Re: Kultaryntäys 2015
Lähetetty: 09 Touko 2016, 15:19
Antin porukassa ajelleena voin sanoa, että helatorstain ajankohta sopi tänä vuonna hienosti useamman päivän ajolle 
Reissu sujui myös aivan mahtavassa kelissä koko matkan, ei tippaakaan sadetta
lämpöä sitä vastoin välillä jopa liikaakin 
t. Jussi
Reissu sujui myös aivan mahtavassa kelissä koko matkan, ei tippaakaan sadetta
t. Jussi