Juurikin saavuttiin Renfellä isolta kirkolta (Lue Malagasta) takaisin Fugeen. Tuo A-7000 on suosittu ns. Colmenarin lenkki (Jorinoita aikaisemmin). Siitä matkan varrella olevan ravintolan kohdalta haarautuu kohtuu mielenkiintoinen reitti MA-166, MA-3111 sekä lopuksi A-7001 Oliaksen kautta takaisin Malagaan.
Minun mielestäni ne tiukimmat mutkat siellä A-366 tiellä ovat välillä: Yunquera-Jorox-Aloizana. Kaikki tyyni, hieno tie. Voihan se olla niinkin että itse muistan nuo kylät ns. väärinpäin, joten lienee ajettava tuo jossain vaiheessa toisin päin ja tarkistettava tilanne
PS. Sunnuntaina olisi klo 12.00 tarjolla Costa Ridersin lounasajelu johonkin lähiseudun kohteeseen. Lähtöpaikkana toimii Camping Fuengirolan vieressä sijaitseva BP:n huoltoasema:
Estacion De Servicio BP El Castillo. Porukoilla on ajelut keskiviikkoisin klo 11.00 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin klo 12.00 parikin kertaa olen saannut kutsun tulla mukaan, joten sunnuntaina sitten sinne. Luonnollisestikin jotain jorinoita palstallekin. Huomenna ei ehdi...
-Harri.mopomies-