Sivu 3/9
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 09 Huhti 2019, 12:25
Kirjoittaja Zoltan
harrimopomies kirjoitti:Moi!
Paha sanoa, mutta eiliseen iltaan mennessä oli jo viisitoista ilmoittautunutta
-Harri.mopomies-
Kysytäänpä selkokielisesti . Montako pyörää ja montako osallistujaa on ilmoittautunut ? Tässä etätyötä rallimestarille .
https://www.foreca.fi/Spain/Fuengirola/10vrk
Ilmoista ei pitäisi homman ainakaan olla kiinni .
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 09 Huhti 2019, 18:06
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Vastauksia:
1. 15 mopoa ja henkilöä. Hyvät mahdollisuudet tehdä uusi ennätys.
2. Ei tietoa, kovin on lumista...
3. Un solo (G+K)
Lukijan vastuulle jää miettiä mikä liittyy mihinkin
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 10 Huhti 2019, 09:14
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Kun on kysytty, niin vastaillaan elikäs ralli täyttää siinäkin mielessä kansainvälisen rallin kriteerit että ilmoittautuneita ulkomaalaisia on tällä hetkellä seuraavasti:
* Ruotsalaisia kolme.
* Saksalaisia kolme.
* Brittejä yksi.
Sekä suomalaisia kahdeksan.
Siinä mielessäkin tilanne on hyvä että kotimaisia osallistujia on jo nyt ilmoittautunut enemmän kuin ulkomaalaisia
Mikäli et ole koskaan osallistunut tälläiseen ralliin, niin olisiko nyt aika tehdä sekin ?
Vielä mahtuu mukaan. Ilmoittautumisaikaa on toukokuun loppuun. Käytännän järjestelyistä johtuen ilmoittautumisaikaa ei tulla jatkamaan, joten ole ajoissa liikenteessä.
Mielenkiinnon/tilannetiedon ylläpitämiseksi päivittelen ilmoittautuneiden määrää tälle foorumille silloin tällöin.
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 08 Touko 2019, 12:42
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Ilmoittautumistilanne tällä hetkellä (8.5.2019):
* Suomalaisia yhdeksän.
* Ruotsalaisia kolme.
* Saksalaisia kolme.
* Brittejä yksi.
Mukaan siis vielä mahtuu.
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 12 Touko 2019, 21:10
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Rallityöryhmä pj:llä täydennettynä piti Skype-kokouksen jossa käsiteltiin myöskin ralliin ilmoittautuneiden määrää. Sekaannuksen ja virhellisen käsityksen vuoksi ulkomaalaisten osallistuminen on toistaiseksi epävarmaa. Elikäs, ilmoittautuneita on tällä hetkellä kymmenen kuljettajaa ja yksi takapenkkiläinen. Kovasti kaivattaiisiin lisää osallistujia, sillä nyt ollaan minimi lukemassa sen suhteen onko mielekästä rallia ylipäätänsä järjestää. No, päätimme että valmistelutöitä jatketaan edelleen ja ilmoittautumisaikaa jatketaan aina 17.6.2019 asti. Koska kyseessä on IBA Scandinavia Ralli, niin kynnys Rallin peruuttamiseksi on korkealla. Käytännössä kaikki valmistelutyöt tehdään siinä mielessä että Ralli järjestetään.
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 19 Touko 2019, 18:02
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Rallikohteita on bongattu oikein "tuelta" ja Maakuntia on kierretty jokunen, eli lähes 3500 km tämän projektin tiimoilta ja vielä riittää ajettavaa. Valmistelut siis etenevät aikataulussa. Ilmoittautuneita kaivataan edelleen lisää
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 29 Touko 2019, 12:12
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Maastontiedustelu oli menneiden viiden vuorokauden aikana kiivasta ja nyt on lähes valmista. Vaatimattomat 11 tankillista on palannut bensaa ja vielä tankillinen tai pari menee tämän projektin merkeissä

Ennen viimeisien kohteiden (4 kpl) bongausta täytyy tehdä välillä jotakin muutakin, tosin sekin liittyy ajamiseen
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 06 Kesä 2019, 15:52
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Kaikki kohteet on nyt kuvattu ja laaja maastontiedustelu on sitä myöten päättynyt. Vielä lopullinen pisteytys sekä ns. kirjakokous ja tuttuun tyyliin tarvittaessa jotain pientä hienosäätöä. Lomakauden päätteeksi (25-28.7.2019) varsinainen rallitapahtuma.
Vielä on reilun viikon verran aikaa ilmoittautua ralliin (17.6.2019).
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 14 Kesä 2019, 08:33
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Ns. kirjakokous oli ja meni. Järjestelyt etenevät suunnitelman mukaisesti. Ilmoittautuneita tällä hetkellä seitsemän kuljettajaa ja yksi takapenkkiläinen. Vielä on pari vuorokautta aikaa ilmoittautua.
-Harri.mopomies-
Re: IBA Scandinavian Rally 2019
Lähetetty: 14 Kesä 2019, 08:36
Kirjoittaja sf1234
Moro nääs!
Yksi rally aloittelija Tampereelta myös mukana.
Tärkeintä ei ole voitto vaan jalo juoma!
-Sr