Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Alustava kiinnostus mutkatiereittiä kohtaan heräsi, voipi olla että lähden porukkaan.
IBAN #17797
-
harrimopomies
- Timanttiperse
- Viestit: 5165
- Liittynyt: 12 Maalis 2009, 08:32
- Kerho: RaMP, IBA Finland
- Paikkakunta: Turku
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Moi!
Säätiedotuksessa ovat luvanneet kesäisiä lämpötiloja ensi viikolle, joten eiköhän tänne tänne pitäisi lähteä. Käsi ei kylläkään ole vielä missään "Ironbutti kunnossa", mutta sitä tulisi hiukan rasittaa kevyillä yhtäjaksoisilla harjoitteilla, joten lyhyttä ajoa, pieni tauko ja taas ajoa. Eiköhän sitä kuitenkin Vääksyyn ja takaisin selvitä, kun kaikessa rauhassa mennään.
-Harri.mopomies-
Säätiedotuksessa ovat luvanneet kesäisiä lämpötiloja ensi viikolle, joten eiköhän tänne tänne pitäisi lähteä. Käsi ei kylläkään ole vielä missään "Ironbutti kunnossa", mutta sitä tulisi hiukan rasittaa kevyillä yhtäjaksoisilla harjoitteilla, joten lyhyttä ajoa, pieni tauko ja taas ajoa. Eiköhän sitä kuitenkin Vääksyyn ja takaisin selvitä, kun kaikessa rauhassa mennään.
-Harri.mopomies-
1 226 545 km (01/06/83 - 22/06/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
S-DK-D-PL-DDR-CS-A-T-FL-CH-F-E-AND-CZ-N-NL-B-L-I-V-RSM-MC-GB-IRL-GR-TR-BG-RO-SK-LT-LV-EST-SLO-HR-BIH-RUS-BY-SCG-MK-AL-UA-SRB-MNE-GBZ-MA-P-M-MD-TN-KZ-KS-TJ-UZ-RKS-CY-IS-FR-GE-AM-AZ-GBJ-GBG-MGL-DZ-NMK-RCH-RA-USA
IBAF jäsen 14
IBA USA member 7119
Veni, vidi, vici
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Tosi vilkkaan näköinen paikka oli tuo kanavan kahvila. Käin royalilla Ikalisten kylpylässä vanhojen pyörien kokoontumisessa, poikkesin sivuvaunu suzuki miehen opastuksella paikalle. Kilsoja tuli n. 930, piti teatraalisesti lisätä enkleberttiin vähän ilmaa, että ois ollu "vaikeuksia matkalla". Ei pääse paikalle, vaimo oli tilannu jonkun matkan kreikkaan samaan aikaan.
-
Timo Räsänen
- Tinatakamus
- Viestit: 69
- Liittynyt: 26 Touko 2010, 15:49
- Kerho: IBA
- Paikkakunta: Espoo
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Joo, mahdollisesti,, jos vaan pääsen töistä irtaantumaan.Jouoksa kirjoitti:Olisiko alustavasti kiinnostusta ajaa (sää varauksella) hieman pienempiä, mutta hyväkuntoisia asfalttiteitä?Lähtö klo 14:00 Lohjan ABC ja ajoaika yhdellä kahvitauolla 4 tuntia, eli perillä Vääksyn kanavalla klo 18.
SS1000, BB1500, SS2000K, BB1500G, SS1000F, BB1500F, SS2000F, BB2500, SS1600k, SS2000, BB2500G,SS3000B,AR2012 ,SS3000, BB3000G, Nordcap-Gibraltar, SS5000, 10ths, DUSTY_BUTT_SS1000, Jääperse, Rataperse
4b:61:74:6f:2c:2c:20:74:6f:69:6e:65:6e:20:4e:1f:52:54:54:49:21
4b:61:74:6f:2c:2c:20:74:6f:69:6e:65:6e:20:4e:1f:52:54:54:49:21
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Yes. Lohjan ABC klo 14:00. Jos joku haluaa lähteä samaa matkaa, mutta ei ehdi kahdeksi, niin soita mulle 0400-637637, niin odotellaan. Voidaan pitää kahvitauko förskottina ja ajetaan sitten suoraan kuudeksi vääksyyn.
-
Timo Räsänen
- Tinatakamus
- Viestit: 69
- Liittynyt: 26 Touko 2010, 15:49
- Kerho: IBA
- Paikkakunta: Espoo
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Meni mopoilusuunnitelmat päällekkäin pirttihirmun töiden kanssa ja en sitten pääsekkään tapaamiseen (enkä ss2000k:lle lauantaina) 
SS1000, BB1500, SS2000K, BB1500G, SS1000F, BB1500F, SS2000F, BB2500, SS1600k, SS2000, BB2500G,SS3000B,AR2012 ,SS3000, BB3000G, Nordcap-Gibraltar, SS5000, 10ths, DUSTY_BUTT_SS1000, Jääperse, Rataperse
4b:61:74:6f:2c:2c:20:74:6f:69:6e:65:6e:20:4e:1f:52:54:54:49:21
4b:61:74:6f:2c:2c:20:74:6f:69:6e:65:6e:20:4e:1f:52:54:54:49:21
-
Timo Räisänen
- Jaloteräskankku
- Viestit: 4207
- Liittynyt: 07 Maalis 2009, 22:34
- Kerho: IBAF
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Paikalla oli hienon syyssään houkutteleman ennätysjoukko teräsperiä. Paikan päällä oli vieraita Australiaa myöten ja suuri joukko muita maailman matkaajia.
Spotti ei anna oikeaa kuvaa meidän reitistä Vääksyyn. Navigaattori oli laitettu pusikko asetuksin ja tultiin sora- ja metsäteitä pitkin MP-Maailman testipyörillä. Janne veti letkaa naviin luottaen "tästä menee reitti vaikka sitä ei heikompi uskois" ja pyörät näytti etapin jälkeen niittokoneilta.
Paluu matkalla suoritettiin toimintasädemittaus ajamalla tankit kuiviksi että tiedetään mihin asti niillä oikeasti pääsee.
Spotti ei anna oikeaa kuvaa meidän reitistä Vääksyyn. Navigaattori oli laitettu pusikko asetuksin ja tultiin sora- ja metsäteitä pitkin MP-Maailman testipyörillä. Janne veti letkaa naviin luottaen "tästä menee reitti vaikka sitä ei heikompi uskois" ja pyörät näytti etapin jälkeen niittokoneilta.
Paluu matkalla suoritettiin toimintasädemittaus ajamalla tankit kuiviksi että tiedetään mihin asti niillä oikeasti pääsee.
Jäähdyttelevä Patarautahanuri
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Vääksyn Majakkapaviljonki on hieno paikka.
Sää oli sopiva.
Seura oli erinomaista ja sitä oli riittävästi.
MP Maailman testipyörillä siirtyminen Keravalta Vääksyyn tapahtui aika monen mutkan kautta.
Kaikkea kokeiltiin mitä keskiverto matkaenskan käytöltä voi odottaa. Suohonupotus jätettiin tekemättä. Tällä kertaa testissä ollut kalusto oli enemmän aikuiseen makuun, vähän niinkuin tämä rautaperse-harrastuskin. Onkohan minun ajotyylissä jotain vikaa kun takana tulleen pyörän valot levisi takapyörän sylkemästä kivisuihkusta ja kaksi peliä hyytyi alle paluumatkalla bensanpuutteessa ennen Keravaa
?
Wesa
Sää oli sopiva.
Seura oli erinomaista ja sitä oli riittävästi.
MP Maailman testipyörillä siirtyminen Keravalta Vääksyyn tapahtui aika monen mutkan kautta.
Kaikkea kokeiltiin mitä keskiverto matkaenskan käytöltä voi odottaa. Suohonupotus jätettiin tekemättä. Tällä kertaa testissä ollut kalusto oli enemmän aikuiseen makuun, vähän niinkuin tämä rautaperse-harrastuskin. Onkohan minun ajotyylissä jotain vikaa kun takana tulleen pyörän valot levisi takapyörän sylkemästä kivisuihkusta ja kaksi peliä hyytyi alle paluumatkalla bensanpuutteessa ennen Keravaa
Wesa
Re: Syyskuun kuukausitapaaminen torstaina 9.9
Alkaa pikku hiljaa valjeta gessun valtaisan suosion salaisuus...Timo Räisänen kirjoitti: Paluu matkalla suoritettiin toimintasädemittaus ajamalla tankit kuiviksi että tiedetään mihin asti niillä oikeasti pääsee.
Tulin illalla kotiin gessulla niin, että ajotietokoneen mukaan ajoin viimeiset 35 kilometriä ilman bensaa. Tulee ajaminen halvaksi, kun liikkuu noin liukkaasti ilman polttoainetta.
Testi jatkuu aamulla, katsotaan "kuinka kauas mopolla pääsee ..."
-enduro-janne-