Sivu 6/9
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 13 Huhti 2022, 15:39
Kirjoittaja Zoltan
Tänään 13.4.2022 Vantaanjoki tulvii ja Haltialaan kiertotie Torpparinmäen kautta pieni pätkä hiekkatietä .
Vitriinissä isot munkit,korvapuustit ja voisilmäpullat .
Motoristi hinta : Kahvi ja munkki 3 €
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 13 Huhti 2022, 19:01
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Isolle kirkolle startti iltapäivän auringon paistessa. Kehä I:llä kunnon ruuhkat ja tämän jälkeen tulvan johdosta Haltialan lähestymis tiellä oli lukittu puomi ja ei muuta kuin kiertotielle
Pienen "pyörimisen" jälkeen oikea tie löytyi ja kesämoponi ensimmäinen reissukohde tälle ajokaudelle tuli saavutetuksi. Elikäs suvikumi ajot ovat alkaneet. Paikalla oli seitsemän mopoa kuljettajineen. Pari tuttua ja muutama muu.
Kahvit tuli juotua ja munkki syötyä.
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 04 Touko 2022, 21:04
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Vierailtiin Matin kanssa isolla kirkolla kahvilla. Tavattiin siellä sitten mm. Juha O ja pari muutakin rautahanuria. Paikalle oli saapunut arviolta sellaiset viitisenkymmentä motoristia. Sää oli hieman viileä ja kolea.
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 15 Kesä 2022, 15:21
Kirjoittaja Zoltan
Taas on tarjolla nähtävyyksiä Haltialassa tänään . IBA F kokoontuu kahvin ja munkin ääressä ajamiseen noin 18 tienoilla . Mahtavaa ajokeliä luvassa ja motoristihinnat . (Kahvi ja munkki 3€)
Tervetuloa vaikka Turusta saakka

Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 01 Syys 2022, 07:06
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Saavuttiin Sepon kanssa hieman myöhässä ison kirkon maatilalle, joten porukkaa tuli jo vastaankin. Kahvit nautittiin viileähkössä syysillassa. Tuttuja oli paikalla yllättävänkin vähän.
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 21 Syys 2022, 11:23
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Hieno syksyinen ajokeli ja iltäpäiväksi on luvattu auringon paistetta, sekä mukavat +12 C, joten ajattelin lähteä vielä kerran tällä ajokaudella käymään helsinkiläisellä maatilalla kaffet nauttimassa. Alkaen klo 17.30
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 21 Syys 2022, 21:17
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Muutama kymmenen mopoilijaa oli saapunut "latokahville" maatilalle. Mukana luonnollisestikin muutamia rautahanureitakin. Mukava tunnelma ja hyvät munkit.
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 12 Loka 2022, 20:28
Kirjoittaja harrimopomies
Moi!
Viimeinen käynti Ison kirkon maatilalla ajokaudella 2022. Paikalle oli saapunut noin nelisenkymmentä kahvittelijaa. Latokahvit ja muutaman tutun kanssa jutustelua ja seuraavaksi etupyörä pimenevässä illassa kohden saunan lämpöä
-Harri.mopomies-
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 07 Huhti 2023, 14:06
Kirjoittaja Zoltan
Haltiala keskiviikkoisin auki klo. 20:00 asti . Tarjoilu pelaa jos yksinäinen turkkulainen ilmestyy paikalle .
Vapun jälkeen "virallinen" avaus motoresteille tulossa .
Re: Haltialan keskiviikon munkkikahvit
Lähetetty: 12 Huhti 2023, 09:54
Kirjoittaja Zoltan
IBA FINLAND RY.n motoristit kokoontuu tänään sankoin joukoin Haltialassa . Jäsenkortti ei välttämätön , moottoripyörä on .
Tavoite aika paikalle 17:30-19:00
Ohjelma: Vapaata seurustelua kahvittelun merkeissä .