Wesa on ilmeisesti kuitenkin pysähtynyt Gumslövissä koska sieltä tuli Spotin OK viesti. Sinänsä källin tuntuista tämä moterni tekniikka kun zoomasin lähelle Spotin lähettämään pisteeseen ja valitsin karttapohjan sijaan satelliitti kuvan missä näkyy huoltoaseman pihalla olevat ajoneuvot, tuli tunne että seuraa online Wesan ajoa aloin etsimään kuvasta missä Pannari. http://www.findmespot.com/mylocation/?i ... /12.05177E
Näinhän tilanne ei aivan vielä ole mutta arvatenkin pian, kunhan saadaan IBAF omat satelliitit taivaalle
Kuivassa kelissä mennään . Wesa kertoi tämän päivän olleen hieman tahmeapi kuin eilinen . Pannarin ylemmästä pleksistä toinen kiinnitysruuvi (se missä oli turva kiinnike naville) tippunut ja sitä on joutunut korjaamaan teipillä ja nippusiteillä .
Lisäksi kortin toimivuus ongelmia ollut parissakin paikassa joten ylimääräistä aikaa on palanut näissäkin . Ennen yhtä majoituksessa aikatalun mukaisesti .
Hieno laji , aina olen tykännyt !
Timanttiperse no 1/2017 20/20 ths ,2013 100t km/12kk , 2013 10/10 ths, 2011 GN72 2012,2016,2017
keskimäärin 2878,790km/ajo
Pannarin ylemmästä pleksistä toinen kiinnitysruuvi (se missä oli turva kiinnike naville) tippunut ja sitä on joutunut korjaamaan teipillä ja nippusiteillä .
Wesa pääsee juuri Saksan nopeille teille mutta pleksi voi hidastaa menoa tai se pitää poistaa viipottamasta jos ei ole kunnolla kiinni.
Tarvike ei ole origininaalin veroinen, ei edes kestänyt viittäkymmentä tuhatta. Tai mutteri jäi löysälle kun OnRoad huolto sääti pleksiä shellin pihalla menneellä viikolla. Nyt taitaa varikon varaosaruuvilaatikosta olla jotain hyötyä, kaivetaan sieltä sopivin ruuvi ja sovitellaan tilalle.
Spot on alkanut pelittämään klo 7.08 aamulla Suomen aikaa. Toivottavasti mies ja pyörä ovat riittävässä iskussa, kokemuspohjaisesti tuo Baltian ja Puolan läpiajo syö miestä.
Wesa kertoo toisen päivän sään olleen hyvä. Odottaa nyt hiukan huolissaan tulevaa via baltican röykytystä kuinka paljon ruuveja tippuu matkalle. Lähtö 3. ajo päivään tapahtui suunnitelman mukaisesti klo 7:00. Spotti kuittaukset tulivat eilen tutuilta huoltoasemilta yhtä lukuunottamatta joka näytti olevan keskellä autobahnaa. Olisko olut paikka missä piti korjata pleksiä?.
Oderjoki ylitetty ja samalla siirrytty Saksasta Puolaan. Hieman myöhemmin saattaa paikallinen sunnuntain paluuliikenne hidastaa menoa. Baltian läpiajo yöaikaan on yleensä liikenteen puolesta hiljaista. Toki tarkkana on syytä olla.
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Pozanin korkeudelta tuli Spotin OK viesti ja täplä on huoltoaseman kohdalla joten tauko paikalla ja koska se oli tämän päivän toinen spot-viesti arvelen että ensimmäinen legi oli noin 358km ja aikaa oli kulunut 3h14m. Tuosta voi päätellä ettei moottoritiellä ole ruuhkaksi asti liikennettä.
Puolan pääkaupunki Varsova lähestyy. Siellä siirrytäänkin Via Balticalle (E67), jota pitkin ajetaan loppumatka Tallinnaan. Tietämättä Wesan tarkkaa reittisuunnitelmaa, niin vaihtoehtonahan on oikaista Lomzan kautta tietä S 61 tai kiertää E67-tietä Bialystokin "kulman" kautta. Kilometrien riittävyys varmaankin ratkaisee em. reittivalinnan. Via Baltica on suunniteltu joskus tulevaisuudessa kulkemaan Lomzan kautta suoraan Suwalkiin. Bialystok-Augustow väli on paikoin mutkikas ja hidas eikä sitä ole suunniteltu nykyiselle valtavalle rekkaliikenteelle.
Bialystokin "kulman" kautta näyttää Wesa ajaneen ja pysähtyneen ottamaan kuitin kulmapisteestä. Baltian läpiajo on vuorossa yön aikana onneksi sääennusteet lupaavat vielä kelvollista ajokeliä.