Otitko Pekka huomioon että Äijät joutuvat pysähtymään kymmen kertaa ja kättelemään 10 kerholaista joka pysähdyksellä ennen maalia siis 10/10 mistä ajon nimikin tulee?
Timo Räisänen kirjoitti:Otitko Pekka huomioon että Äijät joutuvat pysähtymään kymmen kertaa ja kättelemään 10 kerholaista joka pysähdyksellä ennen maalia siis 10/10 mistä ajon nimikin tulee?
Täytyy myöntää,ettei tuo ole osa minun aikataulun laskentaa
Perille päästiin säädetyssä ajassa. Kaikki ennalta suunnitellut huoltamot löytyi ja kaikista saatiin kuitti. Toivottavasti suunnittelussa ei ole tullut virheitä mutta se selviää tarkastuksessa. Koko reissulla ei mitään yllättävää. Ajoimme kuutena päivänä Saksassa, koko päivän tai osan päivää. Kaikkina päivinä oli pysähtyneitä autojonoja. Se ei varsinaisesti vaarantanut tehtävää mutta lyhensi yöunia. Ruuhkat johtui tietöistä ja kolareista. Yleensä yksi kaista käytössä ja sinne yritti väkeä kolmelta kaistalta. Ei sinne jonoon voinut jäädä joten oli pakko mennä autojen välistä. Siihen Wingi ei ole helpoin mopo. Varsinkin kun tultii ylöspäin ja satoi tosi kovaa niin Elben tunnelissa oli vain kaksi kaistaa käytössä. Siinä vesisateessa menimme autojen väleistä. Jos siinä olisi jonkun autoa kolhinut niin sitten olisi mennyt aikaa ja varsinainen tehtävä olisi vaarantunut. Onneksi mitään ei sattunut.
Meillä oli hyvä päivärytmi joka alkoi joka aamu samaan aikaan. Venyminen tapahtui illalla/yöllä. Nyt tuntuu että olisi voinut mennä vielä se toiset 10 päivää mutta se on sitten eri kerta. Pitää saada ensin sen ajon pohjavaatimykset kuntoon.
Onnittelut "tehtävän" suorituksesta .10 päivää on pitkä rupeama ja tuo mukanaan monta riski mahdollisuutta. Saksa ei ole todellakaan mikään miellyttävä ajomaa liikenteensä takia ja suunnittelu on varmaakin reitistä päätellen takuu varmaa laatutyötä. Onnittelut !
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo