Sivu 12/28

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 23 Huhti 2016, 20:51
Kirjoittaja Zoltan
Valmiina suunnitelemaan mistä kaivetaan :

https://www.flickr.com/photos/zoltaniba ... ed-friend/

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 25 Huhti 2016, 19:32
Kirjoittaja Timo Räisänen
Mitä noilla muovimansikoilla tehdään ajossa?

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 25 Huhti 2016, 19:44
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Timanttia on taas ilmeisen kovasti (antaumuksella) metsästetty ja kuulema kohta puolin alkaa mopon kotiutusmatka...

Jos ja kun tuo timatti-taso on aikanaan plakkarissa, niin syväkumarrus on se sen verran hurjaa touhua :o

-Harri.mopomies-

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 25 Huhti 2016, 20:01
Kirjoittaja Zoltan
Mansikat maistuivat ja suunnitelma valmistui viimeistä koordinaattia myöten . Suunnitelman mukaan käynti Ranskan maalla kääntymässä riitävän pitkällä ja Gold-ajon mittaisena . Lähtöajaksi valikoitui puoliltapäivin sunnuntaina jolloin välttettäisiin Barcelonan ruuhkat. Koukku Almerian kautta rantatielle tarjosi merimaiseman ja sekä maapuolen valomeren yön pimedessä.
Tasalämpöisestä ajosta oli turha haaveilla kun lämpötilaero muodostui 23 asteeksi välille +29-6 C . Sadevarusteita ei matkaan ottettu luottaen Forcaan , tosin Gironassa tuli hienoista lyhytaikaista tihkua visiiriin , Ennen Barceloonaa varoitelttiin kovasta tuulesta ja niinhän sitä sitten tulikin ja alkoi heiluttelemaan pyörää ja kyydissä olijoita oikein kunnolla.No samanlaista olen kokenut ennenkin joten vauhtia pitämällä heiluen eteenpäin mentiin. Barcelonan kohdalla rauhallista keliä mutta lähellä Ranskan rajaa jo ennenn kuin alkaa avarammat seudut Ranskan puolella oli puuskat sellaisia ettei pyörä meinannut pysyä enää omalla kaistalla. Onneksi liikenne oli aika hiljaista .La Jonquerassa kuitti ja takaisin päin ja varoitus taluilla takaisin päinkin varoitti vaarallisen kovasta tuulesta 30km.
Aamulla pikku lisäkilometrit varmistukseksi matkan riittävyyden takuuksi ja aikaa jäi vielä reilu tunti ylikin .Täysiä tankillisia pääsi ajamaan joten matka joutui ja maisema vaihtui hyvää tahtia.
Päiväunet maistui ja nyt lähdemme tarkistamaan ravintoloiden ruokalistoja .

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 27 Huhti 2016, 22:43
Kirjoittaja Zoltan
Kultakaivokselta lähdetty siirtymään kohti pohjoisen kaivoksia. Tänään mukavaa puolen perseen matkavauhtia edetty Foreca suunnittelulla.

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 27 Huhti 2016, 23:04
Kirjoittaja Timo Räisänen
Taukopaikka on valittu nimen perusteella? Zamora ja Gomorra vai mikä se hurvittelupaikka oikein on?

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 29 Huhti 2016, 20:37
Kirjoittaja Zoltan
2500km siirrytty kohti pohjoista. Mikään ei ole sen hienompaa kuin Pariisin kevät.Huomenissa yritetään bongata kultaryntääjiä Saksanmaalla.

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 01 Touko 2016, 01:37
Kirjoittaja Timo Räisänen
Näittekö kullan huuhtojia?

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 02 Touko 2016, 11:22
Kirjoittaja Zoltan
Kullanhuuhtojat menneen eteenpäin vaskooliensa kanssa ennenn kuin turistirytmillä päästiin kohtaamispaikalle . Yksi olisi ollut jäljellä tavattavissa mutta laskettiin sekin karkuun. Travemunde-Helsinki väli helppo legi kun kovaäänisistä tuli ilmoitus koska syödään taas . Formulakisatkin tuli katseltua sängyssä makoillen . On se leppoisa tapa siirtyä kun meri oli tyyni eikä paatti keikkunut .
Paperityöt odottaa mutta lähtökuopissa ollaan ja timantin metsästys jatkuu edelleen .

https://spotwalla.com/locationViewer.php?id=253

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 21 Kesä 2016, 15:00
Kirjoittaja Zoltan
Timantin metsästys halvaantunut pakkoloman johdosta.