osallistuisin superviikonloppuun. Olen kuitenkin myös hallituksen jäsen, ja siinä roolissa yhdessä muiten hallituksen jäsenten kanssa olen pyrkinyt etsimään kaikille kerholaisille tasapuolista ratkaisua.
Kuten porilaiset tuossa jo kirjoittivatkin, ei asialla ole heille isompaa merkitystä.
Tulen ehdottamaan hallituksessa huomisessa kokouksessa, että superviikonloppu-tapahtuman ja vuosiajon säännöt pidetään alkuperäisinä ilman mitään yhteensovittamista. Jäsenet itse osaavat ja saavat ratkaista asian omalta kohdaltaan, eli ajavat mitä haluavat ja osallistuvat superviikonloppuun jos haluavat.
Don`t call me, I`ll call you...