Timantin metsästystä
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Re: Timantin metsästystä
Pitkät 12 h unet vedetty ja päivän ohjelmassa pyörän pesu ja huoltoon vienti .Sitten jäljellä vielä se ajojen kolmas vaihe l. paperityöt . Säkillinen kuitteja heh heh jo pelkästään motari maksuista .Huoltoasemista navin paikkatiedot kuvana kuin myös pyörän mittarista kilometrit sekä trippimittarin kilometrit helpottavat tarkastajan työtä sitten joskus ehkä?
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Sata tankillista ja kolme huoltoa enää niin saattaisi timantti kiiltää repussa ......ehkä ? Onko tuo matka mahdollista niin sen aika näyttää ? Hauska metsästys joka tapauksessa ................
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Timantin metsästystä
Moi!
Eiköhän tämäkin toteutune. Itselläni vielä pitkä matka, mutta onhan siinä pläänissäkin vielä jokunen vuosi aikaa ja jutuuketjukin on jo valmiiksi "lämmitelty" mahdollisia seuraavia yrittäjiä varten
. Se on kyllä varmaa että ken sille tasolle joskus pääsee niin tietää totisesti ajaneensa, eikä selittelyille jää sijaa...
-Harri.mopomies-
Eiköhän tämäkin toteutune. Itselläni vielä pitkä matka, mutta onhan siinä pläänissäkin vielä jokunen vuosi aikaa ja jutuuketjukin on jo valmiiksi "lämmitelty" mahdollisia seuraavia yrittäjiä varten
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Timantin metsästystä
Ei ole vielä kiiltävää kiveä näkynyt , täytyy vaan jatkaa kuokkimista . Talviajohan tästä tulee kun lumi on jo maassa . Napapiiri vaan on sen verran kaukana ettei taida Artic Buttia saada ?
http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0
http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Ei oikein talviajolta tuntunut 24 parhaimillaan Lissabonin kohdalla lämmintä . Kesäkeli sanoisin . Pyörä on tehty ajettavaksi ja sänky nukkumista varten , pyörän päällä ei nukuta ,kävi käsky joten yöksi hotellille . Suomalainen nummismaatikko tilasi Portugalista 2€ kolikon,mutta tilaus kirjattiin Huelvassa Espanjan puolella vasta joten menee taskun kaiveluksi tai uudeksi reissuksi. Portugali erinomainen ajaa,hyvät tyhjät tiet ja suoraa linjaa tietulleineen.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Aamun lämmöt Granadassa alimmillaan 2,5 plussalla sentään,sitten alkoi lämpiämään aina 23 parhaimmillaan . Ranskassa yölläkin 14 lämmintä eikä sumua haittana .Nummismaatikko
(IBA jäsen ja pieni jäsen numero) tilasi Belgialaisen sentin kolikon ja jotain Irlantilaisia hiluja ?? No täytyy aamulla katsoa otetaanko tilaus vastaan kunhanhan on Forecaa tutkittu. Kyllä tästä joulu tulee ja täytyy tankilla käydessä tutkia minkälaisia joulukinkkuja on tarjolla ettei hankinta jää viime tippaan.
(IBA jäsen ja pieni jäsen numero) tilasi Belgialaisen sentin kolikon ja jotain Irlantilaisia hiluja ?? No täytyy aamulla katsoa otetaanko tilaus vastaan kunhanhan on Forecaa tutkittu. Kyllä tästä joulu tulee ja täytyy tankilla käydessä tutkia minkälaisia joulukinkkuja on tarjolla ettei hankinta jää viime tippaan.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Lähtöasemiin palattu ja kuokka jätetty kaivokseen. Foreca ei pettänyt suunnittelussa kun kuivassa kelissä päästiin nauttimaan
talvikauden maisemista. Mandariineja poimivat tienvieri tarhoista täälläpäin talviaikanakin. Suomeen luvassa kuulemma helteitä
Että turha näköjään mennä merta edemmäs kalaan kun kotosalla saa tonnilla saman tuloksen.
talvikauden maisemista. Mandariineja poimivat tienvieri tarhoista täälläpäin talviaikanakin. Suomeen luvassa kuulemma helteitä
Että turha näköjään mennä merta edemmäs kalaan kun kotosalla saa tonnilla saman tuloksen.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Se ettei tähän ole kommentoitu ei johdu siitä että olisimme kateellisia, pois se meistä. Se johtuu siitä kun kaikilla on noi Joulun valmistelut niin kesken
Taitaa olla jo noi tiet ja tullit aika tuttuja sulle?
SS1000 x 2, BB1500, IBA RALLY Finland -13, SS1000AR14, IBA Skandinavian Rally 2015, IBA Skandinavian Rally 2019
Re: Timantin metsästystä
Ei hetkeäkään ole tullut mieleen että joku kadehtisi tälläistä tyhjän ajamista timantin kiilto silmissä . Täällä valossa hienoissa maisemissa olen ymmärtänyt että se johtuu masennuksesta siellä kaamoksessa . Joku jolla pyörä jäänyt lumen alle kaivanut rahakokoelmansa plarattavaksi , joku toinen Loimaalta miettii sängyn käyttötapoja kun ei makaa huoltoaseman takana poliisien potkittavana Andalusian vuorten varjossa . Onneksi joku Hyvinkäällä rakentelee kaikesta huolimatta talviajo pyörää ja meidän ikiliikkuja Puuhis on tien päällä.Lassi kirjoitti:Se ettei tähän ole kommentoitu ei johdu siitä että olisimme kateellisia, pois se meistä. Se johtuu siitä kun kaikilla on noi Joulun valmistelut niin keskenTaitaa olla jo noi tiet ja tullit aika tuttuja sulle?
Tietulleista en tällä reissulla mitään tiedä kun sihteeri takapenkillä hoitaa nuo kassa-asiat. Tiet kyllä tuttuja,ulkomuistista menee jopa Bordeauxin kehätie.
Viimeksi muokannut Zoltan, 18 Joulu 2015, 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Re: Timantin metsästystä
Afrikan tähdestä muistelen että timantteja on monen värisiä. Onneksi on vielä paljon matkaa jäljellä.