Sivu 15/28

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 06 Elo 2016, 16:43
Kirjoittaja Zoltan
11 kohdetta bongattu ja Foreca suunnittelu toimii

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 06 Elo 2016, 18:59
Kirjoittaja Zoltan
Ylämäki kiivetty ja nyt lähdetään laskettelemaan alamäkeä

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 07 Elo 2016, 10:36
Kirjoittaja Zoltan
Spotti näköjään jäi pulttaamatta kun vuorokausi vaihtui, mutta kaikki kaupungit löytyi ja Kuopiosta jäi tankkauskuitti saamatta . No viereisestä mittarista sai nollakuitin kumminkin .Ylämäki vaatii enemmän mousson loussonia . Ylöspäin kulutus 5,7l/100Km ja alaspäin pääsi 5.0l/100km . Tonniviissatanen F ei ole ihan helppo ajo ainakaan työviikon jälkeen yötävasten lähtiessä . 19 kaupunkista kuittien poimiminen myöskin vie oman aikansa .
Lähtöpaikka pitää vielä arpoa pitkän tikun vedolla, Turku vai Helsinki ?

Ps .Taidetaan ottaa päikkärit tänään .

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 07 Elo 2016, 11:34
Kirjoittaja JMJH66
Zoltan kirjoitti:Spotti näköjään jäi pulttaamatta kun vuorokausi vaihtui, mutta kaikki kaupungit löytyi ja Kuopiosta jäi tankkauskuitti saamatta . No viereisestä mittarista sai nollakuitin kumminkin .Ylämäki vaatii enemmän mousson loussonia . Ylöspäin kulutus 5,7l/100Km ja alaspäin pääsi 5.0l/100km . Tonniviissatanen F ei ole ihan helppo ajo ainakaan työviikon jälkeen yötävasten lähtiessä . 19 kaupunkista kuittien poimiminen myöskin vie oman aikansa .
Lähtöpaikka pitää vielä arpoa pitkän tikun vedolla, Turku vai Helsinki ?

Ps .Taidetaan ottaa päikkärit tänään .
Mutta linnunmaitoa kuitenkin ...?

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 10 Elo 2016, 11:29
Kirjoittaja Zoltan
JMJH66 kirjoitti:
Mutta linnunmaitoa kuitenkin ...?
Sitäpä juuri ja varsinkin Jyväskylä-Seinäjoki väli missä ajettiin vasten sakeaa sumuseinää aamuyöllä.
Foreca suunnittelu käynnissä seuraavaa tonnin Finland ajoa varten . Tosin jos sen ajaisi talviajona niin saisi kaksi ajoa samalla

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 20 Elo 2016, 08:33
Kirjoittaja Zoltan
Metsästys jatkuu tänään ...............Foreca suunnittelu saatu loppuun ja ajon aloitus ajasta tehty päätös . Startti puolenpäivän jälkeen . Foreca tarjoaa erinomaista ajosäätä joten suosittelen massiivista ajoviikonloppua kaikille .

http://share.findmespot.com/shared/face ... YjMUMPQ7O0

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 21 Elo 2016, 14:05
Kirjoittaja Zoltan
Kotimaan kaivokset koluttu tyhjäksi ja suljettiin tältä vuodelta. Foreca suunnittelu osui täysin nappiin vaikka Risto S oli kahvireissulla joutunut kaatosateeseen Oulussa pari tuntia ennen minun ajoitusta . Hieno täysikuu ja kuutamo valaisi tunturia komeasti Isolla-Syötteellä . Hotelli mennyt kymmeneltä kiinni mutta mäen juurelta sai polttoainekuitin .
Eläimiä oli sitten joka lähtöön tien varrella ,niin eläviä kuin kuolleita , kuin myös siivekkäitä säikyttelemässä motoristia . Persajajia saattoi olla liikkeellä enemmänkin kuin ne kaksi veljestä mitkä aamusta olivat lähteneet . Kuka tunnustaa yöllä pimeydessä ajaneensa Kajaanin yläpuolella minua vastaan kohti Raatteentietä ? Kolme valoa keulassa, kaksi pienempää sivuilla ja iso keskellä , varmasti persajaja ei siellä kukaan muu liiku tuohon aikaan yöstä .
Tulipahan yöllä todettua että näissä kuva-ajoissa olisi hyvä olla varakamera mukana jos vaikka kännykästä loppuu virta tai jotain muuta vauriota abaraattiin tulee . No puolen tunnin lataus pimeässä Raatten yössä auttoi ja kuvat sai otettua sieltäkin . Hirveät sumurintamat tähän aikaan yöllä ja seassa sitten elukoita, 2,1 km hirvivaara merkki ja kun se loppuu uusi merkki 4,1 km ja sitten ilmoitus hirviaidan loppumisesta ......muutama turhakin jarrutus tuli tehtyä ja siitten kaksi tosi tarpeellista . Alle polven korkuisiille en jarrutellut .
Helsingistä aloitus ja Porvooseen lopetus antaa vaativuutta SS1000 Finlandille kun matkasta muodostui tällä variantilla varmuudella riittävän pitkä jos asian lievästi ilmaisee. Navin logi antoi matkaa 1905km ja aikaa jäi 44min jäljelle . Tosin aloituskuittaukset oli varmuuden vuoksi oteetu myös vanhasta pääkaupunkista mikä antoi varmuusmarginaalia jos sitä olisi tarvinnut . Kiitos Wesalle suuntaa antavasta paketista mutta en olisi uskonut että tonninen on näin kokopäiväinen ajo.

Metsästys jatkuu ulkomaan kaivoksilla heti kun nuo hiilikasat on saatu lempattua ruumaan ;)

Ps. eduskunta talo on piilottettu niin hyvin ettei siitä saa kuvaa , onneksi Olavinlinna ei ollut sumun peitossa .

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 26 Elo 2016, 19:31
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!

Edelleenkin menestystä metsästykseen! Kyllä tämä vielä tavoitteena on. Kun Zoltan kuittaa tuon timantti-tason niin meikäläinen voikin sitten jatkaa tätä ikuisuusketjua :lol:

-Harri.mopomies-

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 26 Elo 2016, 21:05
Kirjoittaja Zoltan
harrimopomies kirjoitti:Moi!

Edelleenkin menestystä metsästykseen! Kyllä tämä vielä tavoitteena on. Kun Zoltan kuittaa tuon timantti-tason niin meikäläinen voikin sitten jatkaa tätä ikuisuusketjua :lol:

-Harri.mopomies-
Tämä ei ole mikään ikuisuusketju niinkuin tuo " Aurajokikokoontumiset keskiviikkoisin Turussa " ;) Lukitaan kun /jos timantti löytyy :mrgreen:

Odotellaan kuuskyttyräiseen voimanlähdettä ja sitten..............................

Re: Timantin metsästystä

Lähetetty: 26 Elo 2016, 23:15
Kirjoittaja Sypa1
Tuon moottorin vaihdon nopeuden vuoksi BMW jäi pois formuloista. Ei riittänyt se että uusi moottori tulee ensi ajokaudelle :D