Sivu 6/28
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 09 Loka 2015, 13:52
Kirjoittaja Timo Räisänen
Taitaa metsästys jatkua kun
spotti liikkuu kohden etelää.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 10 Loka 2015, 10:24
Kirjoittaja Timo Räisänen
Taitaa olla pimeän timantin metsästys mielessä kun Rotterdamia kohden on reitti suuntautunut. Rotterdamin Ränni ja Romu on paikka mistä voi ostaa mitä tahansa, jopa (vähän) käyettyjä siltoja on ollut myynnissä.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 10 Loka 2015, 20:21
Kirjoittaja WesaH
Veikkaisin, että vaimo lähettänyt miehen hakemaan laatuviiniä Ranskasta ja tuoretta patonkia.
T. Wesa
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 11 Loka 2015, 11:33
Kirjoittaja Timo Räisänen
Spotista oli kuulemma paristo hyytynyt ja sitä metsästetään seuraavilta pysähdyspaikoilta mutta suunta on kuulemma pohjoiseen.
Samalla on tarkoitus suorittaa ensi kevään kultaryntäyksen ennakkosuunnittelua, tietyöt Hampurin ja Köpiksen kohdalla ovat kuulemma massiiviset ja hidastavat menoa, joten tarvetta vaihtoehtoiselle reitille olisi olemassa.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 17:39
Kirjoittaja Zoltan
Timanttia metsästetty kahdeksasta maasta ja lämpötilat vaihtelivat plussalla 4-19 C välillä.
Aloitin SS1600K.lla ja jatkoin SS tonniin ,sitten seuraavaksi SS2000K-BB1500-SS2000-SS3000K-BB1500G-BB2500G-SS3000-SS5000K ja viimeeksi vielä sokerina pohjalle tuli toinen SS3000K .Kaikki täysin ajettu mutta kokonaan suunnittelematta .
Enemmille suorituksille ei ollut aikaa tällä reissulla .
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 19:11
Kirjoittaja Jouoksa
Näin sitä Amerikan malliin... Onneksi olkoon meidän nuorelle kapinalliselle
Sääli ettei aika riittänyt kerralla kaikkiin merkkeihin.
Tälläiset retket ovat ihanteellisia kerhon talouden kannalta. Yksitoista ulkomaan tarkastusmaksua ja vielä korotettuna jos kuittien koordinaatit unohtui.

Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 19:23
Kirjoittaja JMJH66
Zoltan kirjoitti:Timanttia metsästetty kahdeksasta maasta ja lämpötilat vaihtelivat plussalla 4-19 C välillä.
Aloitin SS1600K.lla ja jatkoin SS tonniin ,sitten seuraavaksi SS2000K-BB1500-SS2000-SS3000K-BB1500G-BB2500G-SS3000-SS5000K ja viimeeksi vielä sokerina pohjalle tuli toinen SS3000K .Kaikki täysin ajettu mutta kokonaan suunnittelematta .
Enemmille suorituksille ei ollut aikaa tällä reissulla .
Joo-o, ymmärtäisin, että on lähdetty ajamaan SS500K, jossa ensin täyttyi luonnollisesti SS1600K, sitten SS1000 jne aina SS3000K:hon asti, mutta sitten jatko, miten se siitä eteni suoraan BB1500G, vai tuliko sopivasti taukoja etsien tuollainenkin yhdistelmävaihtoehto (alusta SS1600K ja perään tuo BB1500G)?
Mutta mikä on sitten lopputulema, SS5000K + 1000 kilsaa turistiajoa loppuun vai mitä?
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 19:38
Kirjoittaja Jouoksa
Olisko SS2000 ja SS3000k väärinpäin listassa? Tuskinpa kolmannen vuorokauden aikana on ehditty Euroopan liikenteessä ajaa 3000 km 24:ssä tunnissa, keskinopeudella +125km tunnissa, vaikka ei se ihan mahdotontakaan ole.
Jos ehditty, niin sitten loppu lista pitäisi ehkä olla muotoa: 1500G, 2500KG, 3000K ja sitten lopuksi kaikki 3 vrk:ta yhdessä eli ensin SS3000 ja sitten 5000K. Ja loppuun viimeiset 36 tuntia jossa se toinen 3000K.
Ps. Taisimpa sortua ajatusvirheeseen... Kyllä se Zoltanin listaus voi olla oikein, sillä toki ensimmäiseen SS3000K:hon voi hyödyntää jo toisen vrk:n tunteja ja kilometrejä.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 19:39
Kirjoittaja Timo Räisänen
Arvelen ettei kukaan tiedä mitä ajoja tuosta syntyy ei edes seppä itse
Goldilla oli tarkoitus kuulemma aloittaa mutta Köpiksen ja Hampurin tietöistä aiheutuneet ruuhkat sotkivat aikataulua niin paljon että sitten alettiin ajamaan vaiston varassa, tie vei miestä..
Hampurin kierto idänpuolelta suunniteltiin lennosta, jotta saataisiin kokemusperäistä tietoa tulevaan kultaryntäykseen. Siitä saadaan varmaan tietoa mutta ensi kommentit oli että oli Hampurin ohitus onnistui tosi helposti mutta valtatiepätkillä olevat rekat estivät nopean etenemisen vaikka rajoitus olisi sallinut reilumman vauhdin.
Re: Timantin metsästystä
Lähetetty: 12 Loka 2015, 20:17
Kirjoittaja Remington
Aloittelija on nyt aivan ymmällään.
Valistakaapa kokeneemmat.
Ei kai sitä nyt sentään yhdellä ajosuorituksella (esim. BB2500K GOLD) saa samalla kertaa kuitattua yhteensä 7 eri ajoa kunhan vain maksaa tarkastusmaksut jokaiselle vaihtoehdolle erikseen?
Tuntuis äkkiseltään, ettei sellainen olisi ihan harrastuksen hengen mukaista
