Sivu 13/28
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 21 Kesä 2016, 20:40
Kirjoittaja OW-377
YT-neuvottelut käynnissä Berliinin Moottori Werstaan kanssa?
-Kaitsu-
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 23 Kesä 2016, 18:04
Kirjoittaja Zoltan
OW-377 kirjoitti:YT-neuvottelut käynnissä Berliinin Moottori Werstaan kanssa?
-Kaitsu-
Berliini pysynyt hiljaisena ja jäljet päättyvät rantaan..........................
http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0
Juhannuskoivutkin tuli hankittua .
https://www.flickr.com/photos/zoltaniba ... ed-friend/
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 25 Kesä 2016, 19:06
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Onko selvinnyt mitään tarkempaa syytä Baijerilaisen hyytymiselle? Vai ymmärsinkö jälleen jotain väärin
-Harri.mopomies-
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 25 Kesä 2016, 21:49
Kirjoittaja Zoltan
harrimopomies kirjoitti:Moi!
Onko selvinnyt mitään tarkempaa syytä Baijerilaisen hyytymiselle? Vai ymmärsinkö jälleen jotain väärin
-Harri.mopomies-
Laatuvika sanottiin ennen kuin edes kaikkia testejä oli tehty . Neljäntenä päivänä jätin soittopyynnön mutta ei soittoa kuulunut . Mitään hälytysvaloja ei näkynyt ja lämmöt kohdallaan.Tarkistin itse öljyn tason ja tikussa ei näkynyt mitään.
Edellisen päivän huoltolaskussa kumminkin veloitettu 5l ? Annan BMW.n liikkuvuustakuun hoitaa Jussin jälkeen asiaa .
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 27 Kesä 2016, 13:53
Kirjoittaja Timo Räisänen
Tarkistin itse öljyn tason ja tikussa ei näkynyt mitään.
Edellisen päivän huoltolaskussa kumminkin veloitettu 5l ?
Mitä öljyä ovat mahtaneet koneeseen laitaa, epäilen very virgin olive oil, kun savutti niin lyhyen käytön jälkeen?
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 30 Kesä 2016, 21:38
Kirjoittaja Zoltan
Ei hätiä mitiä ! Tänään saatu uudenkarhea Baijerilainen alle ja timantin metsästys pääsee jatkumaan .
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 02 Heinä 2016, 19:38
Kirjoittaja Zoltan
Uudenkarhea Baijerilainen kuskannut mukavasti katselemaan Suomen ääripisteitä. Vielä yksi paikka bongaamatta. Cafe Compassin terassilta saatiin varmaa tietoa " Eilen oli kaksi motoristia tulleet Nuorgamista ja Hankoon menossa"
Ketkä tunnustavat ?
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 27 Heinä 2016, 16:13
Kirjoittaja Zoltan
100 IBA ajoa ajettu ja timanttitason maksu maksettu

Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 27 Heinä 2016, 16:44
Kirjoittaja smyypeli
Onnittelut Ilpo!!!
Ja kaikki sitä paljon puhuttua linnunmaitoa...
Jarna ja Petri
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 27 Heinä 2016, 19:31
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Epäviralliset onnittelut!
Ehkäpä muutaman vuoden kuluttua tuohon pääsen, ehkä...(vielä ainakin on yritystä).
-Harri.mopomies-