Timantin metsästystä

Alueelta on nähtävissä menossa olevat ajosuoritukset
Kerro milloin ja mitä olet ajamassa.
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Päivän siirtymä n.750km ja korkein kohta vähän yli 2,4km . Lämpöä parhaimmillaan 22plussaa. Andorran jälkeen nautittavaa Espanjalaista hyvä pintaista mutkatietä tyhjänä rekoista ja muusta liikenteestä.Yöpuulle hotelli Perda negraan ja huomenna startti loppusuoralle kohti timanttikaivosta. Saksan liikenteen jälkeen Ranskan ja Espanjan teillä rautaperse motoristin sielu lepää ja mieli kohoaa korkeuksiin .

Linnun maitoapa hyvinkin .......
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Lämmintä riittää rannikolla. Päivällä 27 ja illallakin 21 . Pientä testilenkkiä kierrelty.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Tähän mennessä naviin tullut km-määrä 6496 km . Tänään pyykinpesupäivä ja pyörä liikkuu taas huomenissa kun silmät aukeaa.

http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0

https://translate.google.fr/translate?h ... rev=search
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Forca suunnittelu käynnissä kuinka onnistuu väistämään sdetta Espanja- Portugal alueella seuraavat kolme päivää.

http://www.foreca.fi/Spain/Salamanca/map/rain

Ranska näyttää hyvältä sateen suhteen ja lämpötilatkin kohdallaan .

http://www.foreca.fi/France/Dax/map/symb
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Saderintama kohdattu ja ketunlenkin jälkeen täyskäännös ja hyökkäys jatkuu eikä kyseessä ole perääntyminen. Aurinko paistaa jälleen mutta saas nähdä kuinka kauan ? Oviedon ohjus ei ollut kotosalla vaan kuulemma Mexicossa.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Lassi
RST-ahteri
Viestit: 530
Liittynyt: 07 Touko 2009, 11:17

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Tainnu Zoltanilta spotti tippua :(
SS1000 x 2, BB1500, IBA RALLY Finland -13, SS1000AR14, IBA Skandinavian Rally 2015, IBA Skandinavian Rally 2019
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Hupi huomenta vaan. Spotti ei tippunut vaan ajovarusteet kenkiä myöten ollut narulla kuivumassa. Mukavalta tuntuu laittaa kuiva kypärä päähän . Tässä käytetään sitä liukumaa että uusi ajovuorokausi aloitetaan ennen kuin 24h on kulunut edellisen loppumisesta . Kunhan kafe con leche on hävitetty kupista niin maisemat alkaa vaihtumaan jälleen.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Takarengas sileänä ja pyörän huoltoraja vastassa .Toinen Gerpingin hanska välillä Barcelona-Girona . Julmettu sumu ja rekkaliikenne niin ei uskaltanut pysähtyä etsimään.
Tallinnasta lähdön jälkeen navin mukaan kilometrejä 11672 km mutta tuhon kapineeseen ei ole luottaminen kun Saksassa olen kellottanut max.nopeuden 314km/h vaikka olikin sitä reisinkiä 100 oktaanisena tankissa .
Siinä kyydisä olis jo turkulaisella hanskalla paikkaajallakin pitänyt kiirettä. Samoin Garminin ranne ihmekone väitti minun kävelleen melkein 40000 askelta päivän aikana . No pyörä huoltoon ja uutta kumia alle niin kyllä se siitä taas iloksi muuttuu.
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Sypa1
Täyden kympin perse
Viestit: 163
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 10:21

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Sypa1 »

Ei se navikaan ihan lyönnissä ole kun ajelit päivittäin missä sattuu ;)
Zoltan
Timanttiperse
Viestit: 2740
Liittynyt: 23 Touko 2009, 22:46
Kerho: Diamond no 1

Re: Timantin metsästystä

Viesti Kirjoittaja Zoltan »

Sypa1 kirjoitti:Ei se navikaan ihan lyönnissä ole kun ajelit päivittäin missä sattuu ;)
Reitti tarkkaan suunniteltu moneen kertaan pyörän huoltovälin ja renkaiden keston mukaan. Testiajoa tulevaisuutta varten. En käytä navia ajon reitittämiseen ollenkaan . Sitä tarvitaan joskus majoituksen tai huoltoaseman etäisyyden tarkistamiseen ja samoin Ranskassa ilmoittaa "vaaralliset alueet"
Hieno laji , aina olen tykännyt !




Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Vastaa Viestiin