BB3000 Goldin metsästys jatkuu
Re: BB3000 Goldin metsästys jatkuu
Kevään kultaryntäyksessä 3000Gold Ryhmä "Pannarit" oli tankkaamassa klo 19.02 Ustrup Vestissä. Wesa nyt jo tunnin jäljessä...
Kova yö edessä Wesalla!!
Juha67
Muoks. Tuli aikaero virhe minulla. Mutta pikkasen on kuitenkin jäljessä.
Kova yö edessä Wesalla!!
Juha67
Muoks. Tuli aikaero virhe minulla. Mutta pikkasen on kuitenkin jäljessä.
Viimeksi muokannut juha67, 10 Loka 2011, 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Honda GL 1800 Gold Wing
Muistakaa aika ero, eli Spotti on Suomen ajassa!
Aika hyvin mun mielestä näyttää olevan kuitenkin aikataulussa, ehkä vartin verran myöhässä... Tarkkaa Wesan lähtöaikaa ei ole mulla tiedossa, mutta lienee kai ollut jotain vartin yli kahdeksan Suomen aikaa. Itsellä meni muistaakseni hieman alle 12 tuntia Ustruppiin ja reilut puolituntia Storebaeltin sillalta eli sieltä missä hän näyttää nyt olevan.
Jännä seurata ajon etenemistä... Toivottavasti sade lakkaa Saksassa että pääsee hyödyntämään nopeutta ja Gessun hirmuista tankkia.
Aika hyvin mun mielestä näyttää olevan kuitenkin aikataulussa, ehkä vartin verran myöhässä... Tarkkaa Wesan lähtöaikaa ei ole mulla tiedossa, mutta lienee kai ollut jotain vartin yli kahdeksan Suomen aikaa. Itsellä meni muistaakseni hieman alle 12 tuntia Ustruppiin ja reilut puolituntia Storebaeltin sillalta eli sieltä missä hän näyttää nyt olevan.
Jännä seurata ajon etenemistä... Toivottavasti sade lakkaa Saksassa että pääsee hyödyntämään nopeutta ja Gessun hirmuista tankkia.
Oliko Juha teillä tankkaus paikallista aikaa? Wesan spottihan on Suomen ajassa?juha67 kirjoitti:Kevään kultaryntäyksessä 3000Gold Ryhmä "Pannarit" oli tankkaamassa klo 19.02 Ustrup Vestissä. Wesa nyt jo tunnin jäljessä...
Kova yö edessä Wesalla!!
Juha67
maukka
oltiin Tanskan aikaan 19.02 Ustrupissa tankilla.
Kiva seurata miten Wesan matka etenee verrattuna meidän ajoon.
Yöllä klo 4.40 oltiin Hausenissa yö tauolla.
Juha67
Kiva seurata miten Wesan matka etenee verrattuna meidän ajoon.
Yöllä klo 4.40 oltiin Hausenissa yö tauolla.
Juha67
Honda GL 1800 Gold Wing
Saksan sadetutka:
http://www.wetteronline.de/dldlrad.htm
http://www.wetter.de/deutschland/regenradar/aktuell
Tsekkasin oman kultaryntäysaikataulun, ja lähtö 07:00 Ruotsin aikaa ja Ustrup 18:53, eli Wesa on noin vartin jäljessä.
http://www.wetteronline.de/dldlrad.htm
http://www.wetter.de/deutschland/regenradar/aktuell
Tsekkasin oman kultaryntäysaikataulun, ja lähtö 07:00 Ruotsin aikaa ja Ustrup 18:53, eli Wesa on noin vartin jäljessä.
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Kerho: IBAF
Seuraava pätkä on missä Wesa voi hyödyntää isoa tankkiaan ja jättää yksi tankkaus väliin ns. normi Kultaryntäyksen reittiin.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Kerho: RaMP, IBA Finland
Moi!
Mikäli 1. ajovuorokausi menee haarukkaan 21h 30 min - 22h 30 min, niin homma pysyy vielä hyvin hallinnassa. Itse olen enemmänkin huolestunut mahdollisesta rekkaliikenteestä yöllä ja ylipäätänsä huomisen liikenteestä Saksassa, sillä tällä kertaa ajetaan arkipäivinä. Kultaryntäyksessä ajovuorokaudet ajoittuivat viikonlopulle. Wesa tuli Ustrupiin kohtuu hyvin aikataulussa. Toivottavasti ei tule liikaa sadetta.
-Harri.mopomies-
Mikäli 1. ajovuorokausi menee haarukkaan 21h 30 min - 22h 30 min, niin homma pysyy vielä hyvin hallinnassa. Itse olen enemmänkin huolestunut mahdollisesta rekkaliikenteestä yöllä ja ylipäätänsä huomisen liikenteestä Saksassa, sillä tällä kertaa ajetaan arkipäivinä. Kultaryntäyksessä ajovuorokaudet ajoittuivat viikonlopulle. Wesa tuli Ustrupiin kohtuu hyvin aikataulussa. Toivottavasti ei tule liikaa sadetta.
-Harri.mopomies-
1 229 405 km (01/06/83 - 04/08/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Ei tarvii hakea välikuittia. Ustrup Vest ja suraavana Hildesheimer Börde niin route 2010 antaa nopeimalla matkaksi 388,4 km ja lyhimmällä 386.5 km . Nyt isosta tankista hyvä hyöty
Juha67
Juha67
Honda GL 1800 Gold Wing
Scheleswigin kohdalla on tientukkeita ollut, 11tkm ajettu 66km/h. Muuten tuolla on hyvinkin asiallista nuo keskinopeudet olleet. Alkupään aikaleimoja kun katsoo niin on kyllä reilusti yli seitsemän ollut kello ennenkuin on Kontrolvägeniltä päässyt liikkeelle - tai sitten tiellä liikaa autoja heti ensimmäisellä kymmenellä kilometrillä.
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Kerho: RaMP, IBA Finland
Moi!
Syystä tai toisesta matkanteko on hieman tökkinyt, joten arvioin saapumisajan Hausenin hotellille olevan noin 06.30 suomen aikaa. Mikäli lähtöaika Tukholmasta oli 08.00-08.15, niin 1. ajovuorokauden ajoajaksi tulee rapiat 22 tuntia. Ajoa ei silti ole ainakaan vielä "menetetty". Katsotaan lähtöaika hotellilta ja toivotaan, että arkipäiväaamun liikenne ei ole liian tukkoista.
-Harri.mopomies-
Syystä tai toisesta matkanteko on hieman tökkinyt, joten arvioin saapumisajan Hausenin hotellille olevan noin 06.30 suomen aikaa. Mikäli lähtöaika Tukholmasta oli 08.00-08.15, niin 1. ajovuorokauden ajoajaksi tulee rapiat 22 tuntia. Ajoa ei silti ole ainakaan vielä "menetetty". Katsotaan lähtöaika hotellilta ja toivotaan, että arkipäiväaamun liikenne ei ole liian tukkoista.
-Harri.mopomies-
1 229 405 km (01/06/83 - 04/08/26)-
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici