LT:n osia etsimässä
Alueen säännöt
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
Tälle alueelle kirjoitetaan vain ajosuorituksista.
Alue rajataan vain ajosuoritusta koskeviin kommentointeihin.
-
- Timanttiperse
- Viestit: 5010
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP ry, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: LT:n osia etsimässä
Moi!
Mjölby OKQ8 Västra Trafikplats. Samasta pihasta löytyy paikallinen Mäkkäri ja olikohan siinä vielä Burger Kingikin En muista oliko siinä jotain majoitusliikettä. SPOT-täppä "saapunut" klo 1.02 ja viimeinen täppä, eli nro:50 klo 01.42. Sitten on SPOT jäännyt levolle. Onko matka jatkunut? Ei muuta kuin onnea loppurutistukselle (233 km Kontrollvägenille). Mikäli ajatte Kontrollvägenin OKQ8:n kautta, niin tiedustelkaa sisältä sitä mustakantista. Tuskin enää platalta löytyy ja varmaan roskiksetkin on jo tyhjennetty
-Harri.mopomies-
Mjölby OKQ8 Västra Trafikplats. Samasta pihasta löytyy paikallinen Mäkkäri ja olikohan siinä vielä Burger Kingikin En muista oliko siinä jotain majoitusliikettä. SPOT-täppä "saapunut" klo 1.02 ja viimeinen täppä, eli nro:50 klo 01.42. Sitten on SPOT jäännyt levolle. Onko matka jatkunut? Ei muuta kuin onnea loppurutistukselle (233 km Kontrollvägenille). Mikäli ajatte Kontrollvägenin OKQ8:n kautta, niin tiedustelkaa sisältä sitä mustakantista. Tuskin enää platalta löytyy ja varmaan roskiksetkin on jo tyhjennetty
-Harri.mopomies-
-1 157 081 km (01/06/83 - 03/05/24)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
Re: LT:n osia etsimässä
Kyllä loppumatkelle on haastetta rittänyt talvikelin takia .
http://www.foreca.fi/Sweden/Mjolby/details/20170414
http://www.foreca.fi/Sweden/Mjolby/details/20170414
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: LT:n osia etsimässä
Mjölbyssä oltu hotellin vankina yöstä asti. 5000 meni pöpelikköön. Ehkä jotain jää käteen kuitenkin
11/2011-10/2017 183/366
Re: LT:n osia etsimässä
Tukholmaan 230km . Kokeneet talviajajat tien päällä mutta pulkat alla ilman nastoja . LT.n 400kg antaa oman haasteensa jo paikalla ollessa jos tukijalka lipsahtaapuuhis98 kirjoitti:Mjölbyssä oltu hotellin vankina yöstä asti. 5000 meni pöpelikköön. Ehkä jotain jää käteen kuitenkin
alta pois . Petri lupasi laittaa spotin päälle niin nähdään miten pitkäperjantain legi etenee .
Tuo majoittuminen Mjölbyssä oli myös onnekas eikä olisi onnistunut ilman Ruotsin virkavallan apua , mutta matkalaiset kertokoon tarinan kunhan pääsevät turvallisesti kotiin.
SS5000 jäi vajaaksi 200km mutta kyllä siitä ainakin 4000ml saa hyödynnettyä .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- Timanttiperse
- Viestit: 5010
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP ry, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: LT:n osia etsimässä
Moi!
Voihan rähmä! Joskus sitä sattuu ja tapahtuu! Ilmojen haltija on toisinaan armottomalla päällä.
Eiköhän tuosta kaiken ollessa tarkastuksessa ns. kunnossa tule SS3000 (Vaativa ajosuoritus) ja päälle vielä SS1000 (Normi settiä). Tuntuisi pitkän päälle parhaalta optiolta.
-Harri.mopomies-
Voihan rähmä! Joskus sitä sattuu ja tapahtuu! Ilmojen haltija on toisinaan armottomalla päällä.
Eiköhän tuosta kaiken ollessa tarkastuksessa ns. kunnossa tule SS3000 (Vaativa ajosuoritus) ja päälle vielä SS1000 (Normi settiä). Tuntuisi pitkän päälle parhaalta optiolta.
-Harri.mopomies-
-1 157 081 km (01/06/83 - 03/05/24)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
Re: LT:n osia etsimässä
Laivaan päästy turvaan ,70km/h hätävilkut päällä ,mutta nyt kuskit ja pyörät lämpimissä sisätiloissa.
Turkulainen sniidulla päällä , Vantaalainen korottaa , SS3000+BB1500harrimopomies kirjoitti:Moi!
Voihan rähmä! Joskus sitä sattuu ja tapahtuu! Ilmojen haltija on toisinaan armottomalla päällä.
Eiköhän tuosta kaiken ollessa tarkastuksessa ns. kunnossa tule SS3000 (Vaativa ajosuoritus) ja päälle vielä SS1000 (Normi settiä). Tuntuisi pitkän päälle parhaalta optiolta.
-Harri.mopomies-
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
-
- Timanttiperse
- Viestit: 5010
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP ry, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: LT:n osia etsimässä
Moi!
Toki, toki mikäli kilometrit riittää. BB1500 36h aikaa ja kun on ajettu Gold-tahtia ennen lumisateita ja loppu vielä "paikkailtu", niin eiköhän se ole ihan mahdollista. joka tapauksessa vaativa+perus kombinaatio, vaikkei sitä mitä yritettiin onnistunutkaan. Jotain sentään, ja vielä tietystikin epävirallisesti
-Harri.mopomies-
Toki, toki mikäli kilometrit riittää. BB1500 36h aikaa ja kun on ajettu Gold-tahtia ennen lumisateita ja loppu vielä "paikkailtu", niin eiköhän se ole ihan mahdollista. joka tapauksessa vaativa+perus kombinaatio, vaikkei sitä mitä yritettiin onnistunutkaan. Jotain sentään, ja vielä tietystikin epävirallisesti
-Harri.mopomies-
-1 157 081 km (01/06/83 - 03/05/24)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 231 000 km (03/06/00 - 21/06/23)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-?
IBAF member 14
IBA member 7119
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: LT:n osia etsimässä
Takaisin kotimaisemissa Spotti tosiaan "hävisi" Mjölbyssä yöllä. Löytyi lopulta Tukholman satamassa verskojen taskusta.
Ehkä Turkulainen korottaa vielä lisää... SS3000+BB2500K No ehtoolla katsotaan kuitteja ja mitä ajoja pystyisi hakemaan.
Lisää jorinaa tulossa mutta nyt täytyy valmistautua Vuoden ensimmäisiin kuukausikahveihin
Ehkä Turkulainen korottaa vielä lisää... SS3000+BB2500K No ehtoolla katsotaan kuitteja ja mitä ajoja pystyisi hakemaan.
Lisää jorinaa tulossa mutta nyt täytyy valmistautua Vuoden ensimmäisiin kuukausikahveihin
11/2011-10/2017 183/366
Re: LT:n osia etsimässä
SPOTin pisteistä katsottuna hyvinkin mahdollinen.puuhis98 kirjoitti: Ehkä Turkulainen korottaa vielä lisää... SS3000+BB2500K No ehtoolla katsotaan kuitteja ja mitä ajoja pystyisi hakemaan.
-maukka-
-
- RST-ahteri
- Viestit: 741
- Liittynyt: 08 Kesä 2009, 17:11
- Kerho: iba,porin kpk
- Paikkakunta: turku
Re: LT:n osia etsimässä
Ajoreitti oli nopea.
1.-3.pvä hyvä ajokeli lukuunottamatta 2. pvän kahta kovaa ukkoskuuroa.
4. pvä satoi lähes koko matkan.
5. pvä ajoittaista tihkusadetta saksan puolella.Tanskasta aina Göteboriin asti kuivaa.Göteborista etelään mennessä alkoi kova kaatosade joka muuttui lumikaaokseksi Jönköpin nurkilla.
Saksassa 7 tie Neumunsterin eteläpuolella kokonaan tietyöaluetta. Eli niitä 80km/h(hetkittäin 60km/h) hidastemutkia,jotka sateella vaarallisia.Gold vauhtia pystyy keskimäärin kuitenkin pitämään.
2 tie Hannoverista Berliiniin ilman tietöitä.Hannoverin länsi ja Berliinin itäpuolella taas tietyöpätkiä.
4 ja 9 tiet nopeimpia:ei hidasteita.
8 tie suht nopea.
Puolan moottoritie oli pettymys.Tietulli pysähdyksiä aina kun sai kiihdytettyä edellisestä stopista.Sanoisin että turhaa maksamista 2 rekan ohitustilanteiden seuraamisesta.
Nopeammin olisi päässyt varmaan jotain kinttupolkuja.
PikkuGoldia En lähtisi ajamaan Hannoveriin 7 tietä,vaan alkuun tai loppuun Göteborin lenkki ja Saksassa käännös Neumunsterin nurkilla.
N.230km vajaaksi jääneessä ajosta voisi jossitella loputtomiin.Lumisateen alkaessa käännös olisi pitänyt tehdä heti.
Härkäpäisesti jatkaminen lumisateesta huolimatta oltiin jo niin pitkällä,että jatkaminen mihin suuntaan tahansa olisi ollut mahdotonta.
Hotellia ei kylästä sitten saanut yöllä ihan helpolla.
Ensimmäinen soitto varmisti että huoneita on vapaana.Toinen soitto hotellin ovella kertoikin hotellin olevan kiinni.
Ohi ajanut poliisipartio auttoi ja soitti humalassa olleelle hotellinjohtajalle.
Näin poliisit saivat ovelta huoneen avaimet ja kävivät peittelemässä lumiset matkalaiset nukkumaan.
Ajo muuten meni helposti ei edes väsyttänyt tai mikään paikka puutunut,kun yötauot olivat ruhtinaalliset.
1.-3.pvä hyvä ajokeli lukuunottamatta 2. pvän kahta kovaa ukkoskuuroa.
4. pvä satoi lähes koko matkan.
5. pvä ajoittaista tihkusadetta saksan puolella.Tanskasta aina Göteboriin asti kuivaa.Göteborista etelään mennessä alkoi kova kaatosade joka muuttui lumikaaokseksi Jönköpin nurkilla.
Saksassa 7 tie Neumunsterin eteläpuolella kokonaan tietyöaluetta. Eli niitä 80km/h(hetkittäin 60km/h) hidastemutkia,jotka sateella vaarallisia.Gold vauhtia pystyy keskimäärin kuitenkin pitämään.
2 tie Hannoverista Berliiniin ilman tietöitä.Hannoverin länsi ja Berliinin itäpuolella taas tietyöpätkiä.
4 ja 9 tiet nopeimpia:ei hidasteita.
8 tie suht nopea.
Puolan moottoritie oli pettymys.Tietulli pysähdyksiä aina kun sai kiihdytettyä edellisestä stopista.Sanoisin että turhaa maksamista 2 rekan ohitustilanteiden seuraamisesta.
Nopeammin olisi päässyt varmaan jotain kinttupolkuja.
PikkuGoldia En lähtisi ajamaan Hannoveriin 7 tietä,vaan alkuun tai loppuun Göteborin lenkki ja Saksassa käännös Neumunsterin nurkilla.
N.230km vajaaksi jääneessä ajosta voisi jossitella loputtomiin.Lumisateen alkaessa käännös olisi pitänyt tehdä heti.
Härkäpäisesti jatkaminen lumisateesta huolimatta oltiin jo niin pitkällä,että jatkaminen mihin suuntaan tahansa olisi ollut mahdotonta.
Hotellia ei kylästä sitten saanut yöllä ihan helpolla.
Ensimmäinen soitto varmisti että huoneita on vapaana.Toinen soitto hotellin ovella kertoikin hotellin olevan kiinni.
Ohi ajanut poliisipartio auttoi ja soitti humalassa olleelle hotellinjohtajalle.
Näin poliisit saivat ovelta huoneen avaimet ja kävivät peittelemässä lumiset matkalaiset nukkumaan.
Ajo muuten meni helposti ei edes väsyttänyt tai mikään paikka puutunut,kun yötauot olivat ruhtinaalliset.
11/2011-10/2017 183/366