NG72 2016 ryhmä II
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4107
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: NG72 2016 ryhmä II
Tien päältä on tänään pariin kertaan tullut Zoltanilta viestiä että ajaminen on Linnun Maitoa. Keli on myrskyn jälkeen suosinut ja matka edennyt hyvin. Tällä hetkellä on fiilis että jatketaan läpi yön ja huomisen päivän iltaan. Pohjola on iso tai ainakin pitkä kun koko päivän ajon jälkeen on hädin tuskin päässeet läpi Lapin mutta suunnitelman mukaan matka etenee.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 914
- Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
- Kerho: mp69
- Viesti:
Re: NG72 2016 ryhmä II
Ihan hyvin matka näyttää etenevän kummallakin porukalla. Tiedustelijoilla ei eilen valtaisaa kilometrimäärää, joten ajamista riittää vielä. Ja väsy alkaa varmaan olla jo kohtuullinen..
Honda GL 1800 Goldwing
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 914
- Liittynyt: 09 Touko 2009, 07:09
- Kerho: mp69
- Viesti:
Re: NG72 2016 ryhmä II
Kärkijoukolla matkaa vielä n. 1950 km ja aikaa taitaa olla n.25 tuntia. Ihan realistinen ajo, kauheasti lepovaroja ei enää kyllä ole.
Honda GL 1800 Goldwing
Re: NG72 2016 ryhmä II
Pääjoukon matkantekoa seurattu paikan päällä.
Hyvin näytti ajo maistuvan ja hyvät on ilmatkin.
Hyvin näytti ajo maistuvan ja hyvät on ilmatkin.
-
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4107
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: NG72 2016 ryhmä II
Zoltan soitti Ranskasta ja ajaminen maittaa reilun 8h tauon jälkeen. Saksa oli ollut taas kerran hankala, vapaat nopeudet ovat kuulemma illuusio, joka harvoin toteutuu. Hotellilta lähdettäessä oli googlen mukaan n. 21h ajo aikaa ja liki 27 aikaa suorittaa se joten aivan hyvin pitäisi ehtiä. Tällä hetkellä porukka on jakautunut kahtia suunnistuspummin jälkeen mutta molemmat ryhmät ovat hyvin etenemässä kohden Gibrarltaria kertoi moottoritien suloäänistä nauttiva kuskimme.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: NG72 2016 ryhmä II
Terveisiä täältä Girbraltarilta. Kaikki meni lopulta ihan hyvin. Huomammanne pyörimiset johtuivat osin epäluottamuksesta Bensa-asemien olemassaoloon ja osa jakaantumiseen ja toisen etsimiseen. Tasan menivät nekin. "Yllätyksen" teki kova tuuli ja wingin kulutus vauhdissa. Pahimmillaan pääsi tankillisella alle 200 km.
Aikaa jäi kuitenkin hotelliyön (lue 4 h hotellissa, 3 nukkuen) jälkeen perillä vielä 2 tuntia ekstraa. Toki Barcelonan ruuhkia vain yksi odotteluun johtanut ja lentokentän ylitys lähes ajaen noin yhdeksän maissa.
Aikaa jäi kuitenkin hotelliyön (lue 4 h hotellissa, 3 nukkuen) jälkeen perillä vielä 2 tuntia ekstraa. Toki Barcelonan ruuhkia vain yksi odotteluun johtanut ja lentokentän ylitys lähes ajaen noin yhdeksän maissa.
Honda 750K, Yamaha FJR 1100, Honda CBR 1000, Honda CBR 1100 XX, Honda GL 1500 SE
Re: NG72 2016 ryhmä II
Kova suoritus!!! Fiilis varmaan kohtalainen maalissa ?
Re: NG72 2016 ryhmä II
Onnittelut tiedustelijoille kovasta suorituksesta. NG72 ei todellakaan ole jokapojan ajo ja mielestäni pohjavaatimus tälle olisi SS5000K kahteen kertaan ajettuna
Pääjoukko kiittää tiedustelijoita ja täällä osa jotarkkailee maailmaa ilmastoidussa hotellihuoneessa.Ajokeli pohjoisesta etelään erinomainen lukuunottamatta Kasselin saderintamaa. Ranskan ja Espanjan saateet nautinnollisen virkistäviä kun ottaa huomioon että rannikolla yölläkin 30C lämmintä . Ruotsin 1,5 C lämmöt oli vain kaukainen muisto tuhansien kilometrien takaa.
Ristokaan ei muistele Lapin lumisateita kun hikoiltiin puolituntia Gibralttarin rajajonossa pitäen pään kylmänä,aikaa on riittämiin...no puoli tuntia jäi vielä hyvää,mutta niinhän se oli laskettukin. Aamupäivän tuloaikaa en suosittele tällä kokemuksella , oli sitten niin pitkä jono rajalla ja harkittiin jo La Linean Shelliä lopetustankkaukseen .Pääjoukon yksi osa vielä ilmestymättä hotellille.
Pääjoukko kiittää tiedustelijoita ja täällä osa jotarkkailee maailmaa ilmastoidussa hotellihuoneessa.Ajokeli pohjoisesta etelään erinomainen lukuunottamatta Kasselin saderintamaa. Ranskan ja Espanjan saateet nautinnollisen virkistäviä kun ottaa huomioon että rannikolla yölläkin 30C lämmintä . Ruotsin 1,5 C lämmöt oli vain kaukainen muisto tuhansien kilometrien takaa.
Ristokaan ei muistele Lapin lumisateita kun hikoiltiin puolituntia Gibralttarin rajajonossa pitäen pään kylmänä,aikaa on riittämiin...no puoli tuntia jäi vielä hyvää,mutta niinhän se oli laskettukin. Aamupäivän tuloaikaa en suosittele tällä kokemuksella , oli sitten niin pitkä jono rajalla ja harkittiin jo La Linean Shelliä lopetustankkaukseen .Pääjoukon yksi osa vielä ilmestymättä hotellille.
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- Täyden kympin perse
- Viestit: 246
- Liittynyt: 22 Maalis 2010, 21:08
Re: NG72 2016 ryhmä II
Onnittelut vain kaikille sinne etelän lämpöön ja isot kiitokset viikonlopun ja alkuviikon ”viihdetarjonnasta” Spotin välityksellä